יום שני, יולי 26, 2010

ט"ו באב- לא סוגרים יותר את הריץ' רץ' לבד.

אני לא אוהבת את 'ימי האהבה' שהמציאו רישתות השיווק רק כדי שנקנה משהו. לכן בחרתי לאזכר את ט"ו באב דרך קמפיין חכם של משרד הפרסום מקאן אריקסון עבור ג'יי דייט בשיתוף עם מנגו, פשוט כי אני אוהבת קונספטים טובים בפרסום.

הקמפיין נשען על תובנה רווקית כואבת משהו - "פשוט אי אפשר לסגור את הריץ' רץ' בגב לבד". אאוץ' גדול לרווקות.
לשם כך צוידו פריטי המלבוש של מנגו האוחזים ברוכסן אחורי באטיקט ורוד וגדול מימדים שיאפשר למודדות לראשונה בהיסטוריה, לסגור את הריצ'רץ' לבד. מבלי לקרוא למוכרת.
כן, יש מצב שימצאו את העלמה המודדת כשהיא מבוססת בשלולית יבבות על רצפת תא המדידה, אבל היי, בשביל זה יש את ג'יי דייט לא? ואכן, בכדי לרכך את מכת הבדידות, מציעים בג'יי דייט חודש מנוי במתנה. יופי של קמפיין, יופי של תובנות ויופי של נעיצת קונספט.
אני חייבת לציין שהקמפיין מתנהל כבר שבועיים ולכן גם התזמון שלו נפלא - כביכול, מספיק זמן בכדי להיכנס לג'יי דייט ולשריין רווק חלומות לט"ו באב.
שמפו שמפו שמפו לשהר לוינשטיין הקופירייטרית הגאונה שהגתה את הקמפיין, שכמו פגי אולסן מ'מד מן' תמיד תביא את התובנה הנשית הכי מדויקת ותהפוך אותה לקמפיין מוצלח.

צפו:







באהבה,
וצ'או, בלות.


4 תגובות :

  1. מזכיר את הפרק ההוא מסקס והעיר עם סמנתה.

    השבמחק
  2. like it למרות שאני נגד כל הקונספט של לדחוף לנו גברים לוריד כל הזמן :)

    השבמחק
  3. לייק. וששנה הבאה ג'יי דייט יככבו גם על הוראות הרכבה של איקאה...ואולי עד אז נמצא כבר גבר שיעזור.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...