יום שישי, ינואר 24, 2014

סבון של עכשיו.

זה לא סוד שאני חשה כעפר הארץ אל מול מותגים שיודעים לצעוד קדימה עם הזמן, להתפתח, לחדש ולהפתיע. אחד מהם, שיוצא לי לסקר כאן מדי פעם, כי הוא פשוט מספק בכל פעם סיבה ממש טובה, הוא SABON, או בכנענית 'סבון של פעם' אשר מאז פתיחת החנות הראשונה ב-1997, מקפיד להתחדש ולהפתיע לטובה ובתוך כך לכבוש עוד ועוד נקודות מכירה בארץ (35 סניפים) וברחבי העולם (בסביבות ה-100 סניפים)

אז מה חדש בסבון של פעם? חגיגות היווסדה של חנות קונספט דנדשה ומרשרשת לב בשיינקין 21 בתל אביב, המתהדרת בשם SABON TLV CONCEPT STORE ובטאגליין ATELIER / PARFUMERIE / MAISON (אטלייה, בשמיה, בית) ומציעה ככתוב מיני בשמים בהתאמה והרכבה אישית, חפצי בית ענוגים וסבונים המיוצרים בסדנה השוכנת בחנות ופונה אל הרחוב.


סדנת הסבונים.

 החנות פרושה על שטח של 120 מ"ר ומחולקת לשתי קומות: בקומת הרחוב מוצעים סבונים וקישוטים אחרים, פינת רקיחת בשמים המורכבים במקום ועל פי טעמם האישי של הלקוחות ושלל נרות ופינוקים, ובקומת מרתף מוצעים מיני פריטים לבית ולאמבט.





בקיצור, לעבור לגור.

יוצרים סבונים

רוקחים מיני בשמים. 

הבושם שהוכן עבורי. עוד לא גיבשתי דיעה מוצקת עליו ולאחר כמה נסיונות אני כמעט בטוחה שאין לו כישורי שרידות נורא מרשימים. בכל מקרה, הנושא עדיין בבדיקה.


קצת מחירים (סדרת MAJESTIC POTIONS):
מפיצי ניחוחות - 198 ₪ 
נרות בכוס - 88   
בשמים: 188   

ולפנות סיום, כיוף קטן - לאחר שהעליתי את תמונת הבושם לאינסטגרם שלי, קיבלתי תגובה נלהבת מ... הסניף של SABON בדן-בוש (או דן-בוס) בהולנד! להלן צילומסך:

כמה הולנדי וחביב מצידם.

הסופ"ש כאן באופן רשמי,
תנו לקרני השמש לשטוף אתכן באור חיובי,
הפגיזו בשופינג,
וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...