יום ראשון, מרץ 28, 2010

אני עוד אשלם על זה.

לפני כשבועיים הגיע אלי למייל קטלוג הקיץ של מעצבת האופנה העצמאית מירית ויינשטוק וכרגיל, אני ששה לפרגן לה. ויינשטוק עובדת ללא יחסי ציבור ובכל זאת מצליחה לקבל חשיפה משמעותית בארץ ובחו"ל, כנראה בגלל סיבה פשוטה אחת: הבגדים שהיא יוצרת פשוט מהממים. כששמעתי לראשונה על פרויקט הפרזנטוריות העולמי שלה Miss Mi הצטרפתי בשמחה וכשכתבתי את המדור ב'את' השתדלתי לפרגן לה כמה שיותר. כי פשוט מגיע לה.

המחירים של ויינשטוק גבוהים, אבל במקרה שלה, האיכות, העיצוב והפריטים שהם טיימלס, הבחירות המוצלחות בגוונים, ההקפדה על דיטיילים, על בדים איכותיים והחתימה הקבועה של סגנון נשי וענוג מצדיקים את פתיחת הארנק. לי עצמי אין פריט של ויינשטוק במלתחה. עדיין לא נחתה בעו"ש שלי משכורת שתאפשר לי לרכוש אותם. או כמו שאמר מנטור העל ג'ים רוהן :
it's not expensive - you just can't afford it

לויינשטוק יש גם סדרת תכשיטים מופלאה שכבר סחטה מחמאות במגזינים מקומיים וחו"לים ולא בכדי. המקוריות, הביצוע והעובדה שהם עושים שירות נאה לכל אאוטפיט שיותאם להם בהחלט מצדיקים את המוניטין.

אני אהבתי.










את המחירים אפשר לראות באתר.

חג שמח ופורח
וצ'או, בלות.

3 תגובות :

  1. אוקיי, אני חושבת שמצאת לי את שמלת הנשף שלי חח :)

    השבמחק
  2. מצד אחד, זה יפה.
    מצד שני, מעולם לא אזרתי די אומץ כדי לענוד שרשראות ענק שכאלה.

    השבמחק
  3. coop - עדכני אם אחת מהן כבר נכנסה לך לארון...

    מרג' - לכן כתבתי "לכל אאוטפיט שיותאם להן" - כי זה אקססורי שקודם בוחרים אותו, אחרי זה את הבגדים שילוו אותו - זו כבר לא שרשרת, זה פריט לבוש בפני עצמו..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...