יום שישי, פברואר 15, 2013

מבזק קוסמטיש! פינוקי שחי.

ואפתח בידיעה מרעישה: נשים מעל גיל שלושים מזיעות בגלונים! בשניה שאנחנו נפרדות בצער מקידומת ה'עשרים ו-', הטמפרטורה הפנימית שלנו עולה בכשתי מעלות צלזיוס (לא מדעי), חם לנו בלילה ויש לנו את היכולת המופלאה להזיע גם במזגן. ולכן, בהיותי מזיענית קשישה, כשמגיע אלי דאודורנט שאפשר להזיע איתו בכיף אך גם להסתובב איתו בבטחה בציבור, אני חשה חובה לשתף.
הנה שניים כאלה:

דאודורנט טבעי של 'מיכל סבון טבעי'


דבר הקומוניקט: (מתוך האתר) "קרם הדאודורנט הטבעי שלנו עובד בצורה מדהימה ועשוי מחומרים טבעיים, בריאים ואיכותיים בלבד (בלי אותיות קטנות!). הוא מונע ביעילות ועדינות את ריח הזיעה ויעיל למשך שעות ארוכות".

בתכלעס: ללא ספק - הדאודורנט הכי טוב EVER! הוא נושא ניחוח רוזמרין עדין, קיבלתי אותו במתנה מאחותי שהמליצה עליו בחום, התנסיתי בו בשבועיים האחרונים ואין לתאר עד כמה הוא עמיד בפני פגעי ההזעה. לוקחים קצת חומר בקצה האצבע, מורחים ויאללה צ'או.

כמה: 24 ₪ לכמות עצומה של חומר (60 מ"ל) שמספיקה להמון המון זמן.
אם מזמינים שלוש יחידות, מקבלים 19% הנחה כך שהמחיר פר יחידה צונח ל-19.67 ₪ - עסקה משתלמת ביותר.

איפה: באתר הבית כאן

פרטים נוספים: מכיל חמאת שיאה אורגנית, טהורה, סודה לשתיה, עמילן תירס (קורנפלור), שמנים אתריים: לבנדר, לימון, הדס, רוזמרין ואקליפטוס.

ציון: 10 עגול!


סדרת הדאודורנטים לגבר Rexona XTRA COOL עם אפקט הצינון  


דבר הקומוניקט: "סדרת הדאודורנטים החדשה של Rexona מכילה מנטול, המייצר אפקט של תחושת צינון על העור. התוצאה – תחושת רעננות מתמשכת לאורך כל היום. Rexona Extra Cool הוא האנטיפרספירנט היחיד המשלב הגנה עד 48 שעות עם אפקט צינון העור, ליצירת תחושת רעננות יוצאת דופן".

בתכלעס: נכון, הסדרה מיועדת לגברים אבל אני לא חושבת שבית השחי מבחין בהבדל. יצא לי להתנסות בדאודורנט הסטיק והוא ממש ממש טוב. הניחוח נשאר שעות רבות ולעולם אינו מתרגש מקצת זיעה. מנסיון העבר עם מוצרי רקסונה  - הם אף פעם לא מאכזבים.

כמה: ספריי ורול און -  21.99 ₪.  סטיק – 24.99  ₪.

איפה: בפארמים וברישתות השיווק.

פרטים נוספים: אין

ציון: 9

ובברכת שנזיע אך לא נרתיע, 
שיהיה סופ"ש דבש,
וצ'או, בלות.

3 תגובות :

  1. תמיד עדיף מוצרים טבעיים, הדאודורנט של מיכל - אליפות. אם יורשה לי להמליץ, אני משתמש ב דאודורנט טבעי של יול מלאכת ריפוי ונהנה מכל רגע :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...