יום שלישי, מאי 15, 2012

עוד קפיצה קטנה לגרמניה (איי וויש) - המוצרים המעולים של WELEDA

בעודי מהללת את נפלאות התוצרת הגרמנית, קיבלתי הזמנה לבוא לראות ולשמוע על סדרת הטיפוח החדשה של מותג הקוסמטיקה הגרמני WELEDA שמוצריו מבוססים על פרחים, פירות וצמחי מרפא, מותג שאני מכירה ומכורה למוצרים שלו כבר שנים. החברה הוקמה בשנת 1921 ע"י רודולף שטיינר, אבי התורה האנתרופוסופית, ועשתה את צעדיה הראשונים אי שם במעבדה קטנה באלפים של שוויץ. שטיינר הוא זה שגם עיצב ותכנן את לוגו החברה שמתנוסס עד היום על מוצריה.
רוב בנות כנען ודאי מכירות את 'וולדה' כ"המשחה לתינוק שכל אמא טריה קונה" אבל יש מצב שהן פשוט לא יודעות של'וולדה' יש בעצם עשרות מוצרים, חלקם קוסמטים, חלקים רפואיים (ללא מרשם) וחלקם טיפוליים, וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מבוססים על תפיסת החיים בהרמוניה עם הטבע ולכן הם 100% טבעיים - ללא חומרים משמרים או מקציפים וללא חומרי טעם וריח סינתטים. עם זאת, אורך חיי המדף של המוצרים הוא עד כשלוש שנים, הודות לשימוש באריזות אשר אינן מושפעות מאור ושמש, ובחומרי שימור טבעיים. מיותר לציין אך בכל זאת - מוצרי 'וולדה' מעולם לא נוסו על בעלי חיים ואריזותיהם מתמחזרות.

ב'וולדה', שזהו אגב שמה של דמות מימי שבטי גרמניה הקדומים שנחשבה למטפלת ההוליסטית הראשונה, מגדלים את כל פרחי הבר וצמחי המרפא בשדות נרחבים בגרמניה, השייכים למפעל. הצמחים עצמם אינם מדושנים כימית ואינם מהונדסים ובנוסף, מוצרי החברה מפוקחים ע"י תקן NATURE המחמיר, אשר ניתן אך ורק למוצרים אשר מבוססים במאה אחוז על בסיס אורגני. בארץ, רק מוצרי "וולדה' ו'ד"ר האושקה' נושאים את תו התקן הזה. 

את הרימונים שצריכים חום ושמש מגדלים בטורקיה, ומנהלים תוך כדי יחסי סחר הוגן 


שדות הלבנדר של 'וולדה'

שמחתי להתנסות בשלושה מוצרים נהדרים שקיבלתי:

One Step Cleaner & Toner  - חלב ומי פנים 2 ב-1, מבוסס על תערובת תמצית עלי צמח ההממליס ותמצית שורש האיריס
Pomegranate Regenerating Hand Cream  - קרם ידיים על בסיס רימונים

 IRIS moisture Balancing Hydrating Day Cream  - קרם לחות על בסיס פרח האיריס


שלושת המוצרים פשוט נפלאים ומעניקים תחושת הזנה בריאה לעור. מי שתרה אחר קרמים עם ניחוח פרפומרי זוהר, לא תמצא כאן את מבוקשה, כיוון שהמוצרים מדיפים ניחוחות צמחיים עזים (אשר מתנדפים די מהר) אבל בכל הנוגע להזנה, נקיון וטיפול, פשוט אין על המותג הזה.

מכיוון שאני ממכורי 'וולדה' עוד הרבה לפני שביקרתי בפרזנטציה, תמיד תוכלו למצוא אצלי במגירת התרופות את  שני המוצרים הבאים:

שמן ארניקה לשרירים תפוסים שמתחמם בכף היד ונותן מרגוע מכאבי שרירים.כולנו עובדים מול מחשב, לכולנו נתפס הצוואר/כתפיים/גב תחתון ולכן זהו מוצר חובה בכל בית, שאפשר לקנות גם כמשחה. לסובלים כרונית, יש גם טיפול של שבועיים בהם בולעים טבליות ארניקה הומיאופתיות. עולה בסביבות 70 ש"ח


משחת הממליס - אני קוראת למשחה הזו 'הדוקטור' כי היא מסוגלת לטפל בכל פצע או חתך או שריטה באופן מושלם. אני אפילו מורחת אותה על הכלבה שלי כשאני מגלה אצלה פצע או חתך. היא טובה גם להורדת נפיחות מתחת לעיניים וגם, לא עלינו, לטיפול בטחורים. עולה בסביבות 50 ש"ח

אני לא יודעת את מחירם של כל המוצרים שציינתי אבל אין הרבה הבדל בין המחירים בארץ ובחו"ל ולכן אפשר פחות או יותר לבדוק כמה הם עולים באתר הבריטי של וולדה: www.weleda.co.uk/page/home/

ונסיים בחיוכית - קמפיין מודעות של וולדה לתרופה נגד מיגרנה. כל מילה מיותרת.




לאתר הכנעני: http://www.weleda-israel.co.il/

לכו טפחו,
שיהיה לבריאות
וצ'או, בלות

2 תגובות :

  1. אני מאד אוהבת את המוצרים שלהם. סבון הגוף שלי הוא כמעט תמיד שלהם. קצת יקר אבל פינוק מושלם, ובעיקר זה עם ריח הורדים העדין. מוצרים רבים אני צריכה לנסות ואני אנסה. יום טוב

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...