יום שבת, יולי 13, 2013

לפנים - הסרום החדש של איב סאן לורן.

מזמינים אותך למפגש בלוגריות עם גיברת צרפתיה שהגיעה הישר ממשרדי החטיבה המדעית של איב סאן לורן כדי להכיר לך סרום חדש - לא תלכי? הלכתי.
אני באה!

מה הסיפור? לכבוד השקתו של FOREVER LIGHT CREATOR, סרום אנטי אייג'ינג דנדש המיועד לתיקון גוון העור על כתמיו וחוסר אחידותו, הגיעה ארצה הגיברת Caroline Negre המאוד צרפתית כדי לפגוש מקבץ בלוגריות מאוד ישראליות ולהסביר להן בקצרה ובמבטא כבד מנשוא על הולדתו של הסרום.
במקום להקשיב, הייתי עסוקה בלקנא בקרולין על הקריירה הסופר מעניינת שיש לה, לסקור את האאוטפיט שלה ואת נעליה המשובחות, לדמיין את משרדיה הבוהקים באורה הלבן של פאריז ולתהות איך נראה מפגש זהה עם בלוגריות מפאריז, לונדון או ניו יורק.
וממש כמו בבית הספר, בו הייתי עסוקה בלדמיין איך נראה הבית של המורה במקום להקשיב למה שהיא מלמדת, התעוררתי בתום ההרצאה וגיליתי שהפסדתי את כל החומר. לא נורא, ניחמתי את עצמי גרועת הקשב, בסוף יש קומוניקט. וזה מה שהוא מספר:

"כמותג חלוצי ופורץ דרך, איב סאן לורן חדר לשוק טיפוח העור ב-2012 עם נקודת מבט מהפכנית: 'נעורים הם הרגשה ואינם יכולים להתקיים ללא מדע', כשהוא מבסס את הטענה הזו על המדע החדש והחשוב – גליקוביולוגיה.
 YSL SKINSCIENCE, פלטפורמה ייחודית של קהילת מומחים בגליקוביוליגה המיישמת את היתרונות העדכניים ביותר של הגליקאנים בעולם הקוסמטיקה. בהתבסס על תגליות משמעותיות בגליקוביולוגיה של העור, Forever Youth Liberator - סדרת הטיפוח הראשונה שהושקה, משלבת את Glycanactif - תרכובת ייחודית של מרכיבים פעילים המסוגלת "לשחרר" את פוטנציאל הנעורים של התאים.

בהתבסס על פריצות דרך מדעיות אלו, איב סאן לורן משיק ב-2013 את טיפוח העור הראשון שלו המסוגל בפועל לווסת את הגורמים היכולים ליצור מחדש עור שהוא באמת קורן  ושמח להציג את  FOREVER LIGHT CREATOR "פוראבר לייט קריאייטור" - סרום חדש בסדרה המיועד לפעול על 3 ההיבטים הקשורים לזוהר העור (צללים הנגרמים כתוצאה מקמטוטים ונקבוביות מורחבות, גוון העור ושקיפות העור) ובכך ליצור אור חסר תקדים ואיכות עור שאין שנייה לה". 

ובתכלעס? ע"פ הקומוניקט, השפעתו של הסרום ניכרת לאחר חודש, ועדיין לא עברו ארבעה שבועות מאז שהתחלתי להתנסות בו, אבל בהחלט יש סימנים של שיפור, בטח בכל הנוגע לכתמי שמש שמתיישבים לי בקביעות על עצמות הלחיים ומתחילים עתה להתפייד. לאחר המריחה העור מקבל איכות זוהרת והניחוח נפלא. המחיר? קצת פחות נפלא: 555 ₪ ל-30 מ"ל. 
אני אקח....כל מה שיש כאן על השולחן.

שבו עימי לבודואר:
תיק איפור, הסרום הדנדש וגם Le Teint Touche Éclat, המייק אפ הכי טוב שהיה לי בכל הזמנים, שהגיע בול בזמן כי קודמו בתפקיד בדיוק הסתיים. כשהייתי בביוטי סיטי, אחת הבלוגריות שפגשתי אמרה לי "יש לך עור פנים מושלם!" ואני, על נקבוביותיי הפעורות, כתמי השמש הנצחיים והשפעות העישון ארוך השנים תיקנתי אותה ואמרתי לה: "לא יקירתי, יש לי מייק-אפ מושלם".

ולפני קינוח, אלה היו מלבושיי בצהריים ממוזג זה:
(צילום: לם וליץ סטודיו)
שרשרת פפיון: LOVE VINTAGE
גופייה (עם פפיון. כן. לעיתים אני כה הזויה שאני לא שמה לב לכפילות קונספטואלית): חנות באבן גבירול  149 שקוראים לה 'קינקי' ושמוכרת ביגודים ממש בזול.
מכנסיים: OASIS
עקבים: BUNIQUE
תיק: boohoo.com
ולשם הקלישאתיות: שפתון אדום של איב סאן-לורן מקולקציית CONTEMPORARY AMAZON

שיהיה שבוע מטופח, מבושם וקצת פחות חם. one can only hope.
צ'או, בלות.

2 תגובות :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...