יום שבת, אפריל 19, 2014

כשמנגו לא אוהב אגס.

בין שלל קולקציות הקיץ שהנצו כניצן לקראת העונות הלוהטות, מגובה בקמפיין פירסומי שקשה היה להתעלם מקיומו, הושקה קולקציית האביב-קיץ של מנגו, מותג שסיקרתי לא פעם בשל חיבתי העזה אליו ואני מקפידה לסקר מדי קולקציה, אך הפעם אפעס, קצת לא התעלפתי משתי סיבות עיקריות - האחת, לא נתקלתי בפריטים שהעיפו לי את הדמיון אבל זו דעתי האישית ואני לא קובעת. 
השניה והמקוממת, היא עניין המידות.

אין מצב. תכף תבינו למה.


זו ודאי לא הפעם ראשונה שנתקלתן בבלוגרית הזועמת על חוסר מידות (ובצדק) בבגדי מותגי הריטייל אבל הפעם המקרה הוא שונה, הפעם מדובר בגיברת במידה 38 המגיעה במבנה אגסי שהתקשתה למצוא מכנסיים מחמיאים במידתה.
לא משנה איזו גזרה בחרתי למדוד בחנות של מנגו (אוברול, ג'ינס, מכנסי בד) המכנסיים שמדדתי אמנם עלו עלי ונסגרו, אבל נראו פשוט זוועה! אמנם בחצי שנה האחרונה צירפתי אל פיגורתי מס' מועט של קילוגרמים (שאני עובדת כעת בכדי להיפרד מהם) אבל אני עדיין לובשת מכנסיים במידה 38. אם לפני כן הייתי 38 'קטן' הרי שעכשיו אני 38 'גדול' עם תוכעס דשן מעט יותר, אבל זה לא מצדיק את חוסר ההתאמה של מכנסי מנגו למידותיי הנוכחיות, בטח לא בעת ששני זוגות מכנסיים במידה 38 (10 UK) שהזמנתי מ-ASOS והגיעו באותו שבוע שבו ביקרתי בחנות העזריאלית של מנגו (אחד מהם אף סיקרתי בפוסט הזה) מתאימים לי כאילו נתפרו בהזמנה אישית. ובאמת, כשאני בוחנת אחורה את הגרדרובה שנרכשה במנגו לאורך השנים האחרונות, אני מוצאת שיש לי בעיקר חולצות ושמלה בגזרה רפויה אבל לא מכנסיים. אם להיות הוגנת, החולצות שמדדתי (במידה S) עלו, התאימו והחמיאו. 

בכל מקרה, אני ממש לא מוכנה להיכנע לטרור המידות הנ"ל ובגלל גחמות של מותג שממש חבל לי לכעוס עליו אבל אין לי ברירה, לספח אל ארוני מכנסיים במידה 40. ממש כמו שאישה במידה 42 או 44 או אפילו יותר, תתבאס לקנות בגד במידה אחת מעל כי זו פשוט לא המידה שלה.

בשל כך, החלטתי לא להציג כאן  הפעם דגמי מכנסיים אלא רק חולצות ושמלות שחיבבתי:

עליונית: 429.90 

שמלה: 319.90 

249.90 


לפנות סיום, אוסיף ואכתוב כי אני עדיין מחשיבה את מנגו כמותג אהוב וזה לא שאפצח עכשיו בחרמות, נידויים ושייימינג חברתי, אבל גם לא לייצר מידות לכל סוגי הנשים וגם לא לאפשר למידות הקטנות יותר להשתחל למכנסיים בחדווה? זה כבר ממש מבאס ובעיקר מכעיס.

קחו הכל במידה,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...