הקמפיין נשען על תובנה רווקית כואבת משהו - "פשוט אי אפשר לסגור את הריץ' רץ' בגב לבד". אאוץ' גדול לרווקות.
לשם כך צוידו פריטי המלבוש של מנגו האוחזים ברוכסן אחורי באטיקט ורוד וגדול מימדים שיאפשר למודדות לראשונה בהיסטוריה, לסגור את הריצ'רץ' לבד. מבלי לקרוא למוכרת.
כן, יש מצב שימצאו את העלמה המודדת כשהיא מבוססת בשלולית יבבות על רצפת תא המדידה, אבל היי, בשביל זה יש את ג'יי דייט לא? ואכן, בכדי לרכך את מכת הבדידות, מציעים בג'יי דייט חודש מנוי במתנה. יופי של קמפיין, יופי של תובנות ויופי של נעיצת קונספט.
אני חייבת לציין שהקמפיין מתנהל כבר שבועיים ולכן גם התזמון שלו נפלא - כביכול, מספיק זמן בכדי להיכנס לג'יי דייט ולשריין רווק חלומות לט"ו באב.
שמפו שמפו שמפו לשהר לוינשטיין הקופירייטרית הגאונה שהגתה את הקמפיין, שכמו פגי אולסן מ'מד מן' תמיד תביא את התובנה הנשית הכי מדויקת ותהפוך אותה לקמפיין מוצלח.
צפו:
באהבה,
וצ'או, בלות.
מזכיר את הפרק ההוא מסקס והעיר עם סמנתה.
השבמחקזה היה עם צמיד לא?
השבמחקlike it למרות שאני נגד כל הקונספט של לדחוף לנו גברים לוריד כל הזמן :)
השבמחקלייק. וששנה הבאה ג'יי דייט יככבו גם על הוראות הרכבה של איקאה...ואולי עד אז נמצא כבר גבר שיעזור.
השבמחק