יום שני, נובמבר 12, 2012

Driving Miss Kaufman


איני נוהגת לנהוג. הכבישים מפחידים בעיני, האינסטינקטים שלי רדומים רוב הזמן, ובכלל, לא מומלץ לכבישי ישראל שמוגבלת כמוני תנהג בהם, או בקיצור - אין לי ומעולם לא היה לי רשיון נהיגה. ועכשיו, כשאני תושבת תל אביב - מי בכלל צריך?

אבל כשהתקשרו אלי מ'סמארט' (מבית מרצדס) והציעו לי לקחת את דגם FASHION החדש שזה עתה הושק, לסיבובצ'יק של 24 שעות - פשוט לא יכלתי לסרב, רשיון או לא. אז הזעקתי את יפית, שבדיוק חידשה את רשיון הנהיגה שלה ומיד בנינו תכנית חצי-יומית (כי שתינו צריכות לעבוד) לנסיעת-בנות להרצליה וחרישה על מיטב סניפי H&M וטופ שופ, נשנושי צהריים וחזרה לעבודה. וכך בדיוק היה, אבל עם יותר חווית נסיעה ופחות שופינג. זה היה בערך הזמן הגרוע בשנה לצאת לשופינג (שלהי אוקטובר האחרון) כי ביאס בריבוע לקנות בגדי חורף שעדיין אי אפשר ללבוש ומנגד, שאריות בגדי הקיץ לא היו מלהיבות כלל. אז במקום זה השתעשענו בלבנות בוק צילומי נאה המתעד את יום הגירלז-מוביל שלנו:


שיואו, אני מתה.


הדרכה אחרונה טרם הפלגה.

ו....יצאנו!
כאילו מביטה בך קרפדה שובבה


פנו דרך! אנחנו נוהגות ברכב הכי מגניב בסביבה!

למרות שהרכב מיניאטורי ביותר, הוא ממש לא מרגיש ככה מבפנים. כן הוא נראה פיצפון, אבל הוא בעצם רכב לכל דבר, רק ללא חלק אחורי.

שמי הסאן-רוף, ממעוף היושבת.
אחת שנוהגת לחייך.
יפת חולקת את רשמיה: 
"חווית נסיעה אדירה ברכב פיצפון  שמרוווח מאוד מבפנים. הסמארט מהיר ויש תחושה של כביש חלק אפילו בכבישי ת"א המשובשים. התחלנו עם טנק דלק מלא, הסתובבנו די הרבה והמחוג לא הראה מיליליטר פחות, כך שבין כל היתרונות, הוא גם לא ממש 'שותה' הרבה דלק. החלק המאגניב של הרכב הוא  מציאת חנייה בקלי קלות בכל מקום, כולל מרכז ת"א העמוס, ניתן למצוא חניה בקלות  ושגם ישאר מקום מקדימה.
הדלתות מרופדות בחומר אלסטי גמיש, במידה והרכב מתחכך בעצם זר/רכב, דלת הרכב מתכופפת קצת וחוזרת למצבה הקודם - אדיר!"

שתינו אגב, לא חדלנו מהתעלף על המגה-שיקיות של הסמארט FASHION, ועל הפרקטיות האירופית שעולה מהפסיליטיס שלו - תא כפפות מרווח, תא מטען מפתיע בגודלו, ומערכת אודיו/וידאו שאפשר לחבר לסמארטפון ב-USB, כלומר כל עוד אתם סינגלטונים או זוג שממש לא מתכנן להביא ילדים בקרוב, או זוג שממש לא מתכנן להביא ילדים בקרוב ויש להם כלב שאינו גדול מצ'יוואווה.

אם נוהגים, לא צופים בסרטונים.

ועתה, הישר ממרתפי קניון שבעת הכוכבים, סדרת דיגמונים מרהיבה ומלהיבה מנערת אמצע-החניון:



ו-הביתה.
אוטו חמוד, אוטו חמוד.


תמונה אחרונה לפני החזרה לשולחן העבודה. באסה בריבוע!

כשנועם, החצי השני שלי, שמע על יום הסמארט המתוכנן, הוא גיחך גיחוך גדול וצפה שזוגתו וחברתה הטובה יחושו בתוך הסמארט כחיפושיות משה רבנו שנוסעות בנתיב משותף עם עדר גנו, אז עניין אותי מאוד מה הוא ירגיש בנהיגה בסמארט, ולכן הזמנתי אותו לתפוס את כסא הנהג ולהתרשם באופן גברי מאיכות הנסיעה.
איך היה?הפלא-בפלה, המלעיזן הפך את עורו ושיבח כל קמ"ש שגמענו, תוך שהוא מופתע מהספייס המרווח שהתאים ככפפה גם ל-1.83 שלו, מהמהירות המפתיעה ומהנהיגה החלקה.

חותמת גברית - צ'ק!

עצור - בשם השיק!

ולסיום, סרטון מיותר, בלתי מקצועי ולא ראוי, בו יפית ואני מנסות לתאר את חוויית הנסיעה, אך נסחפות לכיוונים בלתי קשורים בעליל. תן לנשים לדבר על רכב, וזה בדיוק מה שיקרה לאחר דקה. דקה ו-18 שניות אם לדייק:
  

פרטים נוספים והרשמה לנסיעת מבחן: כאן, בבלוג הישראלי של SMART
לייקוש: כאן

אגב, הציטוטים מ'חמישים גוונים של אפור' הם כי בדיוק התחלתי לקרוא אותו, עוד לא החלטתי מה אני חושבת עליו, אבל אני מזועזעת (מאוד) מהתרגום העילג.

תנהגו יפה,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...