יום ראשון, יולי 24, 2016

המתנה המושלמת למסיבת רווקות שתפתור לך את הקושיה 'מה לעזאזל לקנות'?

אפתח בהצהרה ואשתדל שלא תהיה זו חפירה - אני לא סובלת חתונות. לא ערכתי אחת לעצמי למרות שאני חיה בזוג כבר תריסר שנים, זה נראה לי כמו ביזבוז כסף משווע למתחתנים ולאורחים, זה נראה לי כמו עושק של כמה וכמה תעשיות שחוגגות על ישבנם של הזוג הצעיר ומעולם לא הבנתי את התשוקה להיות 'נסיכה ליום אחד'. ואני יכול לספר על יד אחת (טוב, חצי יד) את החתונות הממש מרשימות או מרגשות שנכחתי בהן. איכשהו, התמזל מזלי ואני כמעט ולא מכירה אנשים שעומדים להתחתן ומודה עמוקות בליבי לאלה שאני כן מכירה ולא הזמינו אותי. 
אבל, אני לא מיסיונרית של אנטי-חתונה, אני נמנעת מלזעוק את דעותיי אלה ברבים ואני שולחת איחולי אהבה ודבש לכל מי שכן בוחר בשגעת החתונתית, ויש מצב שאוזמן מתישהו בשארית חיי לחתונה או שתיים, אז אמרתי 'יס' כשהציעו לשלוח אלי את המתנה המושלמת בעיני למסיבת הרווקות המסורתית.




מה הסיפור ומדוע אני ודעותיי המיזנתרופיות כה מתלהבות מהקונצפט? ובכן, מדובר בקופסת מגדנים שמכילה פריטי חתונה וטרום חתונה מפנקים לכלה המיועדת ובואו נדמיין שאם הייתי מוזמנת בעוונותיי למסיבת 'חי חי חי הינומה עם בולבולים', הקופסה הנ"ל היתה לגמרי סוגרת לי את הפינה באשר לאיזו מתנה פ***ינג לקנות לזה המאורע.

ולפרטי פרטים: האתר weddingbox.co.il של המותג inlove מציע שני סוגי קופסאות - זו שקיבלתי ושמה Just Married Box שמכילה פינוקים לליל הכלולות וביניהם קרם ידיים, פתיתי סבון לאמבט, שתי ציפיות (מהממות!) לכריות עם כיתוב, וחולצת טי Party Girl שמגיעה במידות S, M ו-L ועוד ועוד שמיד תוכלו לראות בתמונות:







ואיך אני יודעת שהקונספט ממש ממש סבבה? כי גם החצי השני שלי אשר אוחז בדעות זהות ואף קיצוניות משלי (אם זה אפשרי בכלל) הביע התלהבות בלתי אופיינית כאשר הצגתי בפניו את תכולת הקופסה

וכהרגלי בעת האחרונה (ואם לא עשיתם לי פולואו חברותי באינסטגרם אז זה לא יפה בכלל) הכינותי סרטון סופר קצרצר של UNBOXING לזו הקופסה:


הקופסה השניה שנושאת כאמור את השם Getting Ready Box מכילה הפתעות ליום החתונה עצמו כמו מראה קטנה, בירית, כפכפים לבנים, תיק רחצה מוזהב ועוד כמה פריטים שגם בתור אל-כלה הייתי שמחה לקבל





איפה וכמה:
באתר weddingbox.co.il 
מחיר (זהה לשני סוגי הקופסאות): 278 שקל - אם משתפים בפייסבוק מקבלים 10% הנחה ומשלמים רק 250 שקל

נכון, לא הכי זול אבל אם שתיים-שלוש חברות רוכשות את הקופסה במשותף הרי שהנזק אינו גדול כל כך והתמורה תואמת מתנה קבוצתית 

ובברכת התחתנו, התפנפנו ותהנו (רק תשתדלו לא להזמין אותי),
צ'או, בלות





אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...