יום שבת, אוגוסט 04, 2012

מבזק קוסמטיש!


מייבש לק מהיר מבית Seche Vite


דבר הקומוניקט: "הציפוי אשר מיועד לייבש במהירות את הלק, מהווה גם שכבת מגן וכיסוי אחרי מריחת שכבת הלק מתחתיו"



בתכלעס: לגמרי. מייבש הלק עובד במהירות וביסודיות, מעניק ציפוי הולם לשכבת הלק ומשמר אותה במקומה. יופי יופי יופי של מוצר.

כמה: 75 ₪ ל-16 מ"ל

איפה: מכוני הטיפוח המקצועיים

פרטים נוספים: המוצר זוכה לשבחים באורח קבע במגזינים מובילים כ-ELLE, ALLURE ו-INSTYLE
ציון: 9

סבון וקרם ידיים BORA BORA מסדרת HANDS של BODY SHOP (מגיע גם במארז)


דבר הקומוניקט: "סערה טרופית מהאי בורה בורה שבלב האוקיינוס השקט. תמציות טבעיות של ליצ'י ודובדבן משתלבות לניחוח פירותי המבשם את ידייך ושומר עליהן רכות ונעימות למגע. מועשר בפנטנול, הממליס וויטמין E המגינים מפני יובש ותנאי אקלים משתנים".

בתכלעס: נעים ונחמד. הניחוח הוא יאמי ביותר ומעט מזכיר את ניחוחם של שמני שיזוף, מה שעושה חשק לעוף לאי טרופי לשבועיים של בטן-גב. הסבון כיפי וגם העיצוב שלו חביב, וכשנגמר הנוזל המקורי אפשר להמשיך להשתמש באריזה הנאה ולמלא אותו בסבון נוזלי אחר. קרם הידיים נושא מרקם דק ועדין שנספג במהירות ויש לו בונוס נוסף - הוא אינו 'ממכר' את עור הידיים ואינו גורם ליובש לאחר שהשפעתו פגה - דבר שקורה לעיתים  בקרמי ידיים של מותגים יוקרתיים מזה.

כמה: מארז – 54.99 ₪, סבון ידיים בנפרד -24.99 ₪ ל-250 מ"ל , קרם ידיים בנפרד -29.99 ₪ ל-250 מ"ל 

איפה: בסניפי BODY SHOP ברחבי הארץ

פרטים נוספים: באתר הבית  www.bodyshop.co.il

ציון: 9

מסקרה ILLEGAL LENGTH מבית MAYBELLINE NEW YORK


 


דבר הקומוניקט: "על מנת לייצר חיבור אופטימאלי בין הסיבים לריסים, נולדה מברשת חדשנית המציעה 6 נקודות מגע על כל ריס וריס, הודות למבנה המשולש והמפותל שלה. יוצר המברשת הינו Jean-Louis Guerret - המומחה עולמי מברשות מסקרה. התוצאה: מברשת ייחודית היוצרת פיזור ומינון מדויקים של החומר על הריסים".

בתכלעס: מייבלין, אשפי המסקרות, עשו זאת שוב. המסקרה הנ"ל מעניקה אורך מרשים לריסים, אם כי אינה מעבה אותם, שזה בסדר, כי זו לא ההבטחה הפרסומית שלה. לשמחתי הריסים שלי אינם קצרים מדי ולכן אני מעדיפה מסקרה שמעבה אותם, אבל למי שחשה כי הריסים שלה קצרים מדי - זהו פתרון מעולה.

כמה: 109.99 

איפה: רשת סופר פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות הנבחרות

פרטים נוספים: המסקרה מוצעת בגווני שחור, חום ושחור העמיד בפני מים (למה לא לעשות את כולן עמידות במים? נו, שוין) 


ציון: 9

מדבקות לציפורניים מבית NAIL ROCK


דבר הקומוניקט: "NAIL ROCK האקססוריז של הציפורניים - ערכת מדבקות מעוצבות  לציפורניים, להשלמת הטוטל לוק, במראות המתכתבים עם הטרנדים הבולטים בעולם האופנה ביניהם:  טרנד הנקודות, המראה המנומר, פסים ועוד..."

בתכלעס: זה רק נראה מסובך, אך למעשה מבצע ההדבקה הוא מהיר וקליל - בוחרים את המדבקה המתאימה ביותר למידותיה של הציפורן, מדביקים, משטחים, ופשוט מושכים את שארית המדבקה שנותרה מחוץ לציפורן. בסוף משייפים קצת - וזהו! התוצאה מגניבה ביותר.

כמה: 29.90 


איפה: אני רכשתי את הערכה ב'ביוטי סיטי' אז מן הסתם היא נמכרת בסופר פארם, אבל אינני יודעת אם ניתן למצוא אותה במקומות אחרים.

פרטים נוספים: הערכה מכילה מקלון עץ המיועד ל'דחיפת' העור סביב הציפורן ופצירה. סרטוני הדגמה אפשר לראות בפייג' הישראלי. 

ציון: 8.5

שפתון מס' 170 מסדרת POPSTICKS של MAYBELLINE NEW YORK
דבר הקומוניקט: "שפתונים בצבעים בוהקים וקיציים, רעננים ומהפנטים המכילים ברק גלוסי. גוון השפתון מחזיר את האור בשילוב עם גוונים עסיסיים, ויוצר מראה מתוחכם וחושני מלא ברק".

בתכלעס: הוא לא ממש גלוסי, כי הגלוסיות ניכרת רק בשניות הראשונות לאחר המריחה ואז הופכת ל'מאט'. הוא לא ממש צובע את השפתיים אלא מדגיש את צבען הטבעי ויוצר אפקט של 'מאופרת אך נראית נטורל'. מתוך כך, הוא מתאים בעיני למי שרוצה להיראות 'קצת מאופרת' או לבנות הנעורים ולא מתאים למי שמצפה לשפתון עם אמירה. אם לא אוכלים, הוא מחזיק די יפה, אך רצוי להניח אותו מלכתחילה בכמה שכבות הגונות.

כמה:  89.99 

איפה: רשת סופר פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות הנבחרות

פרטים נוספים: השפתון מוצע בשבעה גוונים וטעמים - כלומר הוא אמור להיות 'טעים' אבל הטעם שלו תפל ואין לו את אפקט ה'יאמי' שיש למשל לשפתוני הצבע של 'לאבלו'.

ציון: 7.5

דאודורנט ספריי בניחוח לוטוס מסדרת PURE & NATURAL ללא מלחי אלומיניום מבית NIVEA


דבר הקומוניקט:  ייחודיות הסדרה היא בהתאמה לבעלי עור רגיש.דאודורנט ניוואה Pure & Natural לאישה אינו אוטם את הנקבוביות ומאפשר לעורך לנשום. הדאודורנט בעל נוסחה טבעית המכילה Bio Florine ללא מלחי אלומיניום, חומרים משמרים ואלכוהול.

בתכלעס: אחלה דאודורנט לימי שרב קשים אלה. יש לו ניחוח סבוני שבנות קוראות לו 'ריח של נקי' ויש לו כישורי הישרדות נאים ביותר, אם כי לא מושלמים.

כמה: דאודורנט ספריי -  33 ₪ ל-150 מ"ל, דאודורנט רול און -  33 ₪ ל- 50 מ"ל

איפה: ברשתות הפארם ורשתות השיווק

פרטים נוספים: מגיע גם בניחוח יסמין

ציון: 8

שיהיה שבוע מטופח וממוזג,
וצ'או, בלות.

3 תגובות :

  1. באמת ציפיתי לטעם טעים יותר מהשפתונים של מייבלין אבל הוא ממש מושלם לקיץ כי הוא שקוף ונותן גוון מגניב.
    לגבי המסקרה, אני שונאת מסקרות עמידות במים כי אני לא משתמשת במסיר איפור ורק שוטפת את הפנים עם נוזל רחצה כלשהו לפנים. לא כולם אוהבים עמידות למים...

    השבמחק
  2. אני עם ספי, ואפילו מוסיפה - מסקרות עמידות במים נוטות לעשות לי גירוי. באופן כללי, אני מעדיפה כאלו היפואלרגניות, והן אף פעם לא עמידות.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...