יום שישי, אוגוסט 23, 2013

הגיברת משודרת.

ביום שלישי בערב צילצל אייפוני. על הקו היתה הגיברת גאלה. "אני צריכה דוגמנית במידת סמול לפינת הסטיילינג שלי בתכנית הבוקר של רשת" היא אמרה ולא היתה זקוקה לשכנעני כיוון שהצד האקסהביציוניסטי וחובב החשיפה שבי הרים את ראשו וזעק - "יאללה! הולכים!"
אז למחרת בבוקר קפצנו על מונית לעבר רמת החי"ל, היא עמוסת קולבים ואני עמוסת חשיבות עצמית וליפסטיק אדום ונחתנו באולפן הבוקר של התכנית "לחיות טוב" של 'רשת' בכדי להציג לאומה (בשידור חי) הכיצד תתלבשי לבית הספר אם את אוחזת בקריירה מורתית.
הגענו, אנחנו כאן.

גאלה הלבישה אותי בשמלה שחורה קטנה של UNIDRESS שמתמחים בהלבשה מקצועית וברגעים אלה ממש אני עדיין זוממת לרכוש אותה כי היא פשוט מושלמת! (149 ₪).


פלאס ז'קט שהוא חלק מחליפת מכנסיים. העקבים של H&M מארוני הפרטי.

 למרות שהגעתי מאופרת מהבית ניגשתי לעוד צפל'ה טאץ'-אפים:
מתבדחת עם מאפריי.

בהפסקת הפירסומות פלשנו לאולפן ומצאנו את סופי צדקה שרועה על הספה ושרה שיר בערבית.

סופי, גם פייס טו פייס, היא אישה מאוד מאוד יפה. 

ואז גאלה כבשה את פינת הסטיילינג בסערה ואני נטלתי את תפקיד המורה. ניסיתי ככל האפשר להיות יפה ולשתוק. לא ממש עבד.
ביט בלתי צפוי!
קייט מוס היזהרי! אני עלולה להתרגל לזה!

לקטע המלא, לחצו על התמונה:

ולסיום - עז! היתה עז באולפן! אני מקווה שהיא לא השתתפה בפינת הבישול.
שיהיה סופ"ש דבש וצ'בת צ'לום
וצ'או, בלות.

תגובה 1 :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...