יום חמישי, ינואר 23, 2014

ONLINE - IN LIFE: ebay


ושוב אנו בעוד מדור של ONLINE - IN LIFE, שאם חיכיתן לו כמו שאני חיכיתי למשלוחה הזה שיגיע, אני אהיה מאוד מוחמאת. והפעם ליידיז של גיברת, קבלו את רכישת הרשת שעלתה זה עתה ארצה והשתכנה בארוני:

מה נרכש? ווסט (דמוי) פרווה שבאנגלית קוראים לו לרוב: Faux Fur Gilet

מאין: EBAY, מהסלר הזה

מחיר: 18.78$, המשלוח חינם.

רשמיי? פצצה. בדיוק במידה שלי - כי אלה מידות סיניות אז הזמנתי מדיום, ובדיוק כמו בתמונה. הווסט הגיע חדש עם התווית ועל התגית כתוב ASOS PETITE וחשבתי שאולי מדובר בפריט מעונה קודמת אבל העירו לי בקבוצה הזו שאני קוראת בשקיקה, שיכול להיות שזה זיוף. כך או כך, אני מבסוטה וחצי.

כך הוא נראה באתר:

וכך אנחנו מתיידדים בבוקר יום:


העגילים אגב, הם אלה שבהם התרברבתי בפוסט הזה

אוטוטו סופ"ש, הלב נרגש.
צ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...