יום ראשון, אוקטובר 25, 2015

הקראש החדש

אם טרם למדתן בשקיקה את מניפת הטרנדים המתרחשים בסתיו זה, חשוב עד נחוץ שתדעו כי הסניקרס לסוגיהן הינן פריט מאסט לוהט בעונת השלכת הקרירה ובלתי-תקין אם עדיין לא הצטיידתן בזוג אחד לפחות. שתדעו.

כאוחזת בסניקרס קדס ורדרדות שנמכרו לפני כמה שנים בחנות Jiffa בבוגרשוב מתוך סטוק מקורי משנות ה-90, מאסתי מעט במתיקות הורודה וחשקתי בזוג נוסף, אבל לא מצאתי את הזמן למצוא אותו. ממש במקרה, או ששוב פיית הוויש-ליסט עשתה לי מערוף, התקשרו מ'-LADY COMFORT והציעו לי לבוא ולבחור דגם במתנה.

'מה לי ולנעלי נוחות' יצאה ממני הפמ"פ (פשניסטה ממוצא פולני) והתמרמרה. אבל כיוון שאותה פמ"פ, גם סקרנות יש בה וגם תקווה להפתעות טובות, ארזה היא את ישבנה הנכבד וסרה לסניף של 'ליידי קומפורט' במרכז ויצמן בתל אביב.

ומה רבה היתה הפתעתה - סניקרס! מוגבהות!


מסתבר של-LADY COMFORT יש קולקצייה זעירה של סניקרס מודפסות בעיצוב ה'קדסי' שאנחנו כה אוהבות.מיותר לציין שעטתי על הפרחוניות הנ"ל ומאז אנחנו כמעט ולא נפרדות, בעיקר כי אפשר להצמיד אותן לכל לוק אפשרי אני הכי אוהבת לנעול אותן כשהן משודכות לחצאית. תורידו את הגבה, זה ממש עובד ביחד ועידכון טרנדים לסתיו זה #2 - נורא לוהט ללבוש שמלות (וגם שמלות ערב) עם סניקרס.

(הי, זו שוב אני, חופנת הלייקים שמזכירה לכן לעקוב אחרי באינסטגרם. חפשוני: meikau)

הסניקרס הנ"ל ממש ממש נוחות אבל אם יש לכן עור מנייר על כפות הרגליים כמו לי, קחו איתכן פלסטר בהליכת הבכורה, הן קצת נוקשות בהתחלה, אבל מתרככות במהרה ותענוג להתהלך בהן.

והמחיר? הכי מחיר של איביי - 130 שקל (האקדמיה ללשון קבעה כי מעתה כותבים ואומרים 'שקל' ולא ש"ח, סתם שתדעו) לכל הסניקרס המודפסות בקולקציה.


מחיר כל הדגמים כאמור, 130 שקל
והם מגיעים במידות: 36-42 

אני ממש אוהבת את ההדפס הפרחוני על הסניקרס שלי אבל אני מודה שעיצובי ההדפסים של הדגמים הנוספים יכלו להיות מעט יותר שיקיים ואפ-טו-דייט, אבל במחיר הזה ובנוחות הזו גם הפולניה שבי הופכת לסלחנית יותר.

מנין רוכשים: בסניפים של LADY COMFORT ברחבי הארץ - רשימת סניפים כאן

ובברכת שנהיה לסתיו ולא לשרב,
היו יפות
וצ'או, בלות

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...