יום שבת, אפריל 10, 2010

שמחת בית השחי




ושוב בפינת הקוסמטיש שוחרת הצדק, מתארחים שני מוצרים: האחד עילאי, השני ביובי.
על המוקד הפעם: דאודורנט. אין זה סוד שגם בנות המין הנשי אינן חפות מהזעה מאסיבית כאשר נוחת עליהן חמסין המלווה בלחות אין קץ ולכן יש למגר יום יום את התופעה וכמובן את הניחוח הפושע שעלול להתלוות אליה. לשם כך גייסתי את בתי שחיי למשימת הבדיקה למען נישאר כולנו יבשות ומבושמות גם בעת טיול במדבר יהודה באוגוסט.

להלן מוצרי הצריכה שנדגמו במעבדתי:

הביובי: ליידי ספיד סטיק 24/7 בספריי.
כשרכשתי את המוצר בעבר בביקוריי במזרח אירופה (פעם בסלובניה ופעם בבולגריה) חשבתי שפגשתי את דאודורנט חיי - ניחוח נפלא, עמידות מדהימה וכמות נכבדה שמספיקה להמון זמן. המוצר הזה לא הכזיב גם כשהעליתי אותו ארצה והוכיח קשיחות של אידאליסט מעלייה ב' כאשר השמשתי אותו בחום התל אביבי. לכן ספגה נפשי הקוסמטית מפח גדול כשרכשתי אותו בארץ. הניחוח אמנם זהה, אך לא ברור באיזו נוסחה משתמשים כדי לייצר אותו בישראל כי לפתע הפך החבר האירופי המלומד ברזי הטיפוח לפועל רומני עם הרגלי היגיינה בלתי קיימים. הוא סייע לבלוטות שלי לייצר כמויות נאות של זיעה גם כשהיה קריר יחסית והעמידות שלו יפה לחמש דקות בדיוק.



מיותר לציין כי המסריחון נשלח לפח חדר האמבטיה. אני אחזור אליו כשאשמיש את דרכוני בפעם הבאה.
אני לא זוכרת כמה הוא עלה אבל לצורך העניין זה לא רוולנטי כי עדיף שיישאר על המדפים.

העילאי: דאודורנט מינרלי מבית 'גארנייר''
ללא תקופת ריבאונד, ניכסתי לי צמוד חדש, הפעם מבית גארנייה שאני מאוד מחבבת ולרוב אינם מאכזבים. הדאודורנט שמגיע ברול, ספריי וסטיק מצויד בריח עדין ומרקם דקיק ובלתי דביק ויש לו עמידות נפלאה שלא מגרה את הבלוטות ומשאירה את השחיים יבשים ונינוחים. אני קניתי את הרול ואני מבסוטה, גם מהמחיר.



רול וספריי: 16.99 סטיק: 19.99 (מחירי החדרה שיהיו רלוונטים עד יוני). למרוח ולשכוח.

שיהיה שבוע נינוח ועתיר ניחוח,

צ'או, בלות.




10 תגובות :

  1. את הדיאודורנט של גרנייה קניתי ביום חמישי האחון - הוא מדהים, נעים בניחוח העדין שלו ועושה את העבודה מצויין - אכן, מומלץ בחום!!! והאריזה החדשנית וחמודה.

    השבמחק
  2. איפה קנית את הגרנייר?
    בזמן האחרון כל מה שאני קונה מאכזב

    השבמחק
  3. בדיוק התכוונתי לרכוש את הגרנייה, שכנעת אותי :)

    השבמחק
  4. אני מצטרפת למקהלת ההתלהבות מגרנייה,
    ובקשר לספיד סטיק- גם אני התאכזבתי מאוד מכושר נטרול הזיעה, אבל בעיקר מהריח. לסטיקים של ספידסטיק יש ריחות מעולים (בעיקר הטלק האהוב עלי), ולזה יש ריח פירותי-מיוזע שכזה...

    השבמחק
  5. אודליה - קניתי אותו בסופרפארם בדיזינגוף סנטר אבל אני משערת שאפשר למצוא אותו בכל פארם אחר או בית מרקחת.

    השבמחק
  6. כן, גם לי יש את הגארנייר והוא באמת ממש טוב והליידי ספיד סטיק תמיד היה חרא מבחינתי לפחות..

    השבמחק
  7. הגרנייה בהחלט מצוין. הוא נמכר כרגע בכל סניפי סופר פארם במחיר "השקה" של 17 ש"ח (לדעתי במחיר הזה הוא יימכר בסניפי חצי חינם גם בלי טובות). מספיד סטיק ניסיתי רק את הסטיקים עצמם והם לא הפילו אותי.

    השבמחק
  8. אני סקרנית לנסות את זה של גרנייה, קראתי עליו עוד ביקורות נהדרות. אם כי בסופו של דבר תמיד בסוף אני חוזרת לקרליין הנושם. הוא מתעלה אצלי אפילו יותר מבוקאז' של לנקום :)
    שרונה

    השבמחק
  9. אני ממליצה בחום על דיאודורנט קרם של "לנקום" - משה קלילה ונטול ריח שמנטרלת את הזיעה להרבה הרבה שעות

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...