יום שישי, מאי 15, 2015

מבזק קוסמטיש!

שמפו ושמן קריסטל מסדרת Gliss Million Gloss של Schwarzkopf
הימני ביותר והשלישי מימין

דבר הקומוניקט: "הטכנולוגיה החדשנית עוטפת כל שערה ברשת ברק עדינה שאינה מכבידה עליה ומעניקה שיקום עמוק וברק מדהים לשיער לאורך זמן ולמראה  המדמה מיליון השתקפויות של אור. הפורמולה החדשנית מכילה קראטין משקם ותמצית מרוכזת לברק המשקמת במדויק נזקים בסיב השערה וממלאת סדקים בסיב השערה".

בתכלעס: השמפו מלא בהבטחות אבל למרות שפעל יפה בתחום הריכוך ועל אף ניחוחו הנפלא, השיער שלי (צבוע ונוטה להיות גלי) לא קיבל את הברק המובטח. שמן הקריסטל לעומת זאת, שאף הוא אפוף ניחוח של בושם עילאי הרשים יותר בביצועיו בכל הנוגע לברק ועיצוב.

כמה: שמפו: 26 ₪ ל- 400 מ"ל שמן קריסטל: 50 ₪ ל- 75 מ"ל

איפה: ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובחרות. 

פרטים נוספים: בסדרה גם מרכך משקם (26 ₪ ל- 400 מ"ל) ומסכה לשיקום (48 ₪ ל- 150 מ"ל)

ציון: שמפו - 7 שמן קריסטל - 8


שמפו, מרכך ומסכה מסדרת Miracle Shine של Aussie


דבר הקומוניקט: (שימו לב לניסוח המגניב, סימן ההיכר של Aussie) "כמובן שאנחנו חייבים להזכיר שהבאנו איתנו את הנשק הסודי שלנו מהמורשת האוסטרלית של Aussie כדי לאפשר את חגיגת הברק הזאת; אבקת פנינה נפלאה שמעודדת ברק ושורש הג'ינסנג האוסטרלי עזרו לנו לגרום לברק להבריק עוד יותר. את (וכל מי שבקו הראייה הישיר שלך) תודי לנו על זה".  

בתכלעס: בפעם האחרונה שהתנסיתי בסדרה הקודמת של Aussie לא התלהבתי בלשון המעטה, הפעם אני נרגשת להכריז כי מדובר בסדרה מעולה - ביצועים, ברק ואפילו ניחוח משופר. העזתי אף להתנסות במרכך למרות שאצלי מרככים הם מחוץ לתחום והתוצאה -  השיער שלי ממושמע, מבריק וממש רואים שכיף לו. וגם לי.

כמה: 34.90 ₪ לכל אחד ממוצרי הסדרה.

איפה: ברשת סופר פארם ברחבי הארץ.

פרטים נוספים: המותג, כשמו כן הוא, עשה עלייה מאוסטרליה. את הטקסטים המגניבים אפשר לראות גם על המוצרים עצמם. שווה קריאה.

ציון: 9.5 לכל הסדרה.


קרם לחות והגנה עם מקדם הגנה SPF 50+ מסדרת clineral SKINPRO של 'טבע' ו-AHAVA

דבר הקומוניקט: "מספק הגנה בספקטרום נרחב מחשיפה לשמש הכולל קרינת UVA/UVB, ומכיל תמצית מי ים המלח ותמציות צמחים נוגדות דלקת". 

בתכלעס: אחלה וסבבה! הקרם נספג בשניות, העור חש מוזן וביצועיו בהגנה מפני השמש מרשימים. הניחוח לעומת זאת, לא אטרקטיבי במיוחד.

כמה: 139.90 ₪

איפה: ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הנבחרים.

פרטים נוספים: הקרם זכה בפרס מוצר השנה ל 2015 בקטגוריית החדשנות.

ציון: 8.5 ולא 9 בגלל הניחוח העגום.


ליפגלוס מס' 999 מסדרת Rouge Brillant של Dior 
השמאלי ביותר

דבר הקומוניקט: "הפורמולה החדשנית מעניקה טיפול משקם לשפתיים באמצעות רכיבי טיפול עוצמתיים: שעוות עמידות, שלושה שמנים טיפוליים וויטמין E (אנטי רעלן) בשילוב עם רכיבים המעניקים מילוי אשר מעוררים את התחדשות סיבי הקולגן".

בתכלעס: אני לא משתגעת על גלוסים כהים ואוהבת את האדום שלי מאט ונוקשה, אבל השפתיים חשות מרוככות אם כי הגלוס מעט דביק. בתחילה מתקבל מראה 'רטוב' במקצת אבל אחרי כמה דקות הוא נרגע ונטמע. כישורי השרידות נאים אבל ככל גלוס, יש לחדשו מדי פעם.


לא משתגעת אבל מפרגנת
כמה: 178 ₪ 

איפה: בחנויות הנבחרות של רשתות הפארם (אלוהים יודע איפה זה יוצא). 

פרטים נוספים: בסדרה גם שפתונים בגוונים זהים (178 ₪ לשפתון), שלושה לקים (129 ₪) ופלטת צלליות (284 ₪).

ציון: 8


קרם ניקוי ופילינג אקטיבי מסדרת DermoEssential של HYDROLA - מותג ישראלי חדש

דבר הקומוניקט: "סדרת הניקוי לעור הפנים DermoEssential מבית הידרולה מבוססת על נוסחת ה TriDrosol קומפלקס 100% צמחי מרפא פעילים, במקום המים במוצרי קוסמטיקה אחרים. מוצרי הסדרה מנקים ביסודיות ובעדינות את נקבוביות העור, מבלי לפגוע בלחות העור הטבעית.  צמחי המרפא לבנדר, גרניום ועשב לימון ממריצים את תהליך הניקוי, מרעננים ומשיבים לעור את החיוניות הברק הטבעי לו". 

בתכלעס: הטיפול הוא משולב - בקרם הניקוי משתמשים בכל יום ובפילינג האקטיבי פעמיים בשבוע. לפני שמשאבת הפילינג התקלקלה והפסיקה לעבוד, הספקתי להתנסות כמה פעמים ומאוד מאוד אהבתי את התוצאה - פנים נקיות לחלוטין ומטופחות להפליא. אמנם התחושה של קרם ומים מעט משונה אבל הנקיון מושלם. איך יודעים? אחרי השימוש מעבירים מגבון לח להסרת איפור על הפנים ובודקים אם נותרו שאריות מייקאפ. 

כמה: קרם ניקוי: 165 ₪ ל-100 מ"ל, פילינג אקטיבי:165 ₪ ל- 100 מ"ל 

איפה: ברשת עדן טבע מרקט ובאתר החברה  www.hydrolacosmetics.com

פרטים נוספים: בסדרה גם מסכת הזנה אקטיבית (165 ₪  ל-50 מ"ל) 

ציון: 9 לשני המוצרים

לטפח, לטפח, לטפח
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...