יום שני, אוגוסט 12, 2013

הכי לא נוטלה.

כשמגיע הקיץ, אני אוהבת להיות שזופה. אני נרתעת בכל פעם שאני מביטה ברגליי הלבנבנות שמציצות תחת החצאית כשהחורף תם ונרגעת רק כשהן מקבלות גוון שחמחם המשמח את נפשי המזרח-אירופית. מנקודת מבטי, עוד שזוף נראה בריא יותר, חיוני יותר ובינינו, יש בו אפקט 'מרזה' ולמרות שאיני 'חיית ים' ואני לא מהאנשים שהולכים לים לחשוב או להרגע, אני משתדלת בכל זאת  להפציע על החוף כמה פעמים בקיץ כדי לקבל את גוון הברונזה הנחשק (אני לעולם לא נשרפת) וגם כדי לצלות קצת את האיזורים בגופי שמכוסים בפסוריאזיס וזקוקים לשמש המרפאת.

בקיץ הנוכחי הספקתי כבר להגיע ל'חצי מנה' של גוון ולכן כשהוזמנתי לבדוק את מכונת השיזוף העצמי הדנדשה אצל רונית רפאל במתחם בזל, קפוץ קפצתי על ההזמנה והלכתי לבדוק עבורכן הכשיזופתה.


מה הסיפור? לא עוד שיזוף מלאכותי הנעשה בידי משפריצני צבע, הלאה המבוכה שבדבר, מעתה ניתן לקבל גוון משוזף בפרטיות וללא צורך בבגדים תחתונים או בגד ים. איך? באמצעות מכונת 'אוטו-ספריי' חדשנית שמכילה ברונזר המופק מקנה סוכר, אלוורה ומטריקסיל (שהינו קוקטייל רכיבי אנטי אייג'ינג פעילים) - אותם מרכיבים יחדיו, יוצרים תמהיל שמתאים את עצמו לפיגמנט הטבעי של העור. נכנסים, חוטפים שפריץ ויוצאים שזופים למשעי לאחר דקה אחת בלבד.



ובתכלעס? את פני קיבלה אחת מעובדות המקום, אשר פינקה אותי בלימונדה טעימה וורדרדה והוליכה אותי לחדר השיזוף, בו נמצאת מכונת השיזוף ופינת טואלט להתארגנות. קיבלתי הסבר קצר, מדבקות לכפות הרגליים כדי שלא יצבעו  וכובע המגן על השיער והושארתי לבד בחדר שאותו יכלתי לנעול מבפנים.

לפני שנכנסים למכונה (אפשר בעירום מלא) יש להדביק כאמור, את מדבקות כפות הרגליים, למרוח קרם מיוחד סביב ציפורני כפות הידיים והרגליים כדי שגם הם לא יצבעו ורק אז להיכנס ולעמוד על המקום המסומן על הרצפה (כמו בתמונה). תוך כדי התארגנות, המכונה מתחילה לדבר בעברית ולספר על עצמה (קצת ספוקי) אבל ההתזה מתחילה רק כאשר נכנסים למכונה ולוחצים על כפתור ההפעלה. לאחר לחיצה על הכפתור, המכונה סופרת לאחור, ואז צריך לקחת נשימה עמוקה כי בעת ההתזה יש לעצור את הנשימה - קצת טריקי, כי כשחוטפים שפריץ קר לגוף ולפנים, הדבר הראשון שהגוף רוצה לעשות הוא לקחת נשימה עמוקה, אבל הייתי גיבורה - מהו חנק קטן לעומת גוף שזוף בברונז?? להתזה שני שלבים - שלב א' בו מופעל הריסוס קדמי שנמשך כמה שניות ושלב ב' בו המכונה משזפת את הצד האחורי. 

לאחר שמסתיימים שני שלבי הריסוס יש ללחוץ על כפתור הייבוש שמשחרר זרמי אוויר קרירים ונעימים. אם לא מתייבשים ב'סיבוב' הראשון וסביר להניח שזה מה שיקרה, צריך להתאזר קצת בסבלנות ולא לצאת עד שהגוף מתייבש טוטאלית, כי אם יוצאים מהמכונה אי אפשר לחזור לסיבוב התייבשות נוסף. המכונה פשוט לא תפעיל את פונקציית הייבוש אם יצאתן ממנה.

והתוצאה? לאבלי!! אני כאמור הגעתי חצי שזופה ולכן יצאתי עם גוון די עמוק, אך לגמרי טבעי ולא מופרז והכי לא גוון 'הנוטלה' או גוון הגזר המושמצים ובצדק. מלבד הגוון הכיופי, העור גם נהנה מרכות ולחות מענגים.




שלושה ימים לאחר הביקור במכונה. גוון לגמרי טבעי וממש לא מוגזם.

כמה זמן זה מחזיק? בסביבות שישה ימים, כאשר הגוון נחלש בהדרגה ובאחידות וללא כתמים מעצבנים. 

למי/למה זה טוב? בעיקר אם את לא מצליחה או לא יכולה להשתזף כראוי ובא לך גם, ובעיקר אם את מוזמנת לאירוע קיצי ובא לך להפגיז בלוק שיזופי או אם את כלת קיץ שרוצה להיראות שזופה תחת החופה.

אם עברתן שיזוף במכונה אבל בכל זאת בא לכן ללכת לים, אין בעיה, רק השתמשו כרגיל בקרם הגנה.

כמה הוראות חשובות לפני שמגיעים:
  •   להגיע אחרי מקלחת, אם אפשר להסתבן עם סבון פילינג, מה טוב.
  •   לא להשתמש בבושם, דאודורנט או קרם גוף לפני הסשן
  •   הגיעו עם או קחו איתכן בגדים רפויים ללבוש לאחר הטיפול
  •   ממליצה להגיע עם גוזייה רפויה יחסית ולא לבנה כי היא עלולה להתלכלך.



לאחר הטיפול: לא להתקלח במשך 6 שעות.

כמה עולה: 200 ש"ח

היכן: במרכז "רונית רפאל-מדע היופי" רח' בזל 35 תל אביב, 1800-85-84-84, www.ronitraphael.co.il

שתהיה שארית קיץ שזופה ויפה,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...