יום ראשון, מאי 29, 2016

קוויקי קוסמטיש!

והפעם, 3 דאורונטים (2 של Crèma ואחד של קרליין) - רגע לפני שהקיץ נוחת ברוב תפארת חמסיניו ועם התוספת המענגת של אלף אחוזי לחות כבדה ומייזעת, זה בדיוק הזמן לבחון את עוצמתם של מיטיבי השחי המגיעים משני מותגים כנעניים, שניים המיועדים לליידיז ואחד לג'נטלמנס. הבה נתחילה:


דאודורנט רולאון מתוך סדרת דאודורנטים חדשה לנשים בניחוח פרח מים של Crèma 


דבר הקומוניקט: "הדאודורנטים של crèma מגיעים בשלושה סוגים: ספריי, רולאון וסטיק. כל הדאודורנטים בסדרה הינם אנטיפרספירנט ומונעים ריחות זיעה ל- 24 שעות,מכילים ויטמין E להרגעה וטיפוח העור ומעניקים לך תחושת רעננות של מקלחת לאורך כל היום"
.
בתכלעס: ובכן, אם זו לא הפעם הראשונה שאתן נוחתות בבלוג הזה ודאי שמתן לב שאני גרופית לא קטנה של דאודורנטי הקרמה כי בתור גיברת מקשישה בת ארבעים פלוס קצת, אחד מתחביביי הקיציים הוא להזיע ולהתלונן שחם לי אבל זה כבר הקיץ השלישי שאני משתמשת בדאודורנטים של קרמה ונותרת רעננה. אז גם הפעם.

כמה: מחיר לצרכן: 13.50 ₪, ל-75 מ"ל

איפה: ברשתות הפארם ורשתות השיווק וחנויות מובחרות ברחבי הארץ

פרטים נוספים: בסדרה גם דאודורנט ספריי (מחיר לצרכן: 13.50 ₪ ל- 50 מ"ל). המוצרים לא נוסו על בעלי חיים, עוד הוכחה שאפשר לרקוח מוצר מושלם מבלי לפגוע בחיות.

ציון: 10 עגול

דאודורנט ספריי נושם 0% מבית קרליין

דבר הקומוניקט: "דאודורנט נושם 0% של קרליין  -0% אלומיניום, 0% אלכוהול,  0% פרבנים. מועשר בקמומיל המטפח את עורך, ומעניק לו תחושת אווריריות ורעננות הנמשכת לאורך זמן"

בתכלעס: גם כאן טמונה הוכחה מוחצת כי אפשר לייצר מוצר ללא אלומיניום ואלכוהול, ללא פרבנים וללא ניסויים על בעלי חיים שאשכרה עובד. הגעתי מלאה בספקות ויצאתי עם דאודורנט עמיד וחזק שאפשר לסמוך עליו. אמנם הוא מתפוגג בשעות הערב המוקדמות אבל היי, זה בדיוק הזמן למקלחת.

כמה:  11-13 ₪ (המחירים נקבעים ע"י רשתות המזון והפארם)

איפה: ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ 

פרטים נוספים: המוצר הינו זוכה פרס "מוצר השנה" לשנת 2016 בקטגורית דאודורנט לנשים. בסדרה גם דאודורנט רולאון.

ציון: 9

דאודורנט ג'ל / ספריי  ACTIVE BLOCK ULTIMATE  לגבר מבית Crèma

דבר הקומוניקט: "דאודורנט ג'ל / ספריי אנטיפרספירנט עם רכיב האקטיב בלוק, בעל נוסחה פעילה המונעת ריחות זיעה לשעות ארוכות ומעניק הגנה אקטיבית בנטרול ריחות גוף 24 שעות ביממה.לתחושת רעננות וניקיון לאורך כל היום"

בתכלעס: הפעם, זכות הדיבור ניתנת לנסיין הפרטי שלי, הלא הוא החצי השני. וזה דבר הגבר: "בהחלט שיפור מהקווים האחרים שמנסים TO APPEAL לגברים, הריח טוב והתחושה נחמדה ולא דביקה ומה שנחמד זה שהוא יחסית חזק ולכן יכול להוות תחליף לבושם כשאני יורד לסידורים בשכונה"

כמה: מחיר מומלץ לצרכן: 15 ₪, ל-70 מ"ל

איפה: ברשתות הפארם ורשתות השיווק ברחבי הארץ

פרטים נוספים: גם נשים שאוהבות ניחוחות גבריים יותר יוכלו ליהנות מהמוצר

ציון: 9

ובברכת 'שנזיע אבל קצת',
צ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...