יום שבת, יולי 14, 2012

מבזק קוסמטיש!

סרום מסדרת BIO GENIC מבית קרליין
דבר הקומוניקט: סדרת ביו ג'ניק אשר פותחה במעבדות היופי של קרליין מבוססת על רכיב HELIOGUARD ®. הרכיב הייחודי מופק מאצה אדומה העשירה בחומצות אמיניות, ומגן על העור בפני הגורמים להזדקנותו וקימוטו כגון: שמש, אקלים, וזיהום אויר.

בתכלעס: יופי יופי יופי של סרום. המרקם שלו שעוותי אבל דקיק וקליל ונספג מהר וניחוחו עדין ונעים. מריחת הסרום מעניקה תחושה של מיצוק קל של עור הפנים וזוהי מעלה מעולה. אצלי הוא משמש כבסיס מצוין להנחת מייקאפ. אוהבת ביותר.

כמה: 199.99 ₪ ל-30 מ"ל

איפה: בפארמים וברשתות השיווק

פרטים נוספים: כל המוצרים בסדרה (קרם יום 15FPS , קרם יום 30FPSS, קרם לילה, קרם עיניים, היגרוסל פילר (קרם למילוי ממוקד של קמטים), מסיכת לחות והזנה ואקטיב סרום) הם היפואלרגניים ולא נוסו על בעלי חיים.
ציון: 9

קרם לחות לשיער מתולתל מהסדרה החדשה של 'כיף' (השפופרת הסגולה)



דבר הקומוניקט:  הנוסחה הייחודית של לחות לשיער כיף מכילה רכיב HSP המרגיע את עור הקרקפת ומגן עליו מפני גירויים ויובש, בתוספת פרו ויטמין B5 העוטף את השערה, מזין אותה בלחות ומעניק לה מראה בריא וזוהר והידרוויטון חומר לחות המגן על השיער מפני יובש, נזקי קרינה ואקלים. 


בתכלעס: אני מודה, שכשקיבלתי את המוצר, עיקמתי את פרצופי. אמנם יצא לי להינות מהסבונים הנוזליים של 'כיף' לא פעם, אבל זה לא כמו להתנסות במוצר לשיער, שכן הוד מלכותי רגילה להתפנק במוצרי יוקרה לטיפוח פריזורתה. מה גם שהמיתוג של 'כיף' הוא צ'יפי להחריד בעיני והאתר שלהם נראה כאילו בנו אותו באמצע הניינטיז ומאז לא נגעו, כך ששורשיי הסנוביזם שלי הועמקו אף יותר. אבל!! לאחר התנסות שתיים שלוש ויותר, גיליתי כי עלי לאכול וואחד כובע, לסחוב צלב על גבי ולהכריז - זהו אחלה מן אחלה של קרם לחות לשיער! הוא ממש מחייה את הפריזור, מעניק לו ברק ומרגיע כל התפרצות זעם פדחתית. אז במקרה הזה, באמת, אל תסתכלו בקנקן.

כמה: 14.99 ₪ ל-200 מ"ל

איפה: בפארמים ורשתות השיווק

פרטים נוספים: מוצרי הסדרה -  כיף לחות לשיער מתולתל, כיף לחות לשיער יבש/צבוע וכיף לחות light לשיער מתולתל. הניחוח קצת דומיננטי, אבל מתרגלים.

ציון: 9.5

סדרת מוצרי טיפוח לעור הפנים 'רימונים והדרים' מבית LAVIDO במיתוג המחודש

דבר הקומוניקט: בכל מוצר ריכוז חומרים פעילים מדויק המבטיח יעילות מרבית ותחושה של מקסימום טבע בכל נגיעה. התמציות והשמנים מופקים מיבולים אורגניים הגדלים תחת סטנדרטים קפדניים בפיקוחה של החברה.
 Lavidoמשתמשת בתהליכי זיקוק והפקה מסורתיים המאפשרים לה לאצור את תכונות המרפא והחיות של הצמחים כשהם בשיא פריחתם ובשלותם ולשמר את הסגולות הארומתרפיות שלהם.
 Lavido לוקחת את עולם התכונות של הצמחים, צמחי המרפא וצמחי הבושם ומתאימה אותם לעולם הקוסמטיקה במרקם, בריח ובאפקטיביות שהצרכנית מכירה ודורשת. 

בתכלעס: דעתי חלוקה. חלק מהמוצרים טובים וחלקם פחות. להלן הסקירה המלאה:




סרום פנים משקם
אזהרה - יש להניח כמות מועטה ביותר של סרום זה! הוא שומני ומעט כבד יחסית לסרומים אחרים בשוק שהם שעוותיים וקלילים ולא הייתי ממליצה עליו כבסיס למייקאפ, כי הוא גם קצת דביק. עם זאת, הוא עושה יופי של תחושת הזנה ו'מאיר' את עור הפנים. הניחוח שלו מעיק מעט ומזכיר את ריח השושנים העתיק מהארון של סבתא.
כמה: 189.90  
ציון: 6 - בגלל השומניות והדביקות שכל קשר בינם לבין 'סרום' היו מקרי בהחלט.

קרם צוואר
קרם טוב שמקהה מעט את הקמטים האופקיים המעצבנים שיושבים על הצוואר, נספג מהר את מותיר תחושת הזנה, אך נושא ניחוח צמחי-קוסמטי מעט מתוק מדי ומרקם מעט דביק.
ציון: 7.5 - בגלל הדביקות.
כמה: 234 


קרם לילה ANTI AGING לעור רגיל עד יבש

עוד מוצר חביב ומומלץ ששולח אותי למיטה עם עור פנים מוזן, רגוע ושלו. לשם שינוי, הטקסטורה שלו נעימה ולא דביקה ועל הניחוח הצמחי-מתוק מדי אפשר להתגבר כשהולכים לישון.
כמה: 169.90 
ציון: 8

איפה: בחנויות המפעל בנהלל ובזיכרון יעקב וברשתות: עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, שקדיה, דיאדה, בבתי מרקחת  וחנויות טבע מובחרות ברחבי הארץ

פרטים נוספים: באתר: http://www.lavido.com

דאודורנט רול וספריי מסדרת Clean Sensation של     GARNIER

דבר הקומוניקט: לסדרת קלין סנסיישן ניחוח קליל ואוורירי המזכיר מקלחת מרעננת, פרחים. ניחוח דיסקרטי, נשי ועדין, אך יחד עם זאת נשאר לאורך כל היום, וקיבל את השראתו מהמאסק הלבן.

בתכלעס: מעולה ביותר! שני המוצרים נוסו בימים החמים ביותר שהיו בשבועיים האחרונים ושניהם עמדו בגבורה בחום הבלתי נתפס הזה ובלחות הגיהנומית. הניחוח שלהם נותר איתן למשך שעות רבות, התחושה רעננה ביותר ואני מאושרת שמצאתי דאודורנט כה אמין לימי היזע הללו ולאלה הקרבים עם בוא האוגוסט.

כמה: ספריי- 24.99 ₪ ל- 150 מ"לרול - 24.99 ₪ ל - 50 מ"ל             
                                  
איפה: רשתות הפארם, רשתות המזון ובפרפומריות הנבחרות

פרטים נוספים: (מתוך הקומוניקט, נראה לי מעניין) מקורה של תחושת העור הנושם היא ב- Mineralite, מינרל ממקור וולקני, הידוע בשל פוטנציאל הספיגה יוצא הדופן שלו ומשמש כסופג לחות, המאפשר לעור לנשום.

ציון: 9.5

 BEAUTIFUL BRIDE ערכה טיפולית לכלות מבית חוה זינגבוים הכוללת סרום, קרם לחות ומסכה



דבר הקומוניקט: הערכה מורכבת משלושה פריטים המחדשים את העור, מבהירים אותו, מעניקים לו מראה אחיד וזוהר ומחדירים לחות וויטמינים המשפרים את מראהו. טיפול הכנה מפנק ומיוחד המעניק לעור מראה זוהר וחגיגי!



בתכלעס: המסכה מצוינת ואכן ממרקת ומבהירה את עור הפנים. קרם לחות נושא מרקם דקיק ונעים, ועובד היטב בלסנן את קרני השמש ולהגן על עור הפנים. לסרום פחות התחברתי כי לא הבחנתי בהשפעה שלו. אני אפילו חושדת שהוא חיצ'קן אותי לאחר כל שימוש בו.

כמה: 640 

איפה: רק אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E.® העובדות בשיטת חוה זינגבוים רשימה באתר
 
פרטים נוספים: כיוון שהמוצרים נמכרים רק אצל קוסמטיקאיות רפואיות, ודאו איתן שהמוצרים מתאימים במאה אחוזים לעור הפנים שלכן. ואם אתן מתחתנות בחדשים הקרובים - כדאי שתתנסו במוצרים הרבה לפני מועד החופה כדי לבדוק איך הם משפיעים עליכן. ג'אסט אין קייס.

ציון: מסכה וקרם לחות - 8.5, סרום - 6

לטפח לפטח לטפח
וצ'או, בלות.

4 תגובות :

  1. עשית לי חשק לקנות דברים :-)

    השבמחק
  2. תודה, גם אני עברתי את ה-35 ותהיתי אם עלי להתחיל להשתמש בסרום בעצמי. מה זה בדיוק אף פעם לא הבנתי. אני הולכת לים בקיץ כמעט מדי יום, כשגובה הגלים לא מפחיד מדי, ותהיתי אם סרום הכרחי. שמישהו יעזור לי פליזז

    השבמחק
    תשובות
    1. כשהולכים לים עדיף למרוח קרם הגנה הגון. סרום הוא בסיס מצוין לאיפור וטיפוח כיוון שהוא מרכך קמטים ומעניק קצת מיצוק לעור הפנים. בחהלט מומלץ מעל גיל 35 :)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...