יום שישי, ספטמבר 04, 2015

אינסטגלאם באינסטגרם

שלושה גורמים מכריעים מרכיבים את ההחלטה המורכבת רגשית של 'להעלות את הסלפי הזה לאינסטגרם או ממש לא' והם לפי סדר חשיבות:
1. איך נראות הפנים שלי
2. איך נראה השיער שלי
3. איזה פילטר יהפוך אותי מצפרדעית לנסיכית

כאחת שגם משתמשת באינסטגרם למטרות גריפת לייקים וליטוף אגו מצולם וגם מנהלת יחסים מורכבים עם הגוש האדום הנח על פדחתה, לא היססתי להיענות בחיוב להזמנה מבטיחה במיוחד - להתנסות ב'אינסטגלאם', טיפול צבע לשיער שמעניק ברק ואפקט פילטרי נחשק לשיער, או במילים אחרות - הצבע שיגרום לך להיראות כאילו יצאת מפילטר של אינסגרם. את השיטה פיתח מעצב השיער הישראלי רואי דניאל בשיתוף פעולה עם 'לוריאל פרופסיונאל', מותג המספרות המקצועי של לוריאל.

הקומוניקט מספר:

"שירות גוונים חדשני, המושג עם צבע השיער  לואו קולור, שיוצר את מראה השיער מלא הברק של הפילטרים באינסטגרם ומגביר את הגוון המבוקש בשיער"

.
המשימה היתה די פשוטה - לגשת לסטודיו של רואי דניאל בנווה צדק ולבחור לי טיפול צבע, גוונים או שטיפה. לא היתה לי כוונה להיפרד מהאדום שלי ובשונה מבערך כל מעצבי השיער שסיפרו אותי בשנים האחרונות, דניאל דווקא היה בעד. הוא החליט שעלי לעבור את טיפול הצבע המלא ואני הנהנתי בהסכמה וגם נשמתי לרווחה כשנאמר לי שההמתנה המייבשת עם הצבע על הראש קצרה מהממוצע (כרבע שעה) כי אני חסרת סבלנות באופן בלתי נסבל כשמדובר בטיפולים מהסוג הזה.



אז חיכיתי, עם אספרסו משובח ועוגיות טעימות

וניצלתי את הזמן הפנוי לעלעול בפירסומות לדברים ממש יקרים, כלומר, בגילונות של ווג,
ולצילום פינות פוטוגניות בסטודיו המקסים:




אני אוהבת מקומות שהם דוג פרנדלי.

וכשיצאתי לעשן בחוץ גיליתי הפתעה
היה לי הרבה זמן, כי לפני שרואי התקין לי את משיחת צבע האינסטגלאם הוא צבע לי את השורשים, כפרה עליו. התוצאה? משביעת רצון ומשמחת אינסטה, הנה תראו:

יום אחרי הטיפול (עם האחיינים שלי שעברו לגור בניו-זילנד ואני ממש מתגעגעת אליהם)



שבועיים אחרי הטיפול:

ועכשיו - בסלואו-מו!



האם מומלץ? ביותר! ראשית, כי הסטודיו של אורי דניאל מזמין, שירותי ומפנק (וגם התספורות שראיתי מסביבי היו מעולות) ושנית, כי מדובר בקונספט שווה שיוצר תוצאה מלבבת וכאמור, לגמרי מחמיאה לסלפוש באינסטוש וכמובן לאגו חובב הלייקים שאינו יודע שובע.

טיפולים ומחירים:
שטיפת אינסטגלאם: עד 150 ₪
גוונים: עד 700 ₪
צבע מלא: עד 400 ₪

כל הפרטים על הסטודיו של רואי דניאל כאן

האינסטה של הסטודיו: roydanielhairstudio

האינסטה שלי: meikau

פוסטים נוספים בדרך, תהיו טובות
וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...