יום ראשון, נובמבר 25, 2012

גיברת ו'לאנקום' - שת"פ מהסרטים.

לאור הרומן המתמשך שלי עם מוצרי Lancôme שהתחיל שנים לפני שהפכתי לבלוגרית והרבה לפני שהמפגשים עם מוצרי החברה המתעופפים אל ביתי הפכו לתכופים יותר, וגם בגלל שאני אוהבת אתגרים יצירתיים שמוסיפים עסיס לבלוג שלי, נעניתי גם הפעם לקריאה לשת"פ מגניב עם 'לאנקום', החוגגים כעת את השקתם של מסקרת Hypnôse Star אשר נוצרה בהשראת ריסיה המעוגלים של הדמות הקארטונית והאייקונית 'בטי בופ', ושל סדרת 24 הצלליות הדנדשה Ombre Hypnôse המצוידת  בארבעה אפקטים ליצירת לוקים שונים: מאט, פנינתי, זוהר ונוצץ. 
.

 

המשימה היתה לבנות טוטאל לוק בהשראת דמות מפורסמת מהסרטים, אבל אני בחרתי לעשות את זה קצת אחרת, מכיוון שמדובר באיפור. כשלמדתי קופירייטינג אצל תרצה גרנות, לימדו אותי שבריפים נועדו כדי להתפרע עליהם, אז הענקתי לעצמי חופש יצירתי ובחרתי ארבע דמויות מסרטים אהובים ושיבצתי את עצמי כרפליקה משעשעת לאותה דמות. בכל סט השתמשתי בגוונים מסדרת הצלליות ובמסקרת  Hypnôse Star. בחרתי בחמישה גוונים שלדעתי יכולים להרכיב לוקים שונים לשעות שונות של היום וכמובן, לדמויות שונות:

 S100 TRESOR GLACE

 M204 TRESCHOCOLAT


 M300 NOIR INTENSE


 M102, BEIGE NU

 P204 PERLE AMBREE

שנתחיל?
.................................................................................

אודרי טאטו כאמלי פולאן בסרט הממיס בעולם - Amélie, מ-2001 
בתמונה הזו אמלי נראית כמעט לא מאופרת. השתמשתי בהרבה מייקאפ, ברונזר ללא סומק, נגיעות עדינות של מסקרה ובצללית בז' בהירה: M102, BEIGE NU שאותה מיקמתי על כל השטח בין העפעף לגבה.
מילאתי את הגבות בצללית החומה: M204 TRESCHOCOLAT
.................................................................................

אלי שידי כאליסון ריינולדס בסרט האהוב עלי בעת נעוריי - The Breakfast Club מ-1985
למרות שאליסון אומרת לקלייר "Hey, I like all that black shit" והיא מתכוונת לשחור מתחת לעיניים, בחרתי בשילוב של צללית חומה סגלגלה P204 PERLE AMBREE בבסיס העין ובשקע העפעף הנחתי את הצללית החומה  M204 TRESCHOCOLAT שהשתמשתי בה בתמונת 'אמל'י למילוי הגבות. מתחת לעיניים ציירתי פס בעפרון שחור, מרחתי אותו קצת וחיזקתי עם הצללית השחורה: M300 NOIR INTENSE. הפעם נתתי יותר ווליום במריחת המסקרה על הריסים העליונים וווליום מתון יותר בריסים התחתונים.
.................................................................................
סלמה הייאק כפרידה קאלו בסרט FRIDA  היקר לליבי מ-2002,
לא קשה להבחין שעל עיניה של סלמה הייאק מונח לוק מעושן ולכן הפעם שילבתי את הצללית השחורה M300 NOIR INTENSE בבסיס העין ובצללית החומה M204 TRESCHOCOLAT בשקע העפעף וביצירת הגבות העבותות פלאס השפמפם (יפה לי לא??) נתתי ווליום במריחת המסקרה וציירתי קו עדין בעפעף התחתון עם עפרון שחור.
.................................................................................
ואחרונה חביבה, אייקונית בינלאומית והמוזה הנוכחית של 'לאנקום' - BETTY BOOP שנולדה ב-1930!
אז כן, היא לא באמת מאופרת, כי היא מצוירת אבל הייתי חייבת. מעל לעפעף ציירתי עם הצללית השחורה M300 NOIR INTENSE סוג של אייליינר גס, מתחת לעין ציירתי פס שחור עם עפרון וחיזקתי עם אותה צללית ו'משכתי' את הריסים הצידה עם המסקרה כדי לתת לוק מופרד יותר. גם הריסים התחתונים נצבעו במסקרה. את הגבות מילאתי עם הצללית החומה  M204 TRESCHOCOLAT. מתחת לגבה הנחתי את הצללית הלבנה  S100 TRESOR GLACE ל'היילייט'.
.................................................................................


עוד גוונים נהדרים מהסדרה:



.................................................................................
הצלליות נוחות לשימוש, עמידות להפליא והגוונים - פשוט נהדרים.
מחיר כל צללית: 160 
להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן
ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

חשוב לי לציין - כל התמונות שלי עברו חיתוך ופוטושופ כדי שימוקמו כראוי וישתלבו כל אחת ברקע שלה, אבל את עצמי לא 'שיפצתי' ולו בנגיעה.

אפרו, טפחו, עלו והצליחו,
ושיהיה שבוע דבש.
צ'או, בלות.

16 תגובות :

  1. מדליק ומהמם!
    התעלפתי מצחוק-לא עלייך, על הרעיון והביצוע.
    כל הכבוד על היוזמה והתוצאה המבריקה☺

    השבמחק
    תשובות
    1. אני דווקא אוהבת כשנקרעים עלי!! :) תודה יקירתי!

      מחק
  2. את מתוקה והבלוג של חמוד מאוד אבל זה לא רציני ...
    את באמת רוצה שיראו את איכות האיפור עם התמונות השרופות והוורודות האלו שנראות כאילו צולמו בפאלפון אם אולי 3 מגה פיקסל?

    מאוד מפוספס לטעמי וממש לא מעביר את האיפור ומה הוא יכול לעשות...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני באמת רוצה להעביר את המסר שאיפור יכול לשנות לוק במחי צללית ומסקרה. אני לא מאפרת מקצועית, אין לי סטודיו לצילום ובפעם האחרונה שבדקתי אין לי מגזין שבו אני נדרשת לפרפקציוניזם. תודה.

      מחק
    2. אחחח הקנאה!!
      אחות,לא רגילים למעט הומור במדינה הזאת
      למה לא עשית דמות מרשימת שינדלר?

      מחק
  3. מירבי יקירה, את אלופה!
    זה פשוט מקסים :-)

    השבמחק
  4. ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

    השבמחק
  5. את יכולה לעשות אותי ג'וליה רוברס ב"אישה יפה?

    זה פשוט ענק...היתי חייבת להגיד את זה שוב

    השבמחק
  6. נראה שהיה ממש כיף לשחק בסרטים :))

    השבמחק
  7. קרעת אותי מצחוק עם בטי בופ!! גדול!

    השבמחק
  8. איזה מקסים! כל הכבוד על הביצוע הגניב!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...