יום חמישי, אפריל 07, 2011

הרבניות רנטגן

לפני הכל - שוב התנצלות קלה על היעלמותי - השבועיים האחרונים עשו אולי טוב לקריירה אבל לא לזמן שלי. פשוט לא נותר לי הרבה ממנו. לכן אני מבטיחה לפצות ובימים הקרובים לעדכן פוסטים שמחכים יפה ובנימוס.

אך לא לשם התנצלויות התכנסנו כאן.

מישהו במותג משקפי השמש X RAY כנראה האזין היטב לאובססיה שלי למשקפייש וצייד אותי בשני זוגות הורסניים. לצערי, רק אחד מהם הלם את פרצופי ולכן השני נמסר לאם מאמצת חדשה, אחותי הבלתי ביולוגית יפית (תכלס מכל הזמן שאנחנו מכירות נראה לי שגם הגנים שלנו מתחילים להתערבב).

אז יצאנו לשמש לבדוק את הנון-רכש החדש וראינו כי טוב מאוד. נוסף על יופיים של הדגמים ומחירם הנוח, הם גם עמידים בפני השמש הישראלית האכזרית ואפשר להביט איתם לקרניים בעיניים. הנה תראו:




הדגמים שאנחנו מרכיבות:

196 ש"ח
249 ש"ח

ועוד כמה דגמים שווים:

196 ש"ח
196 ש"ח
129 ש"ח
249 ש"ח
249 ש"ח
196 ש"ח

196 ש"ח

249 ש"ח

249 ש"ח


להשיג בחנויות X RAY ברחבי הארץ:



שנקין 22 ת"א
דיזינגוף סנטר ת"א
קניון ארנה הרצליה
בן יהודה 4 ירושלים
קניון סינמול לב המפרץ חיפה
סינמה סיטי ראשל"צ
סינמה סיטי רמת השרון.



שיהיה סופ"ש דבש
וצ'או, בלות

2 תגובות :

  1. הדגמים שלהם באמת ממש מגניבים והמחירים עוד יותר! שווה לדלי התקציב שבינינו.

    שרונה

    השבמחק
  2. לגמרי שווה. גם החנות בנסטר מגניבה לאללה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...