יום שבת, דצמבר 22, 2012

קוויקי קוסמטיש - פינוק


תחליב רחצה ושמפו על בסיס שמן שקדים


דבר הקומוניקט: "ידוע ששמן שקדים מסייע בשיקום השיער והעור, הודות להרכב העשיר בויטמינים ומינרלים של השקד, השמן שלו נחשב כאחד השמנים היעילים במוצרי  קוסמטיקה".
  
בתכלעס: אחלה סדרה שמפתיעה ביכולותיה, חרף היותה 'מוצר שקונים בסופר'. השמפו לטעמי עולה באיכותו על אלה שמציעה 'פנטן' למשל ומזכיר באיכותו את היכולות של השמפואים מבית 'שוורצקופף' -  הוא זורם עם ההתנהגות הטבעית של השיער ומותיר אותו רך גם לאחר שהוא מתייבש. אני לא יכולה להעיד על איכותו של מרכך השיער כי 'גמלתי' את השיער שלי  לפני כמה שנים מהתוספת המיותרת הזו ומאז הוא רק מודה לי.

תחליב הרחצה נושא ניחוח נעים ולא משתלט, נשטף מהר ומותיר עור נעים וריחני. מי לייק.

כמה: 14.99  ₪ לכל מוצר בנפרד.


איפה: רשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ.

פרטים נוספים: אותה חוות דעת ואותו ציון ניתנים גם לסדרת שמן האבוקדו של פינוק.

ציון: 8.5 לשני המוצרים.

לטפח, לטפח, לטפח,
וצ'או, בלות.

4 תגובות :

  1. נשמע מפתה, אבל את המוצרים שלי אני לא מוכנה להחליף... אחרי שעברתי עשרות מוצרים הגעתי לנבחרת המנצחת לסוג השיער שלי. בעניין הגמילה מהמרכך- למה עשית זאת ? איך שיערך נשאר נעים?

    נוי
    littlemissnoy.blogspot.co.il
    (אשמח אם תעקבי אחרי )

    השבמחק
  2. אהלן נוי, נגמלתי ממרכך שיער כי השיער שלי פשוט לא נראה טוב ורציתי לבדוק את העניין. תוך זמן קצר השיער מתרגל להיעדר המרכך ומספק לעצמו את הרכות.

    בהצלחה עם הבלוג, כדי לעקוב אחריך את צריכה להוסיף את הרכיב של 'הצטרף לאתר זה'... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. כמה זמן זה לוקח עד השיער נגמל? אני מפחדת מ'באד הייר דאי' במיוחד בחורף כשהוא מתנפח לו. הוספתי את הרכיב הדרוש, תודה שהסבת את תשומת ליבי :)

      מחק
    2. אני חושבת שזה תלוי בשיער עצמו וב'אופי שלו' אבל לא מדובר בפרקי זמן ארוכים, משהו כמו חודש או פחות מזה. הפתרון - קוקו :)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...