יום ראשון, אפריל 04, 2010

לו יהי

יש מי שפורש לחדרו לעלעל בספר, האחר עושה יוגה ויש מי שהולך להתבונן בים. אני פשוט נכנסת לאתר Mod Cloth כשבא לי לנקות קצת את הראש. מבחינתי, האתר הזה מכיל את ארון הבגדים הדמיוני והנחשק שלי בקפסולה. אמנם בתחום האקססוריז הם טעוני שיפור והייתי שמחה למבחר גדול יותר של נעליים אבל בקטגוריית המלבושים, אני משערת שהייתי מנכסת תשעים אחוז מהפריטים שם אם חלילה היה נופל לי כרטיס אשראי לידיים. המחירים באתר טיפה גבוהים עבור אלה התרות אחר מציאות ברשת ודמי המשלוח הופכים את העסק לבלתי כדאי בעליל, אבל אין שום רע בקצת השראה, במיוחד כשהיא לא עולה שקל. אני מסתפקת בסוג של דמיון מודרך ובבניית וויש ליסט שכנראה לעולם לא תתגשם, אבל תסייע בידי להרכיב רשימת שופינג אופציונלית לחמסין הקרב.
תמיד רצוי לדעת מה רוצים - במיוחד כשאוחזים ברעב בלתי משובע לבגדים חדשים.

וזוהי קפסולת תאוותיי העונתיות:


פרשנויות לחצאית הבלרינה. וכל מה שיש בו ראפלס.

חגורות אמצע.

נמרררר.


נוצות טווס.



ג'ינס שיש בו הרבה מקום לטוסיק.

גוון השמפניה.
עגילים של דודות.

תחרה.

כחול.

נעליים שאי אפשר להתעלם מהן.

ענקים ענקיים.


ולסיום, תאווה רב עונתית שאף פעם לא פג תוקפה: עיצוב מעולה.
לא, לא נדבקתי בחיידק העוגה בסלסלה, אני פשוט מתה על איך שזה נראה.

שבעתן? גם אני לא.

ולסיום, חרוסת קטנה מליל הסדר:


שמלה: שוק בצלאל (עלתה 15 שקלים, באמא'שלי)
חגורת אמצע: נעמה בצלאל
נעליים: מארק פישר (זה שהמציא את ניין ווסט)



מועדים לשמחה ב'
וצ'או, בלות.



9 תגובות :

  1. איפה זה שוק בצלאל??באיזה רחובות?

    השבמחק
  2. בין קינג ג'ורג' לטשרניחובסקי, מאוד קרוב לשיינקין ואלנבי.

    השבמחק
  3. או מיי גאד, זה אתר שאני חייבת לבקר בו..
    ממש אהבתי את החצאיות, והשמלות האלה פשוט סוף.. תודה על הלינק, וחג שמח!

    השבמחק
  4. אהה אני חולה על מוד קלות'..אבל אין שום רשת בארץ שמחזיקה אותם,נכון?
    בדיוק היום עשיתי קנייה טובה בשוק בצלאל :) והשמלה שלך משם מאוד יפה!

    השבמחק
  5. I like surfing in this site: www.felt.co.nz

    השבמחק
  6. מרינה - בדיוק בשביל זה אני פה... חג שמח :)

    COOP - הם לא מותג בפני עצמו אלא אתר שמחזיק עיצובים של מעצבים עצמאיים ולא, לא נראה לי שאפשר למצוא אותם בארץ.. תתחדשי על הקנייה הבצלאלית!

    לאה - קודם כל אני נרגשת לראות אותך כאן. האתר מקסים ולפי מה שהבנתי הוא בעצם הגרסה הניו זילנדית ל www.etsy.com אם את מכירה.

    השבמחק
  7. מירב, באיזה דוכן מצאת את השמלה? היא מהממת

    השבמחק
  8. וואו נורא קשה להסביר... זה ברחוב שמתחבר לטשרניחובסקי, וקרוב אליו יותר מלקינג ג'ורג'..

    השבמחק
  9. אני מכירה את השוק היטב. את יכולה לתת עוד נ"צ? אם באים מטשרניחובסקי, באיזה צד זה של הרחוב?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...