יום שבת, יוני 06, 2015

הפרח המטפח. סדרה חדשה ל-WELEDA

את המותג וולדה אני משוכנעת שאין צורך להצגי בפניכן - האימהות שביניכן ודאי מכירות את סדרות הטיפול בתפרחות החיתולים, התפוסות מביניכן ודאי מכירות את שמני המסאז' המעולים וחסידות הטיפוח המבוסס על מריכיבים טבעיים ודאי מכורות לכל המוצרים כולם.


החדשות האחרונות מבית וולדה (WELEDA) הן סדרת טיפוח דנדשה שמיועדת, שימו לב, לנשים שחצו את גיל 56. ומדע דווקא 56, המספר הלא עגול הזה? זה הזמן להזכיר כי את וולדה ייסד רודולף שטיינר שהיה גם אבי התורה האנטרופוסופית שנהגתה בסוף המאה ה-19. על פי תורה זו, חיינו נעים במחזוריות של שבע שנים ומתוך כך, בגיל 56 מתחיל מחזור חדש ועבורו נוצרה הסדרה החדשה - סדרת נר הלילה המיועדת למיצוק ושיקום של עור בוגר, מחזקת את מבנה העור, מגדירה את קווי המתאר של הפנים ומגבירה את האלסטיות של העור וכל זאת בסיועו של פרח נר הלילה שתכונותיו מסייעות לעידוד מערכת ההגנה הטבעית של העור.

בשונה מפוסטים קודמים בהם ההתרשמות שלי נובעת מנסיון אישי, כאן לא היתה לי אפשרות כזו כיוון שהסדרה לא מיועדת לגילי האפרוחי ולכן אוכל להמליץ על הסדרה רק מנסיון העבר שלי עם מוצרי וולדה - כל מה שניסיתי עד כה היה מעולה וכולי תקווה שגם הסדרה החדשה לא תכזיב.

כמה נקודות שחשוב לציין בהקשר של וולדה (מתוך הקומוניקט):

• פיתוח המוצרים נעשה בשיתוף פעולה בין רופאים לרוקחים. 

• מקור חומרי הגלם: WELEDA  מגדלת רבים מהצמחים המשמשים במגוון המוצרים בעצמה. הצמחים גדלים בטכניקה ייחודית של חקלאות אורגנית ביו דינמית, ללא ריסוס, דשנים וכימיקלים. למעלה מ 500 דונם זנים שונים של צמחים גדלים בשיטה זו בגנים הפרטיים של WELEDA. 

• WELEDA אינה משתמשת בחומרים משמרים במוצריה. יציבותם של המוצרים נשמרת הודות לשימוש בחומרים מרים צמחיים. כמו כן נעשה שימוש בשמנים אתריים הידועים כבעלי פעילות המונעת התפתחות חיידקים ושומרת על יציבות המוצר, ללא שימוש באף חומר משמר סינטטי שהוא. 

• WELEDA אינה משתמשת בחומרי טעם וריח סינטטיים. 

• WELEDA אינה משתמשת בחומרים שיוצרו בהנדסה גנטית. חומרים אלה הם עפ"י רוב זולים יותר, אך אינם עומדים בקריטריונים הנוקשים שקבעה לעצמה החברה. 

• בדיקות קפדניות של כל חומרי הגלם לפי תקנים רוקחיים מחמירים, בקרת איכות בזמן הייצור ובדיקות מעבדה סופיות, מבטיחות מוצר מוגמר מהאיכות הגבוהה ביותר. 

• כל חומרי האריזה מופקים מחומרים ממוחזרים או חומרים הניתנים למחזור בקלות. שימוש בחומרים אלה מאפשרים שמירה על איכות המוצר ויציבותו לאורך זמן רב. 

• WELEDA  מעולם לא ביצעה ניסויים על בעלי חיים, כמו גם חומרי הגלם בהם אנו משתמשים או הספקים שלהם. 


בין מוצרי הסדרה: 

 Weleda Evening Primrose Age Revitalizing Day Cream - קרם יום נר הלילה
 מחיר לצרכן: 210.90 ₪, לתכולת:  30 מ"ל

Weleda Evening Primrose Age Revitalizing Night Cream - קרם לילה נר הלילה
מחיר לצרכן: 169.90 ₪, לתכולת:  30 מ"ל

Weleda Evening Primrose Age Revitalizing Eye and Lip Cream - קרם עיניים ושפתיים נר הלילה
מחיר לצרכן: 210.90 ₪, לתכולת:  10 מ"ל


Weleda Evening Primrose Age Revitalizing Hand Cream - קרם ידיים נר הלילה
מחיר לצרכן: 64.90 ₪, לתכולת:  50 מ"ל


Weleda Evening Primrose Age Revitalizing Body Lotion  - חלב גוף נר הלילה
מחיר לצרכן: 134.90 ₪, לתכולת:  200 מ"ל


Weleda Evening Primrose Age Revitalizing Body Wash  - תחליב רחצה נר הלילה
מחיר לצרכן: 54.90 ₪, לתכולת:  200 מ"ל

Weleda Evening Primrose Age Revitalizing Body Oil  - שמן גוף נר הלילה
מחיר לצרכן: 129.90 ₪, לתכולת:  100 מ"ל

איפה מספחים? 
ברשתות הטבע (עדן טבע מרקט, ניצת הדובדבן, אניס, קסטל), חנויות הטבע ובתי המרקחת הפרטיים וסניפי סופר פארם נבחרים ובאתר החברה: www.drsamuelov.co.il

לא לשכוח לטפח, לטפח, לטפח, בכל גיל
וצ'או, בלות.



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...