יום חמישי, דצמבר 27, 2012

קוויקי קוסמטיש - שניים לשפתיים, שניים לידיים

קרם טיפול לשפתיים מבית FLEXITOL


דבר הקומוניקט: "המרקם העשיר של המשחה מצריך שימוש בכמות קטנה המספיקה למריחה מושלמת וספיגה גבוהה לעור. התוצאות מהירות וכבר לאחר יום אחד תחושו בהקלה משמעותית."

בתכלעס: הקרם אמנם מצוין, מטפל כהלכה בשפתיים הסדוקות ומזין אותן, אבל הוא נושא ניחוח מרתיע שהייתי מגדירה אותו  כ'מסטיק שקרה לו משהו לא טוב', מה שמעכיר מעט את חוויית הטיפול.

כמה: 34.90 ₪

איפה: בתי מרקחת, בתי טבע ורשתות הפארם

פרטים נוספים: באתר החברה www.flexitol.info

ציון: 8.5, על אף הצחנה.

קרם טיפול לשפתיים CERALIP מבית LA ROCHE-POSAY


דבר הקומוניקט: "קרם טיפולי המעניק לחות מרבית לשפתיים יבשות ומסייע בשיקום שפתיים סדוקות, הודות לקומפלקס מרכיבים ייחודי, המעניק לחות ומסייע בהשבת הליפידים. סרליפ מסייע בריכוך השפתיים, מונע יובש ותורם להקלה מיידית".

בתכלעס: נעים ונחמד. התחושה על השפתיים היא של ציפוי שעוותי עדין, המוצר נטול ניחוח והשפתיים חשות מוזנות ומוגנות, אם כי הוא אינו מתקן באופן מושלם את בעיית הקילופים הקטנים שמייצרות שפתיים יבשות.

כמה: 50 ₪ ל-15 מ"ל

איפה: בתי מרקחת פרטיים בלבד

פרטים נוספים: המוצר הינו היפו אלרגני ונטול בושם וחומרים משמרים.

ציון: 8

קרם ידיים Intensive 7 Days מבית GARNIER

דבר הקומוניקט: "מותג הטיפוח הבינלאומי גרנייה משיק מגוון קרמי לחות לגוף ולידיים המצטרפים לסדרת אינטנסיב 7 ימים עם רכיב ה- L-Bifidus, חיידק ידידותי המוכר מתחום היוגורט, המעצים את מאגר הלחות הטבעי של העור, מונע את התנדפות הלחות מהעור ומסייע בשמירה על הלחות לאורך זמן - עד 7 ימים".

בתכלעס: כפות הידיים חשות עטופות ומוגנות, הקרם נספג מהר ויש לו ניחוח דבשי ונפלא, אך בין האצבעות נותרת תחושת דביקות קלה שנספגת לאט מדי.

כמה: 12.99 ₪ ל-100 מ"ל

איפה: רשתות השיווק, בתי מרקחת ופארמים

פרטים נוספים: שימור הלחות לאורך שבעה ימי מותנה בשימוש רצוף במשך ארבעה שבועות

ציון: 8, על אף תחושת הדביקות.

קרם ידיים טיפולי מבית FLEXITOL
דבר הקומוניקט: "הקרם בעל מרקם עשיר ומרוכז המעניק תחושת הקלה מיידית ומספק לחות לעור לזמן ממושך. מעצם היותו קרם ייעודי – טיפולי הינו בעל אפקט מרכך ומרגיע שמפחית את הגירוי".

בתכלעס: המוצר ממש ממש מצוין, מעשיר את עור כפות הידיים ומטפל בהן כאחות מסורה, אבל מנגד, הריח שלו מאוד לא נעים (כמו של צעצוע גומי זול), לכן הייתי ממליצה למרוח אותו לפני השינה ולא להציב אותו בתפקיד קרם הידיים על שולחן העבודה.

כמה: אריזה קטנה המכילה 56 גר' : 44.90 ₪, אריזה גדולה המכילה 112 גר': 69.34 ₪

איפה: בתי מרקחת, בתי טבע ורשתות הפארם

פרטים נוספים: אין.

ציון: 8.5, על אף שאיני תתרנית.

לטפח, לטפח, לטפח,
וצ'או, בלות.



תגובה 1 :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...