יום רביעי, יוני 02, 2010

נרות של עשירים


ריח זה רגש, וכשהוא טוב - הוא מביא איתו רגשות מאוד חיוביים. לכן כה התרגשתי לקבל נר-בושם ריחני ואלגנטי מסדרת הנרות החדשה של איריס זוהר, המתמחה בניהול מותגי פרימיום ולייף סטייל.

הסדרה מונה שלושה ניחוחות הנושאים שמות שעושים חשק לבדוק אם הדרכון בתוקף: Walking in St. Germain's (טיול בסן ג'רמן) בניחוח חלב תאנה עם טאץ' של קוקוס, Siesta in Venice (סייסטה בונציה) בניחוח אמבר ופריחת תפוזים ו-Kiss in Brazil (נשיקה בברזיל) בניחוח פרחי עד, מאסק וטימין. בשלב הבא של השקת הנרות, יצטרפו עוד ארבעה ניחוחות לרשימה. כולם אגב, מגיעים כשהם נתונים בכלי מתכת וארוזים בטרה-אלגנס.


מיקמתי את הנר פעם על שולחן העבודה שלי ופעם בסלון ונהניתי לי מניחוח עדין, לא משתלט אבל כזה שלא מאבד נוכחות כמו המון נרות ריח שקונים ומגלים שמה שהריח טוב בחנות זו בעיקר האריזה. כל נר מכיל 200 גרם חומר ומבטיח 60 שעות בערה. אני כבר משמישה אותו כמה וכמה ימים כשהוא נודד בין החדרים, בעיקר אלה שאני מעשנת בהם. הוא בהחלט עושה את העבודה.

ונעבור לחלק האאוץ' של העניין - המחיר: 280 ש"ח ליחידה. אם התמזל מזלכן הפיננסי ואתן שייכות למעמד ההיי-צוצייטי הרכישה ודאי לא תכאב בארנק, אך למגזר העמל זו הוצאה די כבדה, על, בינינו - כולה נר. איך שלא יהיה, העשירון הממש לא עליון, הוא בהחלט לא קהל היעד של המוצרים של איריס זוהר.

למבזבזות, ניתן למצוא את הנרות פלאס עוד שכיות חמדה למשתכשכים בשטרות בשואו רום ברחוב יפת 32 ביפו העתיקה.


צ'או, בלות.



אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...