יום שלישי, יוני 19, 2012

מדור חדש נולד!


גבירותי וקוראותי, תגידו וולקאם למדור הדנדש ONLINE IN LIFE - המדור שחושף את האמת המרה, או המקסימה אשר מתרחשת בשופינג-ספרה!

אז מה הסיפור? גלישה באתרי שופינג היא אמנם עיסוק מהנה שלעיתים קרובות מסתיים בהזמנת פריט שחשתן שאינכן יכולות לנטוש גלמוד באתר - אבל מעל לחגיגה הזו מעיב תמיד ענן שאלת "אבל איך זה נראה לא על דוגמנית או לפחות על גוף/ רגל/ צוואר אנושיים?". בדיוק לשם כך נוסד מדור זה.

בכל מדור, אארח אתכן, את בלוגריות האופנה המובילות וגם אותי ויחדיו נחלוק את רשמינו מאתרי השופינג ונגלה על אילו אתרים להסתער ומאילו אתרים יש להיזהר.

טוב, חדל קשקשת, המדור הראשון יוצא לדרך בעוד 3...2...1!

האורחת הראשונה שחונכת את המדור היא שרונה גבריאל-הראל מהבלוג photo.fashion.passion :
שרונה, מאין? asos.com
רשמייך? "לחלוטין עמדה בציפיות, המידה מדוייקת, נראית בול כמו בתמונה ואפילו עוד יותר.. היא גורפת כל כך הרבה מחמאות בכל מקום שאני לובשת אותה, אחת המיוחדות אם לא ה.. "
ASOS
שרונה

איך אתן יכולות להשתתף? שלחו אלי למייל: meikauf(at)gmail.com תמונה של הפריט שרכשתן ותמונה שלכן לובשת/עונדת/נועלת את אותו פריט (אפשר גם תמונה ללא פנים). ציינו מהיכן הפריט וצרפו לינק לאתר ממנו הזמנתן. קלי קלות.

שיהיה אחלה יום,
וצ'או, בלות.

2 תגובות :

  1. יוזמה מעולה!
    יש לי הצעה לייעול - היות ואייסוס הוא אתר שמוכר פריטים של שלל חברות, כדאי לציין מאיזה מותג השמלה. כנ"ל לגבי אתרים אחרים עם קונספט דומה (סטרוברי או מודקלות', למשל).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! ההערה נלקחה בחשבון (מלבד סטרוברי שהוא אתר קוסמטיש)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...