יום שבת, אוגוסט 08, 2015

ONLINE - IN LIFE: Sneak Peek


זוכרות את המדור המופלא, קסום ובשום המביא לכן סקירה של מלבושים מהרשת? זה בסדר אם לא, כי באמת מזמן לא היה כזה כאן בבלוג. אבל הוא כאן, חי ובועט ונכון לפנקכן בהמלצות שוות. 

והפעם, אתר המלבושים המגניב Sneak Peek אשר שלחו לי חולצה ומכנסיים שווים ביותר, כלומר אני בחרתי והם שלחו.

האתר החביב הזה מציע מלבושים קוליים וגם נעליים, אקססוריז ותכשיטי אופנה במחירים לא נורא יקרים אבל גם לא זולים כמו איביי למשל. ובכל זאת, שווה לתת קפיצה בטח עכשיו בעונת הסיילים.

שווה לציין שלפי מיטב ידיעתי זהו האתר היחיד בישראל שמביא את תוצרתו של המותג האנטי-ממסדי והמגה מגה מגניב Alex & Chloe. כה מגניב, שהוא חביב אף על הסלבריקים של הוליווד כמו קאנייה ווסט, סלינה גומז ודוגמנית העל קארה דלווין. המותג שואב את עיצוביו מאופנת העילית אבל בו בזמן מלגלג עליה ובהפוך על הפוך ניצב כמקביל אליה בנחשקות שלו. מיותר לציין שגם שפחתכן הנון-סלבית בעליל, הפכה שבויה וסאקרית לגמרי ולכן ניכסתי לעצמי גופייה שווה עם הכיתוב המשעשע Ballin שהוא פרפראזה על הלוגו של בית הקוטור Balmain.

מחיר: 129 שקל 

כה מגניבה שלא פלא שהיא גורפת מחמאות ואת השאלה הרצויה 'מאיפה?'


וגם קאנייה ווסט כאמור, בעניין

את הגופיה שמגיעה בשחור ולבן אפשר למצוא כאן כרגע נותרה רק מידת XS באתר אבל יש אותה כטי שרט אפורה ולא פחות מגניבה בכל המידות:
119 שקל כאן



 והנה כמה חולצות שוות נוספות של המותג:



כמו פראדה, אבל פנדה. מחיר: 119 שקל, נותרו מידות S ו-L כאן

כמו JAWS אבל בחתולית. 129 שקל. נותרו מידות S ו-L כאן

פריטים נוספים של Alex & Chloe ממש כאן


הפריט השני שנשלח אלי הוא פריט שדי נדיר למצוא בארוני:



111 שקל, מידות S, M, L כאן

רק שהייתי אופטימית ובחרתי את מידת M שאמורה להיות מקבילה למידת 38 שלי, אבל שכחתי שישנה מגמה רווחת ובלתי מבורכת של התכווצות מידות ולכן השורטס הנ"ל לא בדיוק נראים כך עלי והם צמודים יותר ממה שדמיינתי או בקיצור - הייתי צריכה להזמין את את השורטס הנ"ל במידת L:





כתובת האתר:

לייק:

אינסטגרם: Sneakpeek

פוסט נוסף של מלבושי רשת - ממש בקרוב!

צ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...