יום שני, יולי 23, 2012

הכפכפיה מאיפנמה

ג'יזל בונדשן מכירות? בטח מכירות. את ליין כפכפי הקיץ הצבעוניים ש'מעצבת' גיזל עבור חברת GRENDENE הברזילאית וקוראים לו איפנמה, מכירות? בטוח מכירות. זוהי השנה התשיעית שבה מתקיים השת"פ המכופכף בין בונדשן ל- GRENDENE שהיא אם הבית של מותגים ברזילאים תוססים כמליסה ו- GRENDHA וכמו בכל שנה נולדו לשת"פ הזה כפכפים צבעוניים, פרחוניים ולמען האמת די נוחים. יצא לי לראות את הקולקציה ולמדוד לא מעט דגמים ואף ניתן לי העונג לבחור לעצמי זוג בחנות היבואן ביפו (כתובת בסוף):












הפסקה קצרה כדי להתעלף מג'יזל. וממשיכים.












למרות שהדגמים מאוד משובבים וחמודים, הרגשתי שמיציתי את סנדלי האצבע לקיץ זה וגם ככה איני חסידה גדולה של כפכפי אצבע, ולכן בחרתי לי דגם של המותג GRENDHA שיש עליו פפיון, כי פפיונים גורמים לי לפרפר, גם בגילי העתיק. זה פשוט לא עובר.





כשאחותי ראתה את הכפכפים היא אמרה לי שיש לה כאלה באוף וויט אבל שהן "שטוחות לה מדי". אני יכולה להבין את הטענה, אבל אני בסדר עם השטיחות ונוח לי.

טווח מחירי איפנמה: 79 - 169 
טווח מידות איפנמה: 19 (לתינוקות) - 42 (נשים) 
להשיג ב: שיינקין 9 תל אביב, יהודה מרגוזה 38 יפו ובחנויות הנעליים המובחרות ברחבי הארץ. 
לבירור: 03-6838019


לייקקו: כאן
אתר חברת קפלה, יבואנית גרנדנה:  www.ipanema.co.il .אגב, כתוב בפתיח האתר : 'האתר החדש של קפלה', רק שהוא נראה כאילו יצרו אותו בשלהי 1999. חברע'ס, אם ככה נראה האתר החדש שלכם, אתם צריכים לתבוע חזרה את כספכם ממי שבנה לכם אותו. 


התכפכפו, התייפיפו והיו יפות גם כשהכי נוח לכן
וצ'או, בלות.

6 תגובות :

  1. אני לא אוהבת את הסדרה, ובכלל חושבת שג׳יזל לא צריכה להתעסק בעיצוב. אבל אלו שבחרת עבורך מתוקות.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא חושבת שהיא באמת מעצבת את הקולקצייה... אבל תנקס :)

      מחק
  2. יפות ממש שלך. כבר אמרתי לך אבל אכתוב שוב. עכשיו יש לי צביטה בלב שלא לקחתי משהו אחר.. מצד שני, היו שם הרבה דברים דגמים שרציתי, אי אפשר הכל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון אי אפשר הכל.... :) לכן אקדיש לך במקום את השיר ששמענו (ממש במקרה!) באוטו שלך אחרי הפרזנטציה... http://www.youtube.com/watch?v=fDsU4L15Ip8

      מחק
    2. לייק! אני אוהבת! במיוחד את איימי :) שמעתי את השיר הזה הרבה (בגרסתו הפורטוגזית) עכשיו כשהייתי בפורטוגל. שפה רומנטית ושיר רומנטי.

      מחק
    3. אוח כמה כיף לך... BITCH! סורי, הקנאה השתלטה לרגע.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...