יום חמישי, יולי 02, 2015

פריזור שמח.

מכירים את מותגי הטיפוח האלה שאתן פשוט חושקות בכל מה שיש להם להציע? בטוח מכירות. L'OCCITANE (בעברית ל'אוקסיטן - לוק-סי-טן) הוא אחד מהם ונמצא די גבוה ברשימה שלי, יחד עם benefit, Etude House ועוד כמה שכרגע פרחו לי מהראש. אני גרה בסמוך לאחד מהסניפים של ל'אוקסיטן' ודי עוצרת בעצמי שלא ללקלק את חלון הראווה בכל פעם שאני עוברת לידו ו(סוג של) גילוי נאות - הוא אחד מהמותגים שמוצריהם עולים באתר סלונה שופינג אותו אני עורכת (קפצו לבקר, כיף שם), כך שאני מריירת רבות גם בשעות העבודה. ומדוע? ראשית, מנסיון העבר שלי עם מוצרי החברה שהיה מענג ביותר ושנית כי אני סאקרית של עיצוב מהמם. והעיצוב של מוצרי L'OCCITANE מהמם.

על כן עלזתי ושמחתי כאשר הוצע לי להתנסות באחד ממוצרי החברה וכיוון שלאחרונה השיער שלי החליט להתחפש לצמר, בחרתי במסיכת השיער מסדרת הארומקולוגיה לשיער יבש ופגום שעליה מספר הקומוניקט כך: "מסיכה לשיער צבוע ופגום המזינה את שורשי השיער, משקמת, מחייה ומגינה על השיער מפני נזקים סביבתיים. קרם המשיי העשיר משאיר את שערך חזק בוהק ורך למגע".


ובכן, אכן כן. המסיכה מאוד מרגיעה את השיער, אבל ממש מרגיעה, מצליחה במשימת מגע המשי והופכת את הפריזורה לקלה לסידור בהרבה. בגלל שהשיער שלי פחות ממושמע מהרגיל (וגם צבוע להזכירכן) האימפקט של המסכה לא נותר לאורך זמן ואני צריכה להשתמש בה תכופות מהרגיל כלומר פעמיים בשבוע במקום פעם בשבוע. אבל שאלו יהיו הצרות וזה. בקיצור, כפיים ושאפו.

מחיר: 150 שקלים ל-200 מ"ל. רכישה אונליין כאן


עוד כמה מוצרים של L'OCCITANE שבא לי לנשנש:


קרם גוף חמאת שיאה בניחוח וניל, הריח האהוב עלי ביקום כולו

ואת כללל סדרת פריחת הדובדבן. כי זה כזה יפן.


איפה רוכשים את מוצרי L'OCCITANE? 
בסניפי המותג ברחבי הארץ - רשימת חנויות כאן
ובאתר האינטרנט כאן

לטפח, לטפח, לטפח
וצ'או, בלות.



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...