יום שישי, אפריל 11, 2014

Online - In Life: Asos+Ebay


ושוב, גבירותיי ויקירותיי, אנחנו נפגשות במדור מבער החמץ Online - In Life, המביא לכם את מיטב רכישות הרשת הישר מארונה של הגיברת. והפעם? מה הפעם? אז הנה כך:

מה נרכש: במדור זה אתרברב בתשלובת מלבושים המורכבת מפריט אחד מאסוס ופריט אחד מאיביי: חולצת נקודות כחולה מאיביי שחיפשתי המון זמן כי יש משהו בכחול נייבי עם נקודות לבנות קטנות שממגנט אותי לרצפה (אבל הבטחתי לעצמי שזה הפריט כחול-מנוקד האחרון שאני רוכשת לעת עתה) וגם מכנסי שלייקעס מאסוס שכשראיתי אותם לראשונה אמרתי 'הופה, בואו בואו' ואכן, לאחר נגיסה מחשבון הפייפאל שלי הם הגיעו.

מהיכן: החולצה כאמור מאיביי (לינק) ומכנסיים מאסוס (לינק)

כמה: חולצה: $7.99, מכנסיים: $26.34. המכנסיים היו בסייל ולכן, עד שהגיעו אל ארוני כמעט ולא נשארו מידות :(


כך נראו הפריטים באתרים, על בלונדינית וגם סינית:



וכך הם נראים על גיברת מזרח תיכונית:
אני מודה שעד שהמכנסיים הגיעו כססתי ציפורניים בתהייה אם יעלו/יתאימו/יחמיאו אך לגמרי התבדיתי. הם נראים ומרגישים כאילו תפרו אותם ישירות עלי ויש להם יכולת מופלאה לארוז את התוכעס והכרעס, שני חברים שיש לי איתם יחסי אהבה שנאה ארוכי שנים. אם תהיתן אם השלייקעס מגיעים בנפרד מהמכנסיים אז התשובה היא לא. השלייקעס תפורים למכנסיים מאחור, אבל הם מספיק ארוכים בכדי לסגור אותם באיקס בגב. למרות שיש אפשרות של הגדלה והקטנה הם טיפה LOOSE גם כשמקבעים אותם על האורך הקצר ביותר. לא נורא מפריע.

החולצה עשויה בד רך ונעים (שיפון וכותנה) והזמנתי אותה במידה UK 10 (מידה 38 בארץ) שנחשבת למדיום בסין. בכלל, אם אתן במידות שלי פחות או יותר (תכף מגיע פירוט) ואתן מעוניינות לרכוש חולצות באיביי ממוכר סיני, תמיד תזמינו מדיום.

כשהעליתי את התמונות הנ"ל לקבוצת הפייסבוק 'המציאות שלי באיביי' שאלו אותי מה הגובה שלי ומה המידה שלי והבנתי שבאמת חשוב לציין את הפרטים הללו: ובכן הנומך שלי הוא 162 ס"מ, הרגליים שלי הן באורך מטר בדיוק (נועם מדד אותי) וכל השאר 62 ס"מ. המידה שלי במכנסיים וחצאיות היא 38.

בקרוב אפרגן במדור נוסף, אז STAY TUNED.
שיהיה סופ"ש של קרני שמש, חדי קרן וכמה לחם שאפשר,
וצ'או, בלות.

2 תגובות :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...