יום חמישי, פברואר 25, 2016

מבזק קוסמטיש!

והפעם במבזק קוסמטיש: תחליבי רחצה, שמן שהוא בושם, פלסטרים חמדמודים לילדים, קרם עיניים ותחליב גוף כמו שלא הכרתן מעולם (או שאני לא מעודכנת). יאללה, מתחילים:


2 תחליבי רחצה - וניל ושקד+קמומיל מבית נקה 7 בנראות החדשה


דבר הקומוניקט: "תחליבי הרחצה החדשים מבית נקה 7 עשירים בלחות ובעלי מרקם קרמי, המעניקים לעור תחושה מפנקת ורכות מתמשכת. התחליבים עשירים ב 25% לחות מה שמבטיח עור רך ומלטף מיד לאחר המקלחת". 

בתכלעס: וואלה, נכון. התחליבים נעימים לשימוש, נשטפים בקלות ומותירים עור רך שמנפיץ ניחוח נפלא גם זמן רב לאחר המקלחת, במיוחד התחליב בניחוח קמומיל. הריח ממש לא מזכיר את ריחו של פרח הקמומיל ואולי טוב שכך. ביג לייק.


כמה: סביבות ה-10 שקלים ליחידה של 750 מ"ל. סביבות כי כל רשת שיווק מתמחרת אותם אחרת.

איפה: ברשתות השיווק והפארם 

פרטים נוספים: המוצר לא נוסה על בעלי חיים. ניחוחות נוספים בסדרה: מלפפון וליים, קוקוס ויסמין, וניל ומאסק, אלוורה ותה ירוק, ורד ויסמין, לבנדר.

ציון: 9.5


קרם רחצה מסדרת Cotton Touch של BODY SHOP



דבר הקומוניקט: "סדרה טיפולית שפותחה במיוחד עבור נשים בהריון, ונשים לאחר לידה או הרזייה הסובלות מגירויים בעור ומסימני מתיחה המבוססת על שמן הכותנה, חמאת מקדמיה וסחלב סגול המעניקים לעור רכות וחיוניות מהטבע, ובנוסף מכילים פנטנול וויטמין E. מוצרי הסדרה בעלי מרקם עשיר ונעים, המתאימים לעור יבש ובעלי ריח עדין ונעים". 

בתכלעס: מכיוון שאנוכי לא בהריון, לא אחרי לידה ובטח לא אחרי הרזייה ובשל עיצובו וגודלו הנוח של הבקבוק, הוא הוסב לסבון ידיים והוצב בשירותים 'הקטן' של הבית. הוא נשטף בקלות (מבחינתי זה פקטור ממש חשוב) והניחוח חביב אם כי מעט 'ישראלי' מדי לטעמי.

כמה: 45 שקל ל-270 מ"ל

איפה: בסניפי BODY SHOP ברחבי הארץ. רשימת סניפים מלאה כאן

פרטים נוספים: המוצר היפו אלרגני ואינו מכיל פרבנים ולא נוסה על בעלי חיים. בסדרה גם קרם הזנה.

ציון: 8


שמן בושם Only You בניחוח SEXY מבית JOYA



דבר הקומוניקט: "חטיבת ג'ויה קולקשיין משיקה את שמן בושם ONLY YOU, לנשים צעירות, שובבות ונועזות, שאוהבות לשבור מוסכמות ומבינות שגם השמיים הם לא גבול בשבילן. זה הזמן לצאת מהקופסה ולהתחיל להעז עם שמן בושם במבחר ריחות צעירים, רעננים וקלילים שיגרמו לך להיות מרכז העניינים בכל מקום בו תהיי".

בתכלעס: לא רע. אמנם ברגעים הראשונים לאחר ההתזה הניחוח עז להחריד אבל הוא מתמתן במהרה והופך לנעים הרבה יותר. מדובר בספריי שמן אבל הוא לא מותיר עור שמנוני אלא נספג במהירות. כישורי השרידות שלו סבירים ביותר ובגדול הייתי מייעדת אותו לנערות ולנשים צעירות מאוד.

כמה: 50 שקל

איפה: בחנויות נבחרות ברחבי הארץ - רשימה מלאה כאן

פרטים נוספים: בסדרה גם שמן בושם בניחוח רומנטיק, רוז ופרש.

ציון: 8


פלסטרים צבעוניים לילדים של חברת Tröstisar מאתר kidzone.co.il
התמונה הימנית נלקחה מהאתר של Tröstisar 

דבר הקומוניקט: "אין הורה שלא חווה עם הילד מגוון של שריטות כאשר פלסטרים מסייעים בהן והפלסטרים של טרוסיסטר מציגים את הפתרון שישמח את הילדים: פלסטרים פרוותיים שילדים אוהבים ללטף בנוסף 10 מדבקות פלסטר עם הדמויות של טרוסטיסר". 

בתכלעס: אז כאמור אין לי ילדים, אבל יש לי חולשה לכל מה ש'קאוואי' (ביפנית: כינוי לכל מה שחמוד, ממי, מתוקי וכו') אז אולי מי ששלח לי את הפלסטרים החמדמודים האלה של חברת מוצרי התינוקות והפעוטות השוודית טרוסטיסר לא ממש מודע להיותי נטולת דרדקים אבל קלע בול במקרה הזה. הפלסטרים מתוקים להפליא וכל חפיסה מצוידת ב-6 דמויות רכות וקוואיות שמודבקות מעל לפלסטר הרפואי.

כמה: 9.90 שקל לחפיסה (במקום 35 שקל) המכילה 10 פלסטרים רפואיים ו-6 דמויות סטיקרים.

איפה: בחנות מוצרי הילדים אונליין kidzone.co.il

פרטים נוספים: משלוח באתר חינם בקנייה מעל 100 ש"ח

ציון: 9 - כי בעיני זה פתרון מדהים להנחת פלסטר על פציעות קטנות וילדותיות.


קרם עיניים להגנה מנזקי החורף מסדרת EXTREME של AHAVA


דבר הקומוניקט: "AHAVA מציעה את סדרת EXTREME המעדנת ומפחיתה את עומק הקמטים וממצקת היטב את העור העדין סביב העיניים. ייחודו של קו מוצרים זה טמון בשילוב המנצח של  תמציות צמחים בוטאניות משני קצוות תבל: מינרלים מים המלח – המקום הנמוך בעולם והרי ההימלאיה – המקום הגבוה בעולם. הנוסחה מבוססת על מרכיבים טבעיים שמשגשגים באזורים ייחודים ברחבי העולם".

בתכלעס: כיוון שאני כרגע בטיפול קוסמטי מתמשך, אני לא מתנסה במוצרי קוסמטיש אחרים ולכן נמסר המוצר לנסיין הקבוע שלי, א' חובב התמרוקים וכך הוא מדווח: "בגדול, אהבה אחלה חברה, הריחות שלהם זה הדבר הכי טוב בהם. חלקם ממש שומניים אבל מדי פעם זה ממש עושה טוב לעור. הריח של קרם העיניים נחמד ותו לא אבל הוא שורף בעין ומשאיר כובד על הכריות מתחת לעין"

כמה: 246.90 שקל ל-15 מ"ל

איפה: בבוטיקי המותג - רשימה מלאה כאן

פרטים נוספים: בסדרה גם קרם יום, תמצית טיפולית ללילה ומסכת זוהר.

ציון: 7.5


סדרת ספריי תחליב גוף לשיקום העור היבש מבית Vaseline

דבר הקומוניקט: "תחליב הגוף, המגיע באריזת ספריי, מאפשר התזה ממושכת ופיזור אחיד של התחליב על העור. התחליב נספג בשניות ללא תחושת דביקות ושמנוניות לאחר השימוש, ומותיר את העור רך ונעים".

בתכלעס: לייק! ראשית הקונצפט של תחליב גוף בספריי מאוד מוצא חן בעיני והופך את משימת המריחה לקלה ומהירה הרבה יותר ובכמות מדויקת יותר, אם כי יש מינוס קטן - קצת פחות נעים לחטוף ספריי קריר אחרי מקלחת חמה בלילות החורף. אבל בגלל שהחומר נספג חיש מהר, הניחוחות מעולים וכאמור המשימה מתקצרת, אני סולחת.

כמה: 29.90 שקל ליחידה

איפה: ברשתות השיווק 

פרטים נוספים: אין

ציון: 9

לטפח, לטפח, לטפח,
וצ'או, בלות



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...