יום שישי, יולי 19, 2013

STRING TONG. עשו אותי באצבע.

סנדלי אצבע נוטים לרוב לשעממני, כך תמיד סברתי. נכון שהם מושלמים לקיץ הישראלי ונראים נפלא בתוספת פדיקור הגון אך לעיתים קרובות הם אינם משובבים בעיצוביהם ואינם מוסיפים דבר לאאוטפיט אליו הם מצורפים. אבל אז הגיע מותג ששינה לגמרי את דעתי המקובעת והפך אותי לגרופית של פריטים שבעבר הייתי נוטה להתעלם מקיומם - חיזרו ושננו: STRING TONG, מותג סנדלי/כפכפי אצבע דובר צרפתית שכבר החמאתי לו בקיץ שעבר כאן בבלוג ועקב איכותם הבלתי נדלית של סנדלי המותג שברשותי, עליהם אני חורשת כבר קיץ שני, חשתי צורך בזוג נוסף ובפוסט על קולקציית קיץ 2013 שעשתה מבחינתי קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הקיץ שעבר. למה? ככה:


דגם 'אתנס', 279 ₪ (במקום 330). ראיתי, התעלפתי קצת והיום אני הורה גאה: 


הלק שאני אובססיבית לגביו לאחרונה: 672 של סאלי הנסון, מקולקציית Complete Salon Manicure


אני מכנה אותם ביני לבין מי שמוכן לשמוע 'Jesus Walked' (כמו השיר של קניה ווסט) והם נוחים להפליא ומשתלבים במושלמות עם חצאית, מכנסיים, או שמלה.

דגמים מרהיבים נוספים, רובם כעת בהנחה בחנות האונליין  של STRING TONG ב'מרמלדה מרקט' :
דגם 'הוואי', 149 ₪ (במקום 249)


דגם 'רומא', 149 ₪ (במקום 249)




דגם 'ניו יורק', 349 ₪ (במקום 450)


דגם 'ניס', 199 ₪ (במקום 249)


דגם 'ברצלונה', 220 


דגם 'פריז', 199 ₪ (במקום 249)


מלבד חנות האונליין, את רשימת החנויות שבהם נמכרים סנדלי STRING TONG תוכלו למצוא כאן ובאותה הזדמנות לתת להם לייק כי מאוד מגיע להם.

התכפכפו, התייפיפו, כי עוד סופ"ש נפתח.

צ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...