יום שני, אפריל 23, 2012

מבזק קוסמטיש!



קרם לחות+מייקאפ BB cream Miracle Skin Perfector מבית GARNIER

דבר הקומוניקט: קטגוריה חדשה בעולם הטיפוח המגדירה מחדש את שגרת הבוקר - קרם מהדור החדש המשלב טיפוח ואיפור: מרקם קסם למראה זוהר באופן מיידי.

בתכלעס: לכאורה, רעיון מרשים ומפתה, בטח לאור התשבוחות והפרסים להם זכה המוצר במקומות נחשבים כמו למשל מגזין 'מארי קלייר' מהדורת צרפת, אך במציאות - הרבה פחות מלהיב. המרקם שלו נעים, לא דביק ו'מוסי' אבל בתחום טשטוש פגמים והענקת כיסוי 'מייקאפי' הולם, הוא בהחלט לא עושה את העבודה. יתאים במיוחד לעלמות עם עור פנים חלק ומעורר קנאה שמחפשות בוסט קליל להנחת בסיס לאיפור, אבל בהחלט לא מתאים למי שמבקשת כיסוי אחיד ובעל יכולת הסוואה מרשימה.

כמה: עד סוף אפריל: 79.99 ₪ ל-50 מ"ל. לאחר מכן יעלה מחירו ל- 169.99 ₪

איפה: רשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, H&O, רשת אפריל ובפרפומריות נבחרות.

פרטים נוספים: מוצע ב-2 גוונים: LIGHT – גוון בהיר, ו-MEDIUM- גוון בינוני.

ציון: 7.5


REBBEL - הבושם החדש של ריהאנה


דבר הקומוניקט: חצוף או מתוק, Rebelle הינו פיתוי מענג המעלה לתודעה לא רק את חום השמש הקריבית ומשקף את שורשיה של ריהאנה שנולדה בברבדוס, אלה גם את מערבולת חייה העכשוויים בעיר הגדולה.

בתכלעס: בושם אביבי עם ניחוח 'קרמי' (רק נשים יבינו על מה אני מדברת) שיש להיזהר שלא להניח בכמויות כיוון שיש לו נוכחות חזקה ומתוקה שצריך להרגיע, אבל הוא מגניב וצעיר וכיפי, ויש לו בקבוק ערסוואתי במיוחד.

כמה: 100 מ"ל - 229 ש"ח, 50 מ"ל - 169 ש"ח

איפה: הקומוניקט לא ציין, אבל אני משערת שאפשר למצוא אותו בכל פארם הגון.

פרטים נוספים: זהו הבושם השני שריהאנה מפיקה תחת שמה. לראשון קוראים  Reb'l Fleur

ציון: 8




סבון פנים סקראב+חלב פנים מבית Dr.OlenGin

דבר הקומוניקט: את המוצרים הנ"ל קיבלתי להתנסות באופן אישי וללא קומוניקט. חברת דר. אולנג'ין מייצרת מוצרי שיער, עור וספא המבוססים על מלחים מים המלח ומיועדים לגברים ונשים כאחד. 

בתכלעס: אני מודה שלא היה מאוד מפתה להתנסות במוצרים. למרות אהבתי הגדולה לים המלח, הנסיון שלי עם 'מוצרי ים המלח' מחברות שונות, תמיד גרר תחושה של צ'יפיות, תרמית או חצ'קונים בלתי צפויים אבל החלטתי לשמור על ראש פתוח, וטוב שכך. לאחר שימוש בתרחיץ הסקראב ובחלב הפנים הרגשתי כאילו יצאתי מים המלח, או יותר נכון מספא סופר איכותי בים המלח (לא שאני מכירה כזה אבל לדמיין מותר). המוצרים מותירים תחושה נקיה, 'מלוחה' משהו (השפתיים מקבלות טעם מלוח מעט, מה שלא גורע מההנאה לטעמי אלא אפילו מעצים את חוויית השימוש) והניחוח - פשוט מעלף. מומלץ ביותר.

כמה: חלב פנים - 33$ ל-250 מ"ל, סקראב - 46$ ל-150 מ"ל

איפה: המוצרים נמכרים נכון לעכשיו בחו"ל, אך ניתן לפנות דרך אתר החברה ולבצע הזמנה גם בארץ. בקרוב יגיעו המוצרים אל נקודות מכירה באיזורי נופש בארץ.

פרטים נוספים: באתר החברה שבימים אלה עובר שדרוג:  http://www.olengin.co.il/

ציון: 9



סומק La Roseraie מקולקציית ROSERAIE DES DÉLICES מבית LANCOME

דבר הקומוניקט: בהשראת גן הורדים, נחשף הסומק לה רוזריי, כסוד שמאחורי גוון עור פנים בריא וקורן.
3 גוונים קלים כמשב רוח אביבי, מאחדים ומאירים את עור הפנים בכיסוי דק ושקוף – הגוון הוורדרד מאיר את העור, גוון האפרסק מעניק מראה מחמם ולצידם, רמיזה קלילה של אם צדפת פנינים ירוקה המטשטשת את האדמומיות. 

בתכלעס: מה שאני אוהבת בסמקים של לנקום זה שיש להם תכונה כזו שגורמת להם להיראות כאילו הסמיקות יוצאת 'מתוך הלחי' ולא כאילו מרחו אותה מעל. המרקם שלו קליל והתוצאה פסטלית עדינה וטבעית וגם בעלת נוכחות.

כמה: 275 ש"ח

איפה: בנקודות מכירה מובחרות של לנקום ברשת סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל.

פרטים נוספים: הקולקציה נוצרה בעיצובו של ארון דה מיי, מנהל האיפור האמנותי של לנקום. הסומק הנ"ל, הוא מחווה לגן הורדים האהוב של נלי, אשת מייסד לנקום ארמנד פטיז'אן. גם לי בא להיות בעלת גן ורדים ובעלת בעל של חברת קוסמטיש.

ציון: 9




טפחו, טפחו, טפחו
וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...