יום שבת, מאי 31, 2014

מבזק קוסמטיש!

אם במקרה שאלתן את עצמכן 'היכן הגיברת?' או 'לאן היא נעלמה' וחשתן געגועים אין קץ, אז הנה אני פה, לאחר שעברתי מבצע סמי-צבאי מתיש אינסייד אאוט ששמו 'מעבר דירה בתל אביב'.  אני כבר מיושבת בדירתי החדשה והאהובה, ליבי טוב עלי ושכונתי החדשה שקטה לאוזניי. ועתה, לאחר ששטפתי מעלי את אבק הקרטונים וקילפתי את שאריות המאסקינג טייפ מכל איבר אפשרי, זה בדיוק הזמן לפנקכן במבזק קוסמטיש. יאללה, יש מה לראות:

shower freshness, סדרת הדאודורנטים החדשה מבית  Crèma


דבר הקומוניקט: "מותג הטיפוח Crêma משיק סדרת דאודורנטים חדשה, עם רכיב ה-shower freshness 24h, המעניקים לך תחושת רעננות של מקלחת לאורך כל היום. 
כל הדאודורנטים בסדרה הינם אנטיפרספירנטיים ומונעים ריחות זיעה ל- 24 שעות, מכילים ויטמין E להרגעה וטיפוח העור ומעניקים לך תחושת רעננות של מקלחת לאורך כל היום".

בתכלעס: הכי אמת בפירסום - הסדרה הנ"ל הינה לוחמנית אמיצה ונועזת בזיעת ימי השרב ועמדה בגבורה בסיטואציות כאריזות, נקיון, מעבר דירה ביום שמש לוהט וסתם הליכה רגלית לסידורים או טיול עם הכלבה. בכל שעה, לאורך כל היום, ניחוחו הנעים של הדאודורנט אפף אותי ושמר עלי מנזקי ההזעה. וואו וחצי ושאפו רב גם יחד.

כמה: רולאון: 19.90 ₪, ספריי: 19.90 ₪, סטיק: 22.90 ₪ 

איפה: ברשתות הפארם והשיווק 

פרטים נוספים: כל מוצרי חברת Crèma לא נוסו על בעלי חיים

ציון: 10 עגול.



סרום טיפוח של SeboCalm



דבר הקומוניקט: "סרום טיפוח מרוכז ומעודן, המרגיע ומקרר את העור ומעניק לו לחות מפנקת. בעל מרקם קליל ודל שומן, שאינו מכביד על העור וייחודי ביכולתו לצנן ולהרגיע עור הסובל מרגישויות או אדמומיות"
.
בתכלעס: המרקם אכן קליל יחסית על אף שהוא 'קרמי' ולא 'שקוף-שעוותי' כמו שלדעתי סרום אמור להיות, הסרום אכן לא מכביד על העור ומעניק לו תחושה מוזנת משהו. מומלץ למי שמחפשת יותר הזנה ופחות 'הכנה לאיפור'.

כמה: 101 ₪ 

איפה: ברשתות הפארם – מחלקת מוצרים טבעיים, בקופות החולים ובבתי מרקחת נבחרים

פרטים נוספים:  היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש, ללא פארבנים (Paraben-free).

ציון: 8.5


קרם לחות מסדרת  Triple של SeboCalm

דבר הקומוניקט: "תכשיר ייחודי המשלב שלוש פעולות בקרם אחד: קרם לחות קליל ועדין הנספג בעור ומותיר תחושת לחות ורעננות הנשמרות לאורך כל היום, דמי מייק-אפ חצי שקוף, המעניק לעור גוון אחיד ומראה צעיר וטבעי ומקדם הגנה SPF29 המבטיח הגנה אופטימלית מפני קרני השמש UVA+UVB, מסייע במניעת נזקים ארוכי טווח ובשמירה על עור צעיר וחיוני לאורך זמן". 

בתכלעס: רק מי שאינה מתאפרת ומחפשת קרם עם טיפ-טיפה צבע, או שמי שעור פניה מושלם ויכולה להסתפק בטאץ' קטן של צבע תוכל להינות מהמוצר הנ"ל, הוא שקוף מדי בכדי לשמש כמייק-אפ או בי.בי קרם אבל מכיל מקדם הגנה ראוי.

כמה: 97 ₪

איפה: ברשתות הפארם – מחלקת מוצרים טבעיים, בקופות החולים ובבתי מרקחת נבחרים

פרטים נוספים: הסדרה כוללת שני גוונים: - Triple Light לעור בהיר, ו - Triple Medium- לעור כהה/שזוף.
היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש וללא פארבנים (Paraben-free)[

ציון: 8



קרם לחות OASIS מבית 'נופר מוצרים טבעיים'


דבר הקומוניקט: "אואזיס" הוא קרם על טהרת החומרים הטבעיים, ללא וזלין ופרפין וללא חומרים כימיים, ללא חומר משמר. הקרם משמש לטיפול בעור יבש ומתקלף ולסובלים ממחלות עור. הוא מהווה תחליף טבעי לקרמים המצויים בשוק ושמכילים ווזלין ופרפין שמופקים מנפט". 

בתכלעס: אם אתן סובלות מעור יבש במיוחד או מאיזורים יבשים וסדוקים כעקבי כפות הרגליים, מרפקים או כמו במקרה שלי קשקשי פסוריאזיס, הקרם הזה הוא חבר טוב ומיטיב. יש לו אפקט של וזלין ללא וזלין, הוא נספג מהר יחסית ויוצר שכבת הגנה והזנה מעל לעור הקמל מיובש. רק חבל שהחבר הטוב הזה סובל מניחוח לא נורא נעים. הפתרון - להשתמש רק בשעת הערב.

כמה: 85 ₪

איפה: בבתי הטבע ובבתי המרקחת ברחבי הארץ. נקודות מכירה: כאן.

פרטים נוספים:  בטל: 08-9358135 ובאתר הבית.

ציון: 9 (ולא 10 בגלל הריח)



קרם לחות לפנים מבית 'נופר מוצרים טבעיים'

דבר הקומוניקט: "הקרם מכיל שמנים ארומטיים שמקורם בחומרים טבעיים וצמחיים, ללא חומר משמר סינטטי. בשונה משאר הקרמים המוצר אינו מכיל פרפינים, שהן תרכובות על בסיס נפט המשמשות את תעשיית הקרמים לייצוב התרכובת".



בתכלעס: קרם פשוט מצוין. לרוב כשאני מתנסה במוצרים לעור הפנים אני משמישה אותם למשך שלושה שבועות פלוס מינוס אבל הפעם הספיקו לי כמה ימים של מריחות בוקר ולילה בכדי להבין שזהו קרם מצוין, שעושה עבודת הזנה מעולה, נספג מהר ומותיר עור פנים חי וגמיש. הניחוח 'צמחי' וזה עניין של טעם אבל הוא מתפוגג במהירות. אני אישית מחבבת את הריחות הצמחיים הללו, הם מחזקים עבורי את התחושה הטבעית של המוצר.

כמה: 100  לאריזת 50 מ"ל. 

איפה: בבתי הטבע ובבתי המרקחת ברחבי הארץ. נקודות מכירה: כאן

פרטים נוספים: בטל: 08-9358135 ובאתר הבית. פרטים נוספים מאת הגיברת - חבל שלחברה היוצרת מוצרים כה טובים יש מיתוג כזה לא אטרקטיבי. אנא, מיתוג מחדש, ויפה שעה מטופחת אחת קודם.

ציון: 10 עגול.



תחליב רחצה קרם פיסטוק ומגנוליה מבית DOVE


דבר הקומוניקט: "מבוסס על פורמולציה עולמית ייחודית ומשופרת של המותג, המכילה קומפלקס הזנה עשיר  NutriumMoisture™. תחליב הרחצה מעניק הזנה עמוקה  לעור ומשפר את רמת הלחות שלו.
ניחוח דאב קרם פיסטוק ומגנוליה, מעניק חווית מקלחת מפנקת ומזינה לעור בניחוח המשרה תחושת רוגע ושלווה".  

בתכלעס: אם אין רוגע ושלווה בחיים באופן כללי, תחליב רחצה ודאי לא ישנה זאת, אבל כסבון נוזלי ביום אביב חם הוא ממש כיפי. הניחוח עדין ונעים אבל צריך לשטוף אותו היטב כי הוא קצת נצמד לעור.

כמה: בין 13.90  ל- 23.10 ₪, תלוי איפה קונים.

איפה: ברשתות השיווק, הפארם ובחנויות המובחרות

פרטים נוספים: עיצוב הבקבוק מפנק את שריר האסתטיקה החזותית.

ציון: 8.5



לטפח, לטפח, לטפח,
בקרוב פוסטים נוספים,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...