יום חמישי, יוני 27, 2013

הגיברת מבקרת: בוטיק אמה.

מה משותף לבגדים נורא חמודג'ים, מחירים קצת גבוהים מדי ואפרת גוש? בוטיק 'אמה' שסניפיו ממוקמים בשיינקין 32 בתל אביב, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה וקניון שרונים בהוד השרון. ביקרתי, ראיתי, מיששתי וחמדתי:


549 



369 
אפרת גוש עושה פרזנטורינג. צילום: תמר קרוואן

400 
399 ₪

279 ₪

229 ₪

339 ₪

359 ₪
369 ₪

199 ₪

239 ₪

289 ₪
ממש מקסים לא? אבל מקסימיות וקוץ בה - מלבד פריטי מעצבות מקומיות (קרן גרוס, שרון בועז, עמית שלום, ליאור קסטוריאנו ועוד) המהווים כ-20% ממרכולת הבוטיק, די ברור שהפריטים מגיעים מהמזרח הרחוק (הבדים מסגירים את מוצאם) ולעניות דעתי הם מתומחרים גבוה מדי - ואני לגמרי ליבי במזרח הרחוק ובסיגנון השובבני ומלא הדימיון שמגיע משם. אולי אני 'מקולקלת' והפרופורציות שלי מעוותות, אבל לאחר מסע הקניות האחרון שלי בקניון 'פלאטינום' בבנגקוק (קניון מעולה שמשום מה רוב הישראליות אינן מכירות ובמקומו ניגשות ל-MBK המסרוח) בו רכשתי כעשרה מגדני לבוש באיכות מעולה ובמחיר של שמלה מ'אמה', קשה לי לעכל תימחור כה גבוה. כנראה שהדיעה שלי אינה נורא פופולארית כי הבוטיק בכל זאת מתהדר בשלושה סניפים וכמיטב הבנתי דרושה לכך מידה מסוימת של הצלחה מסחרית. 
שלא תבינו - אני הכי מפרגנת, אבל מהצד.


ולסיום - בצהרי החום, עם כובע קש שקיבלתי במתנה מ'אמה' (הכתף שלי לא באמת שרופה, זהו פישול  אינסטגרמי):
הוא אפילו חמוד יותר מאחור:

לייק ל'אמה': כאן
אתר הבית: כאן

סופ"ש דבש,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...