יום שישי, מרץ 27, 2015

הגיברת מבקרת - THE FASHION MARKET בנמל תל אביב.

חופש פסח עוד שניונת מגיע, ויש לי שתי סיבות מאוד טובות מדוע אני מתכוונת להתעלם ממנו - ראשית, כי אני עצמאית ולמרות שנדמה שעצמאים תמיד בחופש, המציאות הפוכה בעליל. ושנית, כי אני האדם האחרון שמחפש 'מה עושים' בחגי ישראל ואני מעדיפה לבלות אותם בבית בעוד אזרחי ישראל צמאי תחושת החירות צובאים על פתחי אתרי התיירות על מצותיהם ומנגליהם. אני תמיד ממתינה שכולם יחזרו הביתה ולעבודה כדי לתפוס בוקר של חול ולקפוץ לביקור פנים-תיירותי, אלה ימי החופש של העצמאים.

אבל - 

זה לא אומר שאני לא פה כדי להמליץ לכן על אירוע אחדלפחות שסביר להניח שלא יהיה מנגל בשטחו - THE FASHION MARKET בביתן 16 בנמל תל אביב, מתחם חנויות פופ אפ של מיטב מעצבי אופנה ואקססוריז כנענים שאתמול נכחתי בהשקתו.
קצת מהקומוניקט: "המתחם שיוקם ביריד המזרח, בנמל תל אביב ימוקם בביתן 16 שנקרא גם ביתן האישה. הביתן הוקם בשנת 1934 כביתן למכירת פריטי אופנה לאישה ולמשפחתה. המתחם יכלול עשרות חנויות פופ אפ, תאי מדידה נוחים, שרותי ייעוץ וסטיילינג אישי להלבשה נכונה ומחמיאה שינתנו בהרשמה מראש על ידי סטודנטים מבית הספר לסטיילינג "קווים" , ותופרת תיקונים שתבצע תיקונים במקום , גם עבור הילדים שיבקרו במתחם מצפה פעילות יצירה מיוחדת בשיתוף עם חברת "יצירתי לי " (בשישי, שבת ובחול המועד) ואפשרות להנות מבית קפה ופינות ישיבה אלטרנטיביות שיעמדו לרשות המבקרים בחצר המתחם. למבקרי המתחם מומלץ להחנות בחניון החדש ברידינג (עלות של 15 ש"ח בלבד) ולחצות רגלית את הגשר הישר לביתן 16". 

אז אכן מדובר במתחם מקורה עם חצר קטנה המארח מבחר מצומצם של מעצבי אופנה, תכשיטים ואקססוריז (ודוכן אחד של נעליים) ישראלים שאת רובם לא הכרתי ואת רובם שמחתי להכיר. המחירים אינם אחידים ומשתנים בין מותג למותג אבל בחלק מהדוכנים יש הנחות על קולקציות קודמות ומבצעים לרגל היריד. הסתובבתי בין הדוכנים, צילמתי (במצלמת אייפון 4 גרועה) קשקשתי עם המעצבים ואספתי עבורכן את מקבץ הפייבוריטים שלי:




מותג יבוא משוויץ של תיקים וארנקים מקסימים שמאוד מזכירים את הסטייל של Cath Kidston
לייק ודגמים נוספים: פה
_____________________________________________________________________




תכשיטי עור ייחודיים של המעצבת שרה גנות, חלקם צבועים בגוונים מטאליים וכולם שיקיים וייחודיים ביותר.
לייק ודגמים נוספים: פה
_____________________________________________________________________


מלבושים מינימליסטים בגוונים מונוכרומטים של המעצבת הילה הרמן, לא ממש הסגנון המיידי שלי אבל אני ממש מעריכה את עבודת העיצוב .
לכבוד השקת הבלוגריות בה נכחתי היתה לי הזכות לבחור פריט מהקולקציה וזו החולצה המאוד מיוחדת (מקווה שרואים טוב בתמונה) שאיתה שבתי הביתה ואני יודעת בודאות שאחרוש עליה היטב בקיץ המתקרב.

לייק ודגמים נוספים: פה
_____________________________________________________________________




מיכל בן עמי, מעצבת תכשיטים שאני מכירה ועוקבת אחריה (בריור רב) עוד מצעדיו הראשונים של המותג.
לייק ודגמים נוספים: פה
_____________________________________________________________________





מעצב תכשיטים ואקססוריז שמאוד התחברתי לעיצובים שלו. במיוחד לצמיד הזה:


לייק ודגמים נוספים: פה
_____________________________________________________________________


(התמונה שצילמתי לא היתה מספיק טובה אז גנבתי לרונה מהפייסבוק)
המותג של רונה ניצן מציע תכשיטים מינימליסטים ועדינים  ממש כמו רונה עצמה, שמסתבר שאנחנו מכירות עוד מבית הספר היסודי 'ויצמן' ברחובות. הדגמים נעים בין כאלה הנושאים מרקמים מהוקצעים לכאלה שנותנים כבוד לחומר הראשוני ואני ממש מקווה שתאהבו כי מגיע לה.
לייק ודגמים נוספים: פה
_____________________________________________________________________


ג'ינסים, גבירותיי. ומהסוג הממש מגניב ומחמיא הגזרה. כה מגניב, שרכשתי אחד לעצמי:
מחיר: 180 ₪. החנות נמצאת בחדר הצידי מול הכניסה למתחם.
לייק ודמים נוספים: פה
_____________________________________________________________________

לא הצלחתי להבין למצי שייכת החנות אבל בחדר הצידי, ליד האולם המרכזי יש חפצים נוי מקסימים לבית במחירים ממש ממש שווים. הסוסים בתמונה למשל, עולים בסביבות המאה ₪.



_____________________________________________________________________

ואחרון חביב, מותג הבנדנות/מטפחות הדנדש BANDITA
המותג כה דנדש שעדיין אין לו אתר או דף פייסבוק ולכן אם תחפצו בבנדנות משלכן, שמגיעות בשלושה גדלים ובשפע הדפסים ועשויות ויסקוזה ולייקרה והכי חשוב - עשויות מחתיכה אחת ללא צורך בקשירה (החלק המבאס בקשירת מטפחת לראש) תאלצו לקפוץ למתחם. המעצבות הן שתי עלמות יפות ומקסימות (כבר התנצלתי שני פוסטים אחורה שאין לי את המקום הזה במוח שזוכר שמות) והמפגש בינינו היה כה לבבי, שהן העניקו לי בנדנה משלי. ובשל פירגון זה, פלאס העובדה שלא הורדתי אותה מהראש כל היום ועודי עוטה אותה על ראשי, ארגנתי הפקת סלפי עצמית:
מה זה הפוני העשיר והחלוד הזה? ודאי שאלתן בלב, ובכן זוהי תוספת שיער שהזמנתי מאיביי, סתם לשם השעשוע.
מחיר הבנדנה שעל ראשי: 100 ₪. החנות נמצאת בחדר הצידי מול הכניסה למתחם. 
לייק ופרטים נוספים: פה

גם המעצבת מיכל בן עמי (מימין) מתקשטת בבנדנה של בנדיטה (ובעגילים מגרי הבלוטות שלה). גנבתי את התמונה מהפייסבוק שלה

אחת לסיום, בנטורל.

כל הפרטים היבשים:
תאריכי פעילות המתחם: 
 26/3/15-11/4/15

ימים ושעות פתיחה:  
א'-ד' בשעות 12:00-20:00, 
בימי חמישי בשעות 12:00-17:00
 ימי ו' בשעות 10:00-17:00
בערב חג הפסח 3/4/15 בשעות 10:00-14:00
בימי שבת וחול המועד 10:00-21:00

עלות כניסה: 
10 ₪

מעצבים, דגמים ופרטים נוספים:
בדף הפייסבוק של המתחם: https://www.facebook.com/Fashionmarketil?fref=ts

האביב בפתח, כרטיס האשראי במתח!
ספרו איך היה אם יוצא לכן לקפוץ.
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...