יום ראשון, ספטמבר 30, 2012

אמזונה סתווית בתל אביב

בהמשך לפוסט הקודם בו הבטחתי כי אם תתנהגו יפה, אדגמן עבורכן את קולקציית הסתיו של איב סאן-לורן CONTEMPORARY AMAZON ('אמזונה עכשווית') פוסט זה מוקדש לחשיפת הלוק העונתי של YSL אשר נרקח תחת שרביטו של מאפר הבית לויד סימונדס. הקולקצייה נשענת על קונספט 'האישה של איב סאן-לורן' המסתובבת ברחבי פאריז כבג'ונגל עירוני, וכולה מעושנת בזהוב וחאקי. חלומות לחוד.

 יוצר הקולקצייה, אמן האיפור לויד סימונדס, מספר על הו הו, ההשראה לקולקצייה:

"טיילתי לי בגן מרהיב בסאו פאולו ביום סוער ועצרתי להתפעל איך הסערה הגבירה את הצבעים. מבעד לעצים יכולתי לשמוע את צליל המזרקות הכסופות הניתזות לתוך בריכה עצומה, ולראות איך ההשתקפויות של היער הקרוב הוארו בגוונים של חאקי, זהב ושחור. נשמתי נעתקה לחלוטין למראה הקסום של ברבור כחול כהה עם מקור אדום, אשר גלש באצילות מבין הצללים, כשהוא מואר באורה האפור של השמש השוקעת". 

קצת קשה לתרגם את תחושת הגשם המפכפך בסאו פאולו או את הג'ונגל העירוני של אשת החלומות הגבוהים של YSL הטופפת עקביה על מדרכות פארי, לכדי תל אביביות לחה של סוף ספטמבר, אבל החלטתי לנסות.
כיוון שקיבלתי מספר מוצרים מעלפים מהקולקצייה, חשבתי שיהיה מוי פאן לי להציג את מראה האיפור שלי לסתיו זה, אה-לה YSL.
עם החצי חושך שיש עכשיו בחוץ כשהשעה שתיים וחצי בצהריים, זה בא לגמרי טוב: 


צלליות: Pure Chromatics השתמשתי בשתיים התחתונות בשילוב של זהוב וחאקי עמוק. פלטה משגעת לדעתי, של צלליות איכותיות שמתקבעות על העפעף ושורדות ימים אקסטרה לחים וגירוד אצבע בעין. 300 ₪.


מייקאפ: Le Teint Touche Éclat מס': BR 50 BEIGE ROSE. 
275 

סומק: PALETTE COUTURE הסומק היחיד בסדרה שמכיל בעצם שלושה גוונים - את הכהים יותר אפשר להשמיש כברונזר לעצמות הלחיים ובבהירים על תפוחי הלחיים (ויש לו אריזת תנין הורסת ביותר שמגיעה עטויית כיסוי קטיפה שחור. גררר.) 380 ₪.






היילייטר להבהרה והארת גוון העור: DARE TO GLOW מס' 1 tempting gold שמעניק אקסטרה זוהר ואני ממליצה להשתמש בו באיזור עצמות הלחיים ואיזור המחשוף. 220 ₪.


שפתון: ROUGE PUR COUTURE THE MATS, מס' 203 Rouge Rock שהוא האדום האהוב עלי בעולם ויש לו מרקם מאט נהדר (אבל הוא לא מרגיש 'יבש')  וכישורי השרידות שלו מצוינים. 180 ₪.
כל התמונות הנ"ל מעובדות בפוטושופ והוספתי להן פילטרים של צבע, מה שלא פגע באמיתות גווני האיפור אבל לא עשיתי אייר בראש לשום חלק בפנים שלי. את התמונה האחרונה השארתי ללא פילטרים כדי שתראו את התוצאה בנטורל.

סייעו בהכנה: מסקרת The Falsies המעולה מבית מייבלין, צללית בגוון פנינה (מתחת לגבות) solo 09 של דר' האושקה וקונסילר מס' 03 של סופט טאץ' (אין לי תמונה שלו).



מוצרים נוספים מסדרת CONTEMPORARY AMAZON:
מסקרה. 190 ₪.
עפרונות עיניים. 155 ₪ לעפרון
לקים הוררררסים. 90 ₪ ללק.

אז כן, המחירים אינם זולים, אבל כל מוצר בסדרה הוא גם איכותי ובעל כישורי שרידות מצוינים וגם פגזי באיכויות הדרמטיות שלו.

ולפני שאני נפרדת להתבטלות חג נוספת, קבלו אנקדוטה אורסת: בעודי מתענגת על האיפור שהתקנתי לי בבוקר זה, ועל הפוסטים האיב-סאן-לורנים שרקחתי היום ותכף אעלה לאוויר, הצלם גל פלוטניקוב, בן הזוג של בת הדודה שלי עדי, מתייג אותי בתמונה הבאה שצילם בפאריז ממש היום:
מטורף.

חייכו, מרחו והתענגו על עוד סוג של סופ"ש.
צ'או, בלות.

תגובה 1 :

  1. אני מקווה שאת מרוצה, את משאירה אותי עם הפוסט הזה ו1+1 באפריל. מה אני אמורה לעשות? אני רוצה יותר מידי דברים עכשיו. בחירתה של סופי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...