יום ראשון, מרץ 28, 2010

נגרי לי אאוטפיט

בשלהי השבוע החולף הנחתי את אחוריי העסוקים בשורת המוזמנים שהגיעו לתצוגת קולקציית הקיץ של המעצבת מאיה נגרי. הקולקצייה הוצגה במרכז לאמנות ע"ש שמואל חייק ביפו, מקום נאה ויאה, אך מואר בשלל מנורות פלאורסנט המפיקות תאורה שאינה מחמיאה ולו גם למייק אפ היקר ביותר.

מעלעול בבלוגיהן של חברותיי לרשת הבנתי שהן די השתעממו . ממרומי גילן היחסית צעיר אני יכולה להבין למה - העיצובים של מאיה נגרי במובהק, אינם מיועדים לנשים שטרם חצו את השלושים וחמש לפחות. מה שאני ראיתי, הם פריטים עם קונספט מהודק שנוצרו ע"י מעצבת מושכלת שמכירה טוב טוב את הקהל שלה ושיצרה קולקציה מאוד נשית, אך לא מתייפייפת, בוגרת מאוד, גיאומטרית וחסרת זמן שבסופו של דבר נוצרה כדי להחמיא לגוף של אישה המבוגרת והשמורה יותר שיש לה מעמד, עו"ש מחוייך וסטייל מובהק משלה.

טופ שלא תמצאו בטופשופ. 420 ש"ח

אבירה עירונית. טופ: 890 ש"ח

אופנתית אבל לא קורבן אופנה

החולצה המהממת שקיבלתי. 520 ש"ח

וככה היא נראית על הגוף (של יעל גולדמן, אבל היא מחמיאה גם ללועסות המבורגרים כמוני)

מכנסיים מצוינים.

השחורה הקטנה, גרסת נגרי.

אופציית ה'לא התכוונתי להיות לאשס אבל ככה יצא'

מאיה נגרי ויעל גולדמן סוגרות את התצוגה. במי לקנא קודם..?

אז גם לווייז'ות (בתרגום מלאדינו, שפת אימי וממילונה של חיננית: זקיינות) שיהיה חג שמייח ופורייח.

צ'או, בלות.

8 תגובות :

  1. הבגדים ניראים בסדר אםאת צפונית ארוכת רגליים, בלי מותניים, תחת או חוש אופנה מפותח מדי ואת אוהבת ללכת על בטוח וללבוש מונוכרומטי כמו כל החברות שלך.
    האמת היא, שהכי אהבתי את הסט הכחול עם המכנסיים עם הקשירה.
    וניראה לי שמאיה נגרי צריכה חזיה קצת יותר קשוחה כי הציצקעלך שלה קצת בורחים לצדדים. מותר להגיד דברים כאלה בתגובות לבלוגים?!

    חג שמח, מהממת!

    השבמחק
  2. :) מותר להגיד הההכללל.

    חג פורח גם לך גורג'ס !

    השבמחק
  3. הייתי שמחה ללבוש את השמלה השחורה, היא פרקטית ונראית ממש מעולה!
    אני מתבאסת שלא הספקתי להגיע לתצוגה, למדתי באותו יום ולא הרשתי לעצמי לפספס לימודים. על כל פנים, החולצה שקיבל במתנה יפה גם היא, אני אוהבת את הצבע שלה וגם הגזרה נראית כייפית למדי לימי האביב הנעימים.
    חג שמח!
    שרונה

    השבמחק
  4. ופורח :)

    בפעם הבאה תבואי להגיד שלום ונוכל גם להכיר רשמית.
    בעדינות עם הקניידלע,
    וחג שמייח!

    השבמחק
  5. את החולצה שקיבלנו פחות אהבתי. עליי היא מסמורטטת לעילא, אבל הבגדים עצמם היו בדיוק העסק שלי: סולידי, אפור, עשוי יפה ובאיכות טובה. באמת לא הבנתי את הררי הקיטור שהופנו כלפי הנגרית (שאגב לא יכולה ללכת על חזייה קשוחה יותר כי היא ממש אחרי לידה).

    השבמחק
  6. אממממממאאאאלהההה!!!
    למה למה למה להכאיב כך לילדה כה רכה כמוני!?
    קודם כל למה הלכלוכים האלה?!העיצובים שלה מדהימים ומתוחכמים גם בעיניי, בחורינה בת 24 וקצת!!הייתי רוצה להלאים כל פריט ופריט כולל את החולצה המקסימה שקיבלת במתנה, אני יודעת איפה את גרה, הישמרי לך!
    הדבר המדויק היחיד שאמרת הוא בנוגע לעו"ש הדואב..אולי בכל זאת...אז לא יהיה לי כסף לשכר לימוד אבל לפחות אני אהיה כוסית עם המטאטא והפח על גלגלים...

    השבמחק
  7. מסכימה איתך מאוד! התנפלו עליה שהתצוגה משעממת, אני דווקא מאוד אהבתי את הבגדים והסגנון. אמנם אני בת 39 אבל בואי נאמר במילים עדינות שאני חטובה הרבה יותר מהבלוגריות שהשתעממו, ואני בהחלט מדמיינת את עצמי נראית מעולה בבגדים האלו. לא שה"מפרגנות" נראות כ"כ טוב עם התלבושת הצעירה שכוללת בד"כ טייץ זהוב של טופשופ ושק טריקו, או לחילופין שמלה פרחונית כמו שסבתי ז"ל לבשה בשנות ה- 70 (לספירת הנוצרים, ושנות ה-60 לחייה).

    השבמחק
  8. נעלולה - צודקת, היא באמת ילדה זה עתה

    חנשנשת - זה פשוט בגלל שתמיד היית יותר בוגרת מבפנים

    אנונימית - יש מצב שאת השמלות של סבתא מישהי תקנה מחר ביד שניה..אז אל תלכלכי על וינטאג' מקורי, אה? :)
    חג ב' שמח!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...