יום שלישי, אוגוסט 10, 2010

מבזק קוסמטיש



הצטברו במגירת הקוסמטיש שלי כמה וכמה מוצרי ביוטי אשר נשלחו אלי להתנסות. כמובן שרתמתי את כל חלקי גופי הרלוונטים למשימות ועתה, הגיעה העת לחוות דיעה. נתחיל.

דאודורנט Rexona לאישה ולגבר:
העולה החדש מבית יוניליבר אשר מגיע בגרסת רול און סטיק וספריי, מתגאה בטכניקת ה-Body Responsive אשר נלחמת בסוגי ההזעה השונים. מסתבר שיש שני סוגי הזעה - האחד, נובע מחום והשני ממתח נפשי, מה שמכונה 'זיעה קרה'. הענקתי לנועם את הגרסה הגברית ופניתי להשמיש את זו הנשית בגרסת הרול און. אני לא נוטה לסמוך על ספריי. המוצר הושמש ביום חם מאוד, אחרי זה ביום ממש חם ואחרי זה ביום ממש לוהט, התוצאה - מוצלחת פלוס פלוס. הדאו' של רקסונה עמד במשימה כלוחם סיירת מטכ"ל בשטח אש והשאיר את בתי השחי יבשים ומדיפי ניחוח טלק גם בימים שהשטן נשאר במזגן.

האגף הגברי מדווח כי הדאודורנט עושה את עבודתו נאמנה - ברגע שפוטנציאל ההזעה עולה, כך מתגבר ניחוחו של המוצר אך ארומה וקוץ בה - גם ברקסונה חוטאים בהצמדת ריח של בושם של דוד למוצר מודרני בעליל, מה שגרם לגרסה הגברית להישאר מיותמת בצד ולהיזנח לטובת גרסת הספריי הנשית. טיפ קטן ליצרנים: גם גברים אוהבים ניחוח פודרתי, אז פרגנו להם ריח של אנשים צעירים בבקשה.

מחירים: ספריי: 21.99 ש"ח, רול און: 21.99 ש"ח, סטיק: 24.99 ש"ח

מסקרה Volum' Express Falsies מבית מייבלין ניו יורק:
אני אוהדת שרופה של המסקרות של מייבלין. הן לעולם לא מאכזבות ותמיד נותנות בעבודה. לכן כה שמחתי לקבל את מסקרת ה'ווליום אקספרס' שמטרתה להקנות לריסים לוק שופע בהשראת ריסים מלאכותיים. ובכן, כתמיד, שום מסקרה לא תוכל על אפקט הריסים המלאכותיים אבל במייבלין יודעים להגיע הכי קרוב. המסקרה מעבה את הריסים במידה מספקת, מעניקה להם ווליום משביע רצון ואינה נמרחת או מלכלכת. כרגיל, שאפו.


מחיר: 109.99 ש"ח

קרם ידיים מסדרת Hand Therapy של Crabtree & Evelyn
מותג הקוסמטיקה הבריטי היוקרתי השיק זה עתה פורמולה משודרגת בניחוחות מי ורדים, לבנדר ולה-סורס (בריזת ים) המנסה לסייע באובדן לחות ובריכוך העור ומכילה גם תמצית עץ המור (Myrth) שמטפלת בחוזק הציפורן וברכות העור סביבה. אני קיבלתי את הקרם בניחוח בריזת הים והנחתי אותו על שולחן המחשב כדי שלא אשכח למרוח לפחות פעם ביום. המרקם מעט שומני ונספג אט אט, הניחוח עדין אך בעל נוכחות ועור הידיים אכן מתרכך ומקבל איכות חלקה ומטופחת יותר. אני מסרבת להיפטר מהאריזה היפהפיה שהפכה לאלמנט דקורטיבי של ממש על שולחני ובהיותי חלשה אל מול עיצוב מבריק, אני מעולפת מהשפורפרת עצמה שנראית כאילו נלקחה מהסטודיו של ואן-גוך.

מחיר: קרם ידיים: 69.90 ש"ח, מארז קרם ידיים במשאבה: 89.90 ש"ח

אז תנו בביוטי,

וצ'או, בלות.






4 תגובות :

  1. ניחוח פודרה? נשמע כיף :) אבל צריך לבדוק שאין בהם אלומיניום וכל מיני מרעין בישין שכאלה.

    מה שכן, השם מבאס אותי. רקסונה? נשמע כמו פרחה מפחידה ומשופמת מספאניש הארלם.

    השבמחק
  2. השם שלהם לא משהו בכלל אבל הנתי שזה אחד מהמוצרים היותר איכותיים שיש, אז אולי שווה לנסות? ורק רציתי להגיד שאני מסכימה לגבי מייבלין, המסקרות שלהן מצויינות והריסים נראים מלאים יותר.

    השבמחק
  3. היי,
    יש לך מושג היכן ניתן להשיג מוצרים של קראבטריי אנד אוולין?
    הרבה תודה,
    ליהי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...