יום רביעי, יוני 26, 2013

גיברת אנד דה (ביוטי) סיטי 2013 - אה פארי!

שוב הגיעו שלהי יוני ושוב נפתחו אירועי הביוטי סיטי של סופרפארם בערב גאלה חגיגי והפעם - מרשים מתמיד! הקונצפט הפעם הוא עיר האורות, הקוטור והקרואסון פאריז, שזכיתי לבקר בה פעמיים בחיי ובכל פעם לא ממש רציתי לשוב הביתה ובעוד אירועי השנים שעברו היו חביבים אך טעוני שיפור, הפעם כה הופתעתי לטובה, שקצת הצטערתי שאי אפשר להישאר לישון - התפאורה מרהיבה, האווירה נעימה (כל עוד אזרחיות ישראל שומרות על התנהגות בלתי חזירית), השאנסונים מחמיאים לחוויית הקוסמטיש וכל פינה נאה יותר מקודמתה.

הערב נפתח במפגש בלוגריות בפינת הביוטי של מותג האיפור והטיפוח CLARINS אשר אירח את אריק אנטוניוני מנהל ההדרכה הבינלאומי של המותג שהיה מקסים וחביב ובאמצעות מספר מינימלי של מוצרים הדגים לנו איך מערבבים סרום ומייקאפ, מוסיפים קצת סומק על עצם הלחי העליונה ועושים 'הרמת פנים' בלי לקבוע תור אצל ד"ר קליין. חשתי אירופה.


אנטוניוני מנפיץ חביבות אירופית
מדגים את הריטואל על עור צעיר (של הילה אוחיון מהבלוג 'סטייליסטמה')
ועל עור מבוגר יותר (של רחלי מימון מאתר YOFI)
ומקנח בואלס סוער (עם מיכל דיבון מהאתר 'מה וזה')

השלל איתו שבתי אל הבודואר:

מימן לשמאל: שפתון אנטי אייג'ינג, צללית מינראלית בגוון ערמונים, קרם טיפוח בזק, BB CREAM ובפרונט: עט מתקן. את כולם אסקור במדור קוסמטיש מיוחד לאחר שאתנסה בהם ואשוב עם חוויות.

כאשר הסתיימה הסדנה, חברתי אל ה-BFF, הלא היא אשתי היקרה יפית לערב הביוטי המסורתי שלנו או כפי שאנחנו מכנות אותו 'הפרום שלנו' ויחדיו ריחרחנו, הצצנו, זימרנו בצרפתית עילגת ולא העזנו לעזוב את הסיטי מבלי לקטוף מזכרות קוסמטיש העושות יופי בחוץ וכיף בנצ'מה.




 וכעת - מלבושים!


שמלה+חגורה: מאתר גרופון (כן כן!) שעליה אפרט בהרחבה במדור נוסף של ONLINE-IN LIFE
שרשרת: גיא גיל
תיק: boohoo.com
עקבים: SCOOP

שלל 2:
ריסים מלאכותיים של ARDEL. אני מכורה. אם רוכשים קיט בסיטי, מקבלים 50 אחוזי הנחה על זוג נוסף.

הפעם, אני ממש ממליצה בחום לקפוץ ולקטוף קוסמטיש לרוב. זהו לונה פארק לגירלי-גירלז, בטח אם אוחזים בחברה-הכי-טובה, וזוהי הזדמנות להתנתק מהמציאות הישראלית העבשה ולחוש קצת חו"ל.
כל הפרטים, ממש כאן.


התפנקו, התפרקו ושיהיה בון סוואר!
אורוואר, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...