יום ראשון, נובמבר 22, 2015

הגיברת מבקרת: קולקציית הסתיו/חורף של ZIP

לאחר תקופה מעט עסוקה שמנעה משפחתכן לסור אל חנויות ביגודים ולבחון את מרכולתן, החליטה זו להעתר להזמנה לפרזנטצייה בחנות העזריאלית של ZIP ולבחון את קולקציית סתיו/חורף 2016 של המותג. גם כי אני תמיד סקרנית לגבי מותגי ה'היי סטריט' ולאיך נראית הפרשנות שלהם לטרנדים העונתיים וגם כי עם יד על הלב, את כל שופינג המלבושים שלי אני עושה לאחרונה באינטרנט ואני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה רכשתי פריט בעולם ה'אמיתי' ולמעשה אני לא חושבת שאי פעם ביקרתי בחנות של ZIP. אז קפצתי על ההזדמנות.

ההתרשמות הראשונה שלי מקולקציית המותג ובכלל מאופי החנות היא שלא ברור אל מי המותג מכוון כמו רבות מקולקציות של מותגים ישראלים שסיקרתי בעבר אבל אני מניחה שקהל היעד ש-ZIP מכוון אליו נמצא בגילאי 25-45, למרות שבתכלעס, הגבולות הבין דוריים באופנה שפעם היו די ברורים הולכים ומיטשטשים עם הזמן.

חצאית פליסה 169 שקל


בגדול, התרשמתי שב-ZIP החליטו ללכת און דה סייף סייד, למצוא חן ולא להבהיל שזה בסדר והכל אבל המחיר של זה הוא לא לבלוט בשטח, בטח כשחולקים קומה עם קסטרו, רנואר או twentyfourseven שנמצאים בטופ של התודעה האופנתית המקומית. ולקחת את אסתי גיזנבורג כפרזנטורית זה סבבה, אבל זה לא מספיק. אבל זוהי דעתי האישית וזה לא אומר שהקולקציה לא לבישה. אני פשוט אוהבת קצת יותר אדג' וכשמפתיעים אותי.

219 שקל


129 שקל
99 שקל

השמלה הזו ממש ממש שווה. המעצבת שהציגה את הקולקצייה לבשה אותה והיא פשוט מגניבה רצח.
154 שקל


חולצה מקסימה שאם ההדפס שלה היה מושקע הייתי אוהבת אותה הרבה יותר. טעון שיפור בכל הדפסי הקולקציה אגב.
104 שקל


ואחרונה חביבה ומגניבה אשר שוכנת כעת בארוני הפרטי (קיבלתי, לא רכשתי). 169 שקל
 טרם עדכנתי אתכן אבל הקראש הנוכחי שלי לסתיו זה הוא בגדים מבד דמוי עור. זהו, שחררתי את זה. 

ולסיכום: 

בקטע טוב - מלאי נאה של בגדי קז'ואל שיתנו פתרון לא רע למי שמחפשת מה ללבוש בעבודה

בקטע פחות טוב - ההדפסים לא נורא מרשימים, הפרשנות לטרנדים בנאלית במקצת ויש מקום לשיפור באיכות הבדים. לא כל מה שמגיע מסין אמור להרגיש כאילו הוא מגיע מסין. עם זאת או יותר נכון בהתאם לזאת, המחירים נוחים יחסית.

בקטע הממש לא משהו: למרבה באסתי נוכחתי לדעת כי  גם ב-ZIP חוטאים בנוהג החדש והעצוב של צימצום מידות דרסטי ולא הוגן. אני נתקלתי לראשונה בתופעה בפרזנטצייה במנגו עוד הרבה לפני שקמו דפי פייסבוק כמו אין לי מה ללבוש: מילכוד 42 וכן כן, גם כ'רזה' (בעיני ללבוש מידה 38 זה רזה) זה מפריע לי ומבאס לי את הישבן, אותו ישבן שפעם לבש מידה 38 ולא השתנה הרבה עם השנים אך כיום לובש מידה 40, סתם כי מישהו החליט שנורא מצחיק ללכת על ניוד מידות.
כשלקחתי לתא המדידה את החצאית מפה למעלה במידה 38 המוכרת לי, לא האמנתי למה שסיפרה לי המראה - החצאית בקושי עלתה לגובה הברכיים שלי. כלומר היא היתה בעצם מידה 36. ידעתי שלא עליתי במידה, כלומר אולי סיפחתי קילו-שניים של סתיו וקרואסונים אבל לא נראה לי שהמידה שלי קפצה למעלה. 

כדי לתת תוקף למה שהרגשתי, מדדתי בבית כמה זוגות מארסנל המכנסיים הפרטי שלי שנקנו באסוס, ב-HM ואפילו בפוקס, כולם במידה 38 וכולם עולים עלי כרגיל. חוץ מהחצאית של ZIP, ולכן  - GUILTY!
וזה ממש לא בסדר. ממש ממש לא.
כי מילא אני, קשישה מיושבת יחסית בדעתה שאינה לוקה באובססיית גוף נורא קשה, אבל תארו לכן בת 17 או בת 23 בעולם צמא הרזון המופרז שבו אנו חיים - מה היא תחשוב על עצמה? ומעכשיו כשאני נכנסת לחנות בגדים, איזו מידה אקח איתי לתאי המדידה? ואוקי, כן, זה לגמרי בעיות של 'עולם ראשון' אבל כל עוד אני חיה בו, ניוד המידות מעצבן לי את הצלוליט.

וכעת, משסיימתי להתלונן,
אסיים בברכת שנמדודה ולא נתבאסה,
צ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...