יום שני, יולי 09, 2012

ONLINE IN LIFE: 'הקטלוג' של אקסנט


ושוב אנחנו במדור הכיופי ONLINE IN LIFE שעושה אותי נרגשת מלצפות ברכישות רשת!
והפעם, אנחנו (אני והמדור, כלומר) שמחים לארח את יועצת התדמית והבלוגרית אילה קטריבס גוטקין מ'מתלבשת על הארון של...' אשר שימחה אותי ביותר עם פריט שטרם התארח כאן ובאמת הגיע הזמן.

מה הוזמן: שני זוגות נעלי עקב של 'ויטרינה'
מאין: 'הקטלוג' של XNET
רשמייך? "למרות החשש של קניית נעליים "מרחוק" הן תאמו את הציפיות בהחלט. הן נוחות ונעימות ומשרתות אותי היטב".


באתר הן נראות כך





 וכך הן משמחות את אילה
בהתכתבות בינינו, אילה טענה כי במשקל שאינו "חלומי" יש חשש גדול להזמין פריט באינטרנט מהפחד לפספס. אני בהחלט מבינה את החשש אבל אני ממש בעד לנסות - לעיתים, ולהוציא את אתרי המכירות האסייתיים שמשם אין לדעת מה יגיע ועל מי זה יעלה, מידות הפריטים שנמכרים אונליין מפתיעות לטובה הרבה יותר מאלה שברשתות הריטייל ורק אתמול מיראל מ'falafel fashion', עלמה מבורכת קימורים, סיפרה לי שהיא מחכה למשלוחה מ'אסוס'. תמיד אפשר להחזיר או להחליף.

בא לכן לחלוק את רכישת האונליין המוצלחת (או העגומה) שלכן? שלחו אלי למייל: meikauf(at)gmail.com תמונה של הפריט שרכשתן ותמונה שלכן לובשות/עונדות/נועלות את אותו פריט (אפשר גם תמונה ללא פנים). ציינו מהיכן הפריט וצרפו לינק לאתר ממנו הזמנתן. קלי קלות.

העזו, שתפו ושלחו אלי מיד,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...