יום שני, אפריל 30, 2012

מה בקופסה? גלוסיבוקס אפריל

לאחר שנכחתי בהשקת גלוסיבוקס, כשזו אך הגיעה ארצה, הבנתי שלמרות הקונצפט המפתה, וחיבתי למוצרי התנסות (מה שקוראים בפרסומאית Tryvertising, חיבור בין Try ו-Advertising), הבנתי שכנראה לא אהיה מנויה מן השורה, לא כי השיטה אינה נאה בעיני, אלא כי מתוקף היותי בלוגרית המסקרת מוצרי טיפוח, אני מקבלת מוצרים להתנסות כמעט על בסיס שבועי. אבל כשפנו אלי מגלוסיבוקס ושאלו אם אהיה מעוניינת בסקירת קופסת אפריל, נעניתי בשמחה, כי אני סאקרית של דוגמיות, ויש לי כמה הערות בונות.


הקופסה הכילה:
שמפו ומרכך של DOVE מסדרת DAMAGE THERAPY - באריזת TRAVEL
שמן בושם רול און בניחוח מאסק מבית ללין  - מוצר בגודל מלא
שפתון מועשר בנקטר דבש מבית מייבלין ניו יורק - מוצר בגודל מלא
חמאת גוף ארומטית מבית MINUS 417 בניחוח OCEAN  - באריזת TRAVEL
קפסולות אנטי אייג'ינג מבית סאיטו  - באריזה מצומצמת









התרשמותי מקופסת אפריל? חצי חצי. 


החצי הטוב:


שמן הבושם של ללין - מוצר מבית טוב ויחסית אהוב. הערה: אם אשת הקשר של גלוסי שפנתה אלי, היתה בודקת את גילי המתקדם, ודאי לא היתה שולחת לי בושם בריח מאסק שמתאים יותר לנערות (אני מתעבת ריח מאסק אבל את זה היא באמת לא היתה אמורה לדעת). 


שפתון של מייבלין - תמיד כיף, תמיד שווה, תמיד עובד


קפסולות של סאיטו - מוצר מדהים שהתנסיתי בו לאורך כל השבוע מהרגע שקיבלתי אותו ואני מבסוטה אש. המוצר באריזתו המקורית  עולה 179 ש"ח.


החצי הפחות טוב:


שמפו ומרכך של DOVE - זה לא שהמוצר לא טוב. הוא באמת סבבה כמו כל מה ש-DOVE עושים. הבעיה היא, וזוהי תובנה שאנשי גלוסיבוקס חייבים לשים כתותפות בין עיניהם - שנשים, בטח ישראליות, רוצות מוצרים מהסופר-פארם ולא מהסופר. את מוצרי דאב ניתן לרכוש כמעט בכל סופרמרקט או רשת מזון. המחיר שלהם נוח לכל כיס ולכן, עם כל ההערכה ליכולותיהם, הם אינם מתאימים לקונספט של גלוסי בוקס, שעל פיו ניתן להתנסות במוצרים יוקרתיים במחיר מנוי שפוי יחסית - וכאן זה פשוט לא עובד.


חמאת הגוף של MINUS 417 - סרחון מעיק של עטיפת פלסטיק של צעצועים. אם הייתי ברבי או משאית הייתי מבסוטית אבל אני לא.


לסיכום - קודם כל תודה רב לאנשי גלוסי שפינקו אותי בקופסה, הם לא היו חייבים.
ובכללי?
בראייה פירסומית/שיווקית, הקונספט של גלוסיבוקס נפלא ונהדר ומאוד אונליין עם השינויים בעולם הפרסום והשיווק, רק שלעיתים, המוצרים יכולים לאכזב והמנויות עלולות לחוש מרומות. אז נכון, אי אפשר לנחש כי פלונית תתעלף מניחוח שאלמונית תקיא ממנו, וקשה לדעת האם גוון שפתון מסוים יתאים לגוון שפתיה או טעמה האישי של מנויה זו או אחרת, אבל חובה, חובה להקדיש מחשבה בכל הנוגע ליוקרתם ונחשקותם של המוצרים השוכנים בקופסה. מה שאפשר לקנות בסופר - לא נחשק. מה שאי אפשר לקנות בסופר-פארם כי חשבון הבנק לא מאפשר - נחשק גם נחשק, ואם נתנסה ונאהב את המוצר מופרז המחיר, יש מצב שנפרוס תשלומים. כי ככה זה אצל נשים ושום מאמר סוציולוגי או פמיניסטי חוצב להבות לא ישנה את זה.


אם חשקה נפשך בקופסת מאי -  הרשמי באתר: http://www.glossybox.co.il/


שיהיה יום מטופח,
וצ'או, בלות.

2 תגובות :

  1. קיבלת בול את הקופסא שלי. גם אני אהבתי מאוד :)

    יעלי
    בלוגי:

    http://yaelin10.blogspot.com/2012/05/blog-post.html

    השבמחק
  2. את האמת אני התאכזבתי .. בגדול בגלל השוני הזועק בין הקופסאות
    קבלתי בעיקר מוצרים עממים וכמובן את השמפו והמרכך המיותרים..
    עדיין לא הבנתי איך החלוקה נעשית ? ולמה ביקשו למלא שאלון מפורט אם
    לא מתייחסים אליו ?

    הקצבתי לעצמי עוד קופסה אחת ובמידה ואכן אתאכזב שוב
    אבטל .
    במחיר של 75 ש"ח אני יכולה לפנק את עצמי בדבר טוב יותק.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...