יום שישי, נובמבר 02, 2012

נעלי שלכת - קליגולה

איזה וויקאנד של נעליים סידרתי לכן. והפעם, קולקציית החורף של חברת הנעליים הישראלית 'קליגולה' הותיקה (נוסדה ב-1981) שמאופיינת בעיני בפשטות מסוימת שמלווה בטוויסט מעניין. התלהבתי רבות ממיני דגמים בביקורי בסניף העזראיליקי ולכן זמן לא רב לאחר מכן פקדתי את סניף דיזינגוף בכדי לקטוף לי דגם במתנה, אותו סימנתי אי שם בפרזנטציה. איי אם סו פאקינ לאקי (טפו, חמסה, שום, בצל כמובן. חוץ מה'טפו' תודו שזה שם לא רע לתכנית בישול ים תיכונית).

ואלה ממצאי לעונה זו (שוב, מתנצלת על רשימת המחירים החלקית)


גררררג'ס.


389 


389 

יש לי דגם דומה של בי יוניק ולמרות שבתמונה הן נראות כמו הנעליים של אנה פרנק, במציאות הן מעניקות אקסטרה שיק ל(כמעט) כל אאוטפיט.

469 ש"ח

799 

249 

349 
389 

את הקטלוג צילמה וסיגננה תמר קרוואן, ללא פרזנטורית ועם כמה עלמות הנושאות את לוק בת השכן ממול.
פשטות עם טוויסט כבר אמרתי?





לאבלי.

ודווקא את החמודות החדשות שלי לא ראיתי באתר של קליגולה או בתמונות שנשלחו אלי מהיח"צ. מזל שיש אינסטוש.
הן עושות ניסים עם סקיני/טייטס, רק חבל שהן קצת 'קשות' בפנים מה שעושה אותן פחות נחוות ממה שהן נראות. שכחתי מה מחירן אבל אני זוכרת שהוא בין 350-400 ש"ח.

פוסטים נוספים - בהמשך. רואים שהתפנה לי קצת זמן. ברוך שברא את הוויקאנד.
האם יהיה פוסט נוסף על נעלי שלכת? רק אם ירצו הג'ה, העו"ש וכמה משרדי יח"צ.

נעלו, עלו והצליחו,
וצ'או, בלות.

2 תגובות :

  1. אהבתי מאוד את הנעליים הראשונות (כמובן) ואת המגפונים הכחולים. גם בין הדגמים של פלייפוט שהראית מצאתי כמה שמצאו חן בעיני - הם אמנם קצת פחות יפים, אבל אני זוכרת לטובה את התחושה המרופדת והנוחה להפליא של ההליכה בנעליים שלהם.

    אגב פלייפוט - האתר באמת מחריד. נקלעתי אליו לפני כמה שנים והופתעתי עכשיו לראות שהוא נותר זהה. יש לי הצעת ייעול - למה שלא תציעי להם הצעה עסקית ותשדרגי להם את האתר? זה הרי הכל עניין של מיתוג, פוטנציאל יש בשפע.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...