יום שבת, מרץ 21, 2015

מבזק קוסמטיש!

אמנם עבר זמן מאז סקירת הקוסמטיש האחרונה ויש ודאי כמה תקציבאיות יח"צ שבזמנן החופשי יורות חיצים על תמונתי, אבל לעולם לא מאוחר מדי בכדי להגג על מוצרים משפרי חזות... לא? הבה:

קולקציית ONE ON ONE מבית LAKA


דבר הקומוניקט: "קולקציית ONE ON ONE מבית LAKA, מאפשרת לכל אחת לבטא את היצירתיות שבה בקלות ובנוחות ע"י בחירה בין שימוש של לק אחד או בשילוב טרנדי וזוהר יותר של שניהם". 

בתכלעס: ממש ממש מגניב בעיני, אם כי פחות אהבתי את הנצנצים הגיאומטריים. עם זאת גוון הלק הצבעוני מרשים ואטום. רק חבל שכושר ההישרדות של הלק ממוצע ביותר. 

כמה: 39 ₪ ל- 6 מ"ל 

איפה: בסניפי רשת LAKA ברחבי הארץ: תל אביב: קניון עזריאלי, קניון גן העיר תל אביב, דיזינגוף סנטר, קניון גבעתיים, מתחם G כפר סבא, קניון מרגלית הוד השרון, קניון איילון רמת גן, קניון קריית אונו, קניון הזהב ראשל"צ, קניון רוטשילד ראשל"צ, קניון רחובות, קניון מלחה ירושלים.
פרטים נוספים: בסדרה שישה גוונים: ורוד פוקסיה, אדום, שחור, כחול, אפור וזהב.

ציון: 8.5

Eye Infusion סרום תמציות מינרלי לעיניים מסדרת  PREMIER SUPREME
של Dead Sea Premier

דבר הקומוניקט: "תערובת ייחודית המכילה שמנים וויטמינים המתאימה במיוחד לעור העדין והרגיש שסביב העיניים. מעניק לחות, מזין את העור ומחדש את חיוניותו. העור נותר חלק, גמיש ומשיי, בעל מראה קורן, רענן, בריא וצעיר". 

בתכלעס: מחבבת ביותר. הסרום הנ"ל מגיע במרקם שעוותי עדין (בדיוק כמו שאני אוהבת) ונספג ברבע שניה. הוא מותיר עור מוזן ומטופל ומאוד כיף להניח עליו מייק אפ וקונסילר. אבל בחיים לא הייתי קונה אותו בגלל המחיר. זה לא שהוא עושה פעולה של מנתח פלסטי.

כמה: 1,590 ₪ ל-35 מ"ל

איפה: בחנויות Premier ברחבי הארץ: ראשון לציון קנייון הזהב, ירושלים בן הלל, אילת פארק הקרח, רמת גן קניון איילון, חיפה גרנד קניון, מדרחוב נתניה ומרכז מבקרים עין בוקק ים המלח.

פרטים נוספים: סדרת PREMIER SUPREME זכתה בפרס CBA- COSMETIC BUSINESS AWARD
אשר הוענק בטקס "האוסקר" הקוסמטי לחדשנות וייחודיות המתקיים אחת לשנה בלונדון.

ציון: 9 - בכנות, החלטתי להעניק את הציון הזה לסרום הרבה לפני שראיתי כמה הוא עולה.

BIO OIL - שמן לטיפול בסימני מתיחה, צלקות, כוויות ועור יבש

דבר הקומוניקט: לא קיבלתי קומוניקט אז לקחתי את האינפו מפה: מדובר במוצר טיפוח במרקם שמן לטיפול בסימני מתיחה קיימים ובמניעתם, שיפור נראות של צלקות, טיפול יעיל בפיגמנטציה ובכתמי עור, טיפול בקמטוטים וסימני הזדקנות, טיפול ביובש בעור ובמגוון נזקי עור שונים.
הפורמולה של המוצר מכילה את רכיב המפחית את צמיגיות הפורמולה ומקל על ספיגתה בעור, בשילוב של תמציות צמחים וויטמינים על בסיס שמן קלנדולה, שמן לבנדר, שמן רוזמרין ושמן קמומיל. כמו כן, הפורמולה מכילה ויטמיןA וויטמין Eהמשפרים את האלסטיות של העור ושומרים על רמת הלחות שלו.

בתכלעס: סימני מתיחה, מכירות? גם אני. שמן טיפולי שממש משפיע לטובה על עומק סימני המתיחה מכירות? עכשיו מכירות! בזמן קצר יחסית (כחודש) סימני המתיחה שלי החלו לדהות משמעותית ואני מתכוונת להמשיך עם השמן עד שאראה שיפור נוסף. וואו, אני מורשמת.

כמה: 69.90 ₪ ל-60 מ"ל

איפה: בסופר פארם

פרטים נוספים: בסטרוברי המחיר זול יותר (בשלושה שקלים) וניתן למצוא גם כמות גדולה יותר של 125 מ"ל ו-200 מ"ל.

ציון: 10

לטפח, לטפח, לטפח,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...