יום שלישי, יולי 03, 2012

ONLINE - IN LIFE: Ebay


והפעם, במדור שעושה אאוטינג לקניות ברשת - אני שמחה לארח את הבלוגרית ניבה מגור, מהבלוג off-na, ששלחה לי את התמונה שלה ועשתה לי הפתעה - היא לובשת חצאית שנרכשה בהשראת... yours truly! איך? בעקבות הפוסט הזה מהקיץ שעבר. אפקט פרפר ויראלי, אין יור פייס. 

מה הוזמן: חצאית טול  ורודה באורך מידי (או כמו שאני קוראת לה -'בלרינה-צ'אן')
מאין: ebay. לצערי, החנות ריקה כבר זמן מה מסחורה.
רשמייך? "חצאית הטוטו הוורודה מאוד ורסטילית, מתאימה לסגנונות לבוש שונים: יכולה להיות אדג'ית בלווית גופיה עם הדפס, ג'קט ג'ינס ומגפיים שחורים עד הברך; יכולה להיות רומנטית עם חולצת שיפון וסנדלים עם עקב, יכולה להיות יומיומית עם טי-שירט ונעלי בלרינה ועוד ועוד. לכן אני מאוד אוהבת אותה. היא מזכירה לי את מה שרציתי להיות כשהייתי קטנה-בלרינה". אני איתך סיסטר, בדיוק קיבלתי את התאומה השחורה שלה שהזמנתי מאסוס.
פה אפשר לראות עוד קומבינציה נפלאה של ניבה למסביב של החצאית.

ועכשיו, לספיישל תמונות כפול של ניבה ושלי, עמוק בטול:
שימו לב ששתינו, ללא תיאום אוחזות בשולי החצאית. קטע.

בא לכן לחלוק את רכישת האונליין המוצלחת (או העגומה) שלכן? שלחו אלי למייל: meikauf(at)gmail.com תמונה של הפריט שרכשתן ותמונה שלכן לובשת/עונדת/נועלת את אותו פריט (אפשר גם תמונה ללא פנים). ציינו מהיכן הפריט וצרפו לינק לאתר ממנו הזמנתן. קלי קלות.

הזמינו, צלמו ואל תשכחו אותי בכל השמחה הזו.
צ'או, בלות

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...