יום שבת, יוני 14, 2014

העור מעיק? יש ג'רנטיק - פוסט בהמשכים.

לא קל לגיברת בתקופה הנוכחית. בחודש האחרון עברתי דירה, אני נמצאת בתוך סיר לחץ של הספק עבודה, עדיין אין לי ארון בגדים ואני חיה על מזוודות וקרטונים ומרגישה כאילו אני נמצאת במירוץ מטורף ולא מספיקה כלום. כל אלה עוללו מצב של חורבן מתמשך בעור הפנים שלי, עיגולים כהים תחת עיניי ופריחה מלבלבת באיזרי הפסוריאזיס שלי. אמנם, גיליתי שאני גרה מעל מכון יופי אבל את מעבר הדירה ליוו הוצאות כה רבות שנאלצתי להמתין עד שאוכל לממן לי טיפול פנים ראוי.

ייתכן כי אלת הטיפוח שמעה את זעקותיי השמימה, שכן בעיתוי שאין מוצלח ממנו הוזמנתי להתנסות בסדרת טיפולי פנים וגוף של חברת ג'רנטיק (Gernetic), מותג קוסמטיקה פרא-רפואי שמקורו בצרפת, הזמנה שהגיעה אלי כקרואסון חמאה בעיתות מאנץ' ולכן התייצבתי תכף ומיד במפקדה הראשית של ג'רנטיק ברחוב ויצמן 32 בתל אביב.

מיד כשהגעתי, קיבלה אותי רוזט, מנכ"ל ג'רנטיק-ישראל ומטפלת בעצמה ולפני הכל ישבנו לשיחת תחקיר קצרה - רוזט שאלה אותי על התזונה שלי, על המחזור שלי, בחנה את הלשון שלי והנפיקה דיאגנוזות מדויקות לגבי מצבי הרעוע ובשל האפיל שלה שהוא תמהיל של מפקדת קשוחה ואמא מחבקת, חשתי שאני בידיים טובות ונשכבתי על שולחן הטיפולים. מלבד תחושת השמחה שהנה, אני עומדת להיפטר מכל הג'יפה שיושבת לי על הפנים, רוזט הבטיחה לי שהמוצרים של ג'רנטיק יסייעו לי גם בטיפול בפסוריאזיס. למי שלא עוקבת, אני חיה עם המחלה המבאסת הזו מגיל 26 אבל למרבה מזלי בחר לו הפסוריאזיס שלי להתנחל רק על כמה נקודות בודדות בגופי - על הברכיים, על המרפקים, על אוזן שמאל ועל הצד העליון של כפות רגליי.

בג'רנטיק, חברה שמוצריה נרקחו ע"י אלברט לה-פורט, ביולוג וחוקר אשר חיפש אחרי פתרון לשיקום עור הפנים והגוף כולו אך ללא תרופות, לא מאמינים בלשבת ולחפור בפני המטופלות. לא תיתקלו כאן ב'הוצאת שחורים' ופיצוצי פצעונים, אלא בהחדרת שכבות על גבי שכבות של תכשירים המבוססים על מרכיבים טבעיים בלבד מעולם הצומח והים. כל אלה, אמורים לטפל גם בשחורים, בלבנים, בכתמים ושאר מרעין בישין. העיקרון המנחה של החברה, שעוסקת במחקר ופיתוח מזה 30 שנים, הוא שהעור הינו בעצם השתקפות של המתחולל בגוף האנושי ולכן יש לסייע לגוף להשלים את החסר לו ולהעניק לו מנה של ויטמינים, חומצות אמינו, מינרלים ועוד מרכיבים שהולכים ופוחתים מהמזון המהונדס שאנחנו אוכלים, בשיטה שנקראת 'סללותרפיה'.

אז נשכבתי על מיטת הטיפולים, עצמתי עיניים ושמתי בהולד את כל העולם. רוזט, שהסתייעה במיכל, קוסמטיקאית נוספת של ג'רנטיק, העמיסה על עור פני שכבות על שכבות של קרמים, מסכות וסרומים, ושתיהן עטפו אותי ביחס חם ודאגו שיהיה לי נעים ונוח. בסופו של הטיפול, השאירו אותי לבד בחדר לכרבע שעה, פני עמוסות בחומרים אך אני רגועה כנופשת באי טרופי ולאחר מכן, כאשר ניקו את פני והסתיים הטיפול (שאורכו כשעה) הרגשתי ונראיתי כאילו הורידו לי שני קילו ג'יפה מעור הפנים או כפי שמיכל היטיבה לתאר זאת: 'כאילו העברנו לך סקוטץ' ברייט'. 

לפנות פרידה, ציידה אותי רוזט בסדרת חומרים שעלי למרוח בוקר וערב, על פי סדר קבוע. ישבתי וכתבתי כתלמידה שקדנית מה למרוח ומתי, אבל אני, בעלת זיכרון של שני קילובייט, חששתי לאבד את הדף שעליו רשמתי את ההוראות ולכן הדבקתי על המוצרים מדבקות איזכור יעילות:

להלן השישייה המותחת לפי סדר הופעתם על פני:

 NETTOYANT GOMMANT MARIN  - ג'ל ניקוי ופילינג


Serum Depigmentant - למניעת כתמי פיגמנטציה
678  ל-20 מ"ל (מחזיק המון המון זמן)



Creme Eclaircissante - קרם הבהרה
582  ל-50 מ"ל 



תערובת של IMMUNO - מסכה מטהרת לניקוי עמוק ו-SYNCHRO - קרם מאזן לעור יבש ורגיל שמטפל גם בפסוריאזיס וכטח בבעיות עור נוספות.
אימונו: 442  ל-50 מ"ל, סינכרו: 628  ל-50 מ"ל



MELANO IV - קרם הגנה מפני השמש שרוזט אסרה עלי לא להסתובב לרגע בלעדיו, אפילו לא לתליית כביסה במרפסת.
274  ל-90 מ"ל 

וכך, מזה ארבעה ימים אני מצייתת בקפידה ומדי בוקר וערב אני מלעיטה את עור פני בשישיית הג'רנטיקים. למרות שנדמה לי שכבר חל שיפור אני עדין נותנת לזמן לעשות את שלו ולבחון האם אראה שיפור משמעותי לחלוטין לאחר זמן מה, שכן מדובר בסדרת טיפולים. מה שכן, בפסוריאזיס שיושב לי על תנוך האוזן אני כבר חשה שיש תמורה וגם נועם העיר שמזמן לא ראה את האוזן שלי במצב כזה, טוב יותר. אתמול גם ענדתי עגילים תלויים לאחר תקופה שנמנעתי כי פשוט כאב לי מדי.

עוד כמה ימים אתייצב לטיפול נוסף ואחריו אספר מה ואיך היה וגם אביא מחירי טיפולים ומוצרים.

עד אז, לטפח לטפח לטפח!
צ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...