יום שישי, יוני 15, 2012

Like a Bird on a String

אני מאמינה שכאשר מבקשים מן היקום בקשות ובאמת מתכוונים אליהן, הן מתממשות. אחרת איך אפשר להסביר את מבול הנעליים שקיבלתי לאחרונה?? אני חייבת להתחיל לבקש מיליונים.
רצה המקרה (או היקום, כאמור), ובמקרה, בעת שהותי במספרה, נפוצה השמועה כי אני בלוגרית אופנה, ובעודי ישובה על כס החפיפה, ניגשה אלי עלמה יפה ושמה קרן , שסיפרה לי כי היא מייבאת באופן בלעדי תחת חברת 'כפכפוש' שבבעלותה את סנדלי/כפכפי STRING TONG הצרפתים, שנמכרים בעיקר באירופה ובאסיה.


מה הסיפור? הסנדלים הקז'ואלים-אלגנטים הללו שנושאים את הסלוגן Style Your Walk, עשויים בעבודת יד מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה ומתהדרים בטקסטורות מגניבות, אבנים וקישוטים שמעשירים אותם ובאחיזה נכונה ובריאה של כף הרגל בעת ההליכה.

במה הם שונים מאחיהם המכופכפים? בעיקר ברצועות האלסטיות שעוטפות את כף הרגל, שבעצם יוצרות הכלאה משמחת של כפכף וסנדל ומונעות מכף הרגל 'לברוח' לצדדים.

חיש מהר בחרתי לי דגם מעלף, שבזמן הקצרצר שיש לי אותו, הספקתי להלך בו ולגמוע מרחקים ההולמים 'הליכת הרצה' לנעליים חדשות - התרשמותי? סופר נוח, יפה בעיניים ולכן השמחה רבה כפליים! בניגוד לחששותי, הרצועות האלסטיות אינן צובטות את כף הרגל ודי נהפוך הוא - הן אכן מייצבות את כף הרגל ומעמידות אותה במקום, ממש כך.

הנה השותפים החדשים שלי להידוסים בצ'כונה:


והנה אנחנו עושים קפה ביחד :

והנה עוד כמה דגמים שווים:
















אני מאו-אבת. כי הן גם יפות וגם נוחות.

הסבר על הרכב הנעל, בפרינט סקרין מאתר המותג:


טווח מחירים:200-350 ש"ח

היכן לחמוס? בקטלוג של XNET ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.
לבירור באילו חנויות נמכרים דגמי STRING TONG אפשר להתקשר: 050-9190922
ואפשר גם ליצור קשר דרך דף הפייסבוק.

הלכו, הדסו והגיעו בבטחה,
ושיהיה סופ"ש דבש.

צ'או, בלות.

2 תגובות :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...