יום שני, ספטמבר 02, 2013

גיברת עושה STYLE RIVER (וכותבים עליה במאקו)

זה לא סוד שאני מנהלת רומן קטן עם אתר הביגודים STYLE RIVER. הוא הופיע לא פעם כאן בבלוג ומדי פעם אני קופצת אליו לראות מה נשתנה ומה אני מזמינה. ובכל זאת, הופתעתי ונרגשתי כאשר הזמינו אותי ליום צילומים מיוחד בסטודיו של דודי חסון (אחד מצלמי האופנה הטובים והנחשבים בארץ) עבור כתבה על בלוגריות ב'מאקו'.

המשימה - לבחור אאוטפיט לערב ראש השנה שאיתו אצטלמה. הבחירה לא היתה פשוטה - רציתי לשלב בין נוחות למלבושים נאים אך לא יותר מדי מופרזים. עלעלתי וסימנתי, הרכבתי ושיניתי ושוב בחרתי עד שלבסוף נרקחו המלבושים הסופיים שאיתם הצטלמתי. כמה לא מפתיע שבחרתי באוברול, אחד מסעיפי חולשותיי הידועות.



את האוברול תוכלו לראות/לרכוש כאן

עגילים - מכאן

טבעת - מכאן



את העגילים, החגורה והטבעת בחרה הסטייליסטית על הסט (בת-חן פור המקסימה) ולדעתי הבחירות שלה היו מצוינות כי לעומת הסטייל האדג'י יותר שבחרתי בתחילה, היא בחרה בגישה מרוככת יותר.
הבחירה המקורית שלי היתה להלן. ראו זאת כהצעת הגשה:

חגורה מכאן

שרשרת מכאן

עגילים מכאן

לכתבה המלאה ב'מאקו' - כאן

אם נדמה לכן שהאוברול הנ"ל ישאר מיותם במחסני STYLE RIVER אז אתן טועות מאוד. מיד לאחר הצילומים כשהבנתי כמה הוא מחמיא לגזרת האגס הפורח שלי, חשתי לאתר כדי להזמינו (קיבלתי ואוצ'ר חביב) אך הוא בדיוק אזל מהמלאי. היום גיליתי שהוא חזר לאתר אז סלחו לי, אני אצה לארגן לעצמי אוברול נוסף בארוני!

המשך יום ממש נעים,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...